Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Óvatosan a főfuvóka csökkentéssel, mert eléghetnek a dugattyúk a magas hőfokú égés miatt! Legalábbis én még így tanultam.
amiket leírtál minden jó! :/ a dzsuva meg annyi h kitakarítottam a hűtőt mentem vele 100 km-t és megint telelett... de egyre durvábban.. ami a blokkba van olaj semmi baja... most cseréltem de leengedtem mikor most szétszedtük és még piros volt az olaj.. csak a hűtő meg csövek meg a henger oldala van tele vagyis a víztér evvel a dzsuvával.. ami lehetőség van most az h vagy a hengerfejen van valami nagyon kicsi repedés valahol de én ezt nem hiszem vagy a hengerfejtömítésen tényleg rossz valami bár ott se látszik h beledolgozott volna.. de az is lehet h új tömítésekkel így összerakjuk és megszűnik ha meg mégse akkor meg lehet szétszedni megint.. ezért nagy szopás h mi lehet most..
ja a tavasszal szedtem szét egy lc4 et de a túró meg figyelte hogy csak a dugattyú alját spriccolja az olaj .. pedig azt kellene elsőre hogy hengertalp hengerfejtömi O gyűrű meg olajszimmeringcsere a vízpumpánál , másik dolog nem-e maradt valami dzsuva a hűtőrendszerbe még régebbről
én mondtam itt a kezembe az uj tömítés de a réginek sincs baja.. ezért nemtudjuk mi lehet.. hengerfej sincs elrepedve.. semmi :S
Sziasztok!
Tudja valaki hogy egy 89-es évjáratú Gsxf 750-be mekkorák a főfúvóka méreteik?
illetve hogy ha kissebbet teszek bele a kevesebb fogyasztás reményében akkor mennyiben változtatja a motor teljesítményét?
de tényleg felviszi ... és megáll a kis medencébe a vezérműtengely alatt
ne beszélj már hülyeséget már hogy a túróba vinné fel a vezérműlánc az olajat ? ki lett cserélve a hengerfejtömítés ? vagy csak kiszedem berakom jó a még ... ?
Szétmállott a cső belseje vagy kutyaszar került a rendszerbe.
A cso el van dugulva.
hali! hol folyhat bele az olaj a hűtőbe? a vízpumpán (tömbszelencén) kívül a blokkban lévő olaj tip-top de a hűtőm tele van olajsárral.. a hengerfejtömítésnek semmi baja (arra gyanakodtunk de szétszedtük és tökéletes) a hengertalpnál a tömítés is jó de ott fel se jut az olaj a hengerfejbe, mivel a vezlánc viszi fel az olajat a szelepekhez a henmgerfejbe nincs is olajnyomás.. máshol hol dolgozhat bele? amúgy ez 1 04 es KTM 640 LC4 köszi a segítséget!
Hali! Az mitől lehet hogy a fékkarnál megvan még a nyomás amit a kar produkál, de lent a cső másik végénél már semmi, alig érezni valamit.
szerencsére nem kellett lebontanom, ugyanis a bukócsövem beleér a vezláncfeszítő csavarjába, és az muzsikál.

szóval nagyobb volt az ijedtség mint a baj
Üdv!

Kis problémám lenne a Kymco Dink 125 nevezetü robogómal még pedig az hogy az akksi folyamatosan lemerül.Feltöltöm 2-3 indulk utána már nem.Használatkor meg néha megadja magát.Új akksi,új fesz. szabályzó.Aksi vissza jelzője pedig pirosan villágít.Hogy lehet megnézni hogy mennyit tölt vissza?Ha nem tölt csak keveset mi lehet?

Köszi előre is.
Magyarorszagon tobb helyen is tekercselnek es vastagabb vezeteket is tudnak hasznalni plusz 1-2 menettel tobbet. Emiatt jobb mint a gyari es joval olcsobb. Kerdezz korbe.
Ricsi.
Ezzel az emberrel tekercseltesd meg a generátort!
köszi

szerintem megvan a hiba generátor és test között tudtam mérni ellenállást, Szerinted teljesen újat vegyek vagy feljavítás?
Sajnos azóta hogy Veletek gurultunk, csak minimálisat tudtam menni a motorral. De amit mentem, azt hiba nélkül tudta.
megvan, átnézem, köszönöm a segítséget.
Értem, az viszont amit te terveztél akkor is jobbnak tűnik, főleg mivel van már működő prototípus
Nem kell leszedni semmit, csak kicsit kényelmetlen szerelni. Ha meg van a motorodhoz a Haynes féle manual, akkor nézd át az ide vonatkozó részt, mielőtt neki fogsz. Ha nincs, keress rá, fent van több helyen is letölthető változatban.
a két karbi között?

ehhez mennyire kell szét bombázni a motort?
A két karburátor között található, a hengerre felcsavarozva. Három csavar van rajta, abból a két szélső tartja, a középsőt kivéve egy rövid nyelű vékony csavarhúzóval benyúlva tudsz a feszítőn kézzel állítani. De ha nem vagy biztos a dolgodban, inkább mutasd meg szerelőnek, nehogy tényleg baj legyen.
51 ezer van benne, nem hiszem, hogy kuka lenne a láncom, legalábbis remélem
most hirtelen nem tudom, hol is van ez az egész.

ő lenne az?

és hogy csinálom meg?

kiveszem ezt a feszítőt. utána egyértelmű lesz, vagy?
Még annyi, hogy itt ha kiveszed a feszítőt, teljesen kitolódik a tüske, így nem látható, hogy mennyire volt kint előtte. Így nem lehet a lánc állapotára következtetni.