Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.kepesmotor.hu/onroa...


Ismeri valaki az eladót?
Írtam neki és nem szeretnék belebukni a dologba.
Esetleg valakinek van ilyen dobja?
Vélemény? Tényleg rozsdamantes?
150-es Aprilia Leóra kellene, mert a régi úgy zörög hogy már égés vele végigmenni a városon...
Biztos nem jártak együtt a hengerek. Hát megszinkronizáltatta a karburátokat. Minnyá felhívom, de ha csak 1 karburátor van rajta 1 hengerrel, akkor százezret alkudok egyből a hiányzó cuccok miatt
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_leonardo_150-7087095


"Érvényes magyar okmányokkal"

"Megvannak a külföldi papírok is így aki szeretné semmi akadály nélkül tehet rá rendszámot."

http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_leonardo_150-7056393


"...kapott egy karbiszinkront..."
Mé, wifin küldöd át a fékfolyadékot ?
az a lényeg hogy a főfékhenger és a munkahenger között le legyen lefelé menő fékcső
értem, megpróbálom, köszönöm:)
legközelebb:
fékbetétcsere
kiszeded a fékfolyadék tartályban lévő folyadékot, majd visszanyomod a munkahenger dugattyú(ka)t persze alapos takarítás után
aztán ismét kiszeded a folyadékot öntesz bele újat, majd összerakod
ha gondolod akár párszor el is játszhatod a légtelenítési procedúrát hogy mindenhol új folyadék legyen
most:
kapd le a munkahengert aztán emeld fel amennyire bírod és úgy légtelenítsd, akár az ujjaddal is befoghatod a légtelenítő csavar helyén lévő furatot, így gyorsabb lesz a buborék kibújás.
ha már jónak tűnik akkor helyén ismételd a légtelenítési folyamatot amíg buborék mentes nem lesz
tudtok segíteni? gilerámon fékbetétet cseréltem elől, de ugye az új nem fért be, és nem a légtelenítőcsavaron engedtem ki olajat, hanem a csövön, és belevegősödött. ezzel nem is lenne gond, van folyadék a tartályban, de hiába pumpálom a féket, a légtelenítő csavaron csak néha fröcsköl egy kicsit, vagy max csepeg. pumpálom már egy jó ideje, de nem nagyon akar keményedni a fék. nem tudtok vmi jó módszert? előre is köszi
Szerintem akkor az hasonlít az Aprilia SR50 morini blokkra. Bár ha csinálnál pár képet, az mégjobb lenne. Legalább látnánk valamit. Egyébként akár itt is meg tudod nézni ha valami hiányzik, vagy nem odavaló a blokkban.
http://www.easyparts.nl/choose...
Bocs hogy csendbe voltam. Rengeteg a melonk. De latom dagi segit, kozosen megoldodik a problema. Latom a nyomasszabalyzoban elszallt a menbran es atereszt.
igen visszairtam:) a képek pedig itt.
Írtam a tiedre. Remélem él
Már néztem. A gyertya elég olajos.
Igazad van.
Nem ütött, hanem szorult a fék a rossz kerék visszaszereléstől.
Itt a videó :
http://www.sportmotor.hu/motor...
és a #22es válaszra emlékeztem.
Szerintem főtengelyszimering lesz. A sok olajtól nem pörög. Gyertyaképet nézd meg mit mutat!
Hali!
Segítségeteket kérném. Most került hozzám egy Beta rr50 endurókrossz motor. Az a probléma vele, hogy nehezen indul, és ha beindult, akkor negyed gáznál elkezd dadogni, és nem pörög tovább. Ezt üresben is csinálja. Lehet vele motorozni, de nem pörög, sebességeket veszi, de minden sebességnél ezt csinálja, és nagyon füstöl. Ha valakinek van ötlete, bármi is az, szívesen meghallgatnám.
Szia. Először is köszi a segítséged, rendes volt tőled :) Tudsz adni egy email címet? Küldenék pár képet, ami fura nekem .
üdv
suzuki katana, azt nem tudom, hogy pár mm-re kilóg egy cső, amibe az a rúd van ami tartja a fogaskereket, a variátort stb. Így a nagyobbik fogaskereket nem tudom benyomni csak addig amíg érinti ezt a csövet. A fogaskeréken nem látok hibát.
Mondjuk milyen robogó? Milyen blokk?
Sziasztok, robogóhoz lenne kérdésem. Nem az önindító csak tekeri a kis fogas kereket, de, az nem lép kapcsolatba a naggyal. A nagyobbik fogaskerék (ami közvetlenül az első variátor mögött van) mozgatható, nincs odaszorítva (amikor leállítom a motort akkor ez a fémes hang formájában hallatszik is), ezért is nem kap bele az önindító kis fogaskereke. Hogy tudnám megcsinálni, hogy induljon önindítóval is?
Így van felszerelve: variátor, egy kis gyűrű, és utána a mozgó nagy fogaskerék.
Tudnátok segíteni? Képet is tudok felrakni, ha nem tiszta amit írtam :)
Köszi
...mármint az 1. és a 4. be volt azaz 2 darab lett cserélve ahogy lentebb irtam
Még nem. 1-4 be volt trafó csere is, igy most nem tudom melyik nem járhat az elején .
Kaptál már válasz emailt? Me ha nem, akkor súgok. Melyik henger szarakodik? 1-4?
valószínű, hogy a tárcsa alatt volt valami kis kosz vagy oxid, mert annyit csináltunk, hogy a felnin a felfekvő felületet megdrótkeféltük.

Ami még talán lehet, hogy a tárcsába meg a felniben is van egy minimális ütés, és 1-re úgy tettük fel, hogy ezek összeadódtak, most meg pont nem úgy került fel.