Azt hogy müanyag úszó van benne és az nem tud elálitódni,mint pl a simsonnál.de ha például a benzincsapon nem folyik át a benzin megfelelően vagy a tüszelep amit az úszó mozgat koszos vagy odavan vagy nem olyan van benne ami bele való akkor az azt eredményezheti hogy kicsi lesz a benzinszint és felpörög a motorod majd leáll.mintha el lenne zárva a benzincsap
Igazad van! Köszönöm a helyesbítést! Én anno, Záporozsec-nek a benzinjét vettem vissza egészen addig amíg a bontóban törzsvendég lettem! Pedig 5 liter körül evett csak!
Valami olyan megoldást próbáltam találni, hogy ne legyen belőle baj. Ez egy kínai genny, és tudjuk hogy a kínaiak csak a hulladékhoz értenek. Tehát nehogy 120as tempónál gondoljon egyet és leblokkolja az ECU-t vagy a trafót mert abból perec lesz az kurvaég
Hat pedig a 2 utemu versenymotorokkal mindig az volt a problema hogy altalaba szegeny (uzemanyag/levego) keverekkel ment a legjobban, aztan addig addig szegenyitettuk mig elfolyt a dugo kozepe.
A levego csavart meg ugy allitsd be ahogy a legszebben jar alapjaraton. A konyv csak utmutato. Persze feltetelezzuk hogy minden mas komponens a karbiba meg a motorba jo. Akkor lehet szabalyozgatni addig nincs ertelme.
"Locomotive Electrical Faucet" meg " Positive Electricity From Faucet" aztan "Distinguishing Line" ezeken eloszor akkorat rohogtem aztan mar a fejem fogtam. Nem csoda hogy nem erted. Majd megprobalom kibogozni es ha addig senki nem ad tanacsot szolok.
Helló! Remélem ti tudtok segíteni. Van egy motorriasztóm (robogóhoz való). Szeretném én magam beszerelni a mociba (kawa zzr) viszont nem igazodom ki a kapcsolási rajzon mit hová kéne kötni. Tudnátok segíteni? A blokkolásgátlót jó lenne az indítómotorhoz kötni, tehát ne riasztáskor az indítómotort blokkolja. Itt vannak a szükséges ábrák:
Köszi előre is!
Sziasztok vásároltam a kedvesemnek egy Yamaha dt 50-r 1996-os motort. A gondom az, hogy fel lett fúrva mert a dugattyú bele esett. Azóta indul pöcre de ha menni akarok vele lefullad és alapjáraton is felpörög magától. Mindenki segítségét előre is köszönöm üdv.
...ha már világot akartál látni másik irányba kellett volna indulni, pl. au vagy nz.
Én lehet nem az indítómotorhoz kötném be, mert akkor tolásra beindítható.
Akkor inkább a trafó, vagy ECU táp, stb...
A levego csavart meg ugy allitsd be ahogy a legszebben jar alapjaraton. A konyv csak utmutato. Persze feltetelezzuk hogy minden mas komponens a karbiba meg a motorba jo. Akkor lehet szabalyozgatni addig nincs ertelme.
Köszi előre is!
Ezt nem tudtam.Eddig kétütemüztem és ott nem volt ilyen probléma
És a Co csavarokat nem tudod mennyire kell állítani gyárilag?
Mit ajánlanál mit csináljak akkor?
üdv