Sziasztok!
97 sradom van és kaptam egy gyro Xtype fokozat kijelzőt. Tudna valaki segíteni, hova kell bekötni a fordulatszám érzékelő vezetékét? Egyszerűen nem találok hozzá semmi segítséget.
Köszönöm előre is
Hali srácok! Volna egy olyan kérdésem, hogy van egy Tm racing 250 cross gépem és mikor mentem vele tökéletesen működött aztán szét lett szedve darabjaira, mert rendbe szeretném rakni. A blokkról csak a henger lett lehuzva, hogy tudjam hányadán állnak a dolgok, kapott uj szimeringeket és uj hajtóműolajat. Most már össze van rakva és a váltókart csak 1-be és üresbe tudom huzni, felfelé 2-be már nem akad be, hiába forgattam meg a tengelyeket. Kérdésem az lenne, hogy ez normális e igy terheletlenül, vagy létezik az hogy elromlott? Mégegyszer irom, hogy előtte mind az 5 fokozat tökéletes volt és nem lett hozzányulva!
Volt itt is sok ilyen videó, de nem találok egyet sem.
Vagy három alá is oda volt írva a helyes sorrend, de ha jól rémlik, akkor a lényeg, hogy mielőtt meghúzod a tengelyt, azelőtt be kell húzni a féket és berugóztatni a telókat és csak utána lehet lehúzni a tengelyt.
Majd kijavítana ha tévedek
Ez előfordulhat akkor is, ha nem megfelelően szereltétek vissza az első kereket és a villaszárak nem párhuzamosak. Lehet neked nem ez a gondod, de sokan szívtak már ezzel. Azt viszont most meg nem mondom, hogy mit kell meghúzni, mi után, és mit a legvégén
Emeld fel az elejet. Forgatod ovatosan a kereket majd lassan huzod a fekkart. Ahol megszorul ott merd meg mikrometerrel vagy egy nagyon jo tolomerovel majd ott is merd meg ahol a fekkar a legjobban beesik. Elvileg nullanak kellene lennie a kulombsegnek.
Tarcsa egyertelmu. Nezd meg nem e lett ferden felfogatva. Azaz ha a tarcsa nem fekszik fel jol a helyen akkor is uthet bar sok esetben a feknyereg vagy a betetek tudjak kovetni. Ha viszont a tarcsa anyagaba nehol vastagabb akkor ujra csere.
Sziasztok! Lécci segítsetek multhéten vettem egy 150-es quadot nem sok olaj volt benne ezért tettem bele 15w40-t és most okádja a kék füstöt mint az állat. Mi a faszt csináljak ilyenkor?
Nem olyan rég tudtál nekem segiteni motorszerelésnél fórumon.
Mivel benne vagy a szakmában lenne egy kérdésem ha nem gond :)
Honda CBR929RR (2000 évj,)
3 hengerem járt igy elvittem szerelőhöz ott ezek történtek: Ki lett cserélve két trafó mert gyenge volt a szikra, ill. nem volt, 4 darab vadiúj NGK cr9ehix-9 gyertya. Exup szelep is ki lett cserélve. Injektorok ki lettek tisztitva. Szelephézag be lett állítva.
Amikor elhoztam a szerelőtől kiderült hogy nincs töltésem és a motor úgy indult hogy 3 henger járt aztán gázfröccsre beindult a 4. is illetve fekete füstöt eregetett. Azt mondta töltés miatt van mert akksiról megy, azelőtt töltött rá keveset.
Kicseréltem a generátort van töltésem, de helyzet nem változott, hidegen olyan mintha 2-3 henger indulna be, közbe le-le kattog, aztán kis gázfröccsre szintén erős fekete füstöt ereget (a videón ezt látni) aztán jár 1800-2000 fordulaton folyamatosan de erősebb gázadásra még füstöt ereget. Melegen beáll 1500 re mert felvettem az alapjáratot emiatt, és 90-95 fok körül leesik 1200-re de itt még úgy hallom 4 henger jár. Erősebb gázadásra visszaáll 1500 re majd ismét leeseik 10-20 másodperc múlva 1200-1100 fordulatra. Menet közben kicsit kihúzatva gázt elengedve 5000-4000 fordulat körül elkezd durrogni a kipufogó sorozatosan.
Nekem azt mondták az injektor becsepegtet, rossz a porlasztás, sok az anyag (bár ezt én is látom a füstből). A szerelő azt mondta lehetséges nem sikerült a tisztitás. Nos ez lehetséges vagy más gondja lehet a motornak? Mi a véleményed erről?
A videó, a linken letölthető, hidegen indult a motor: http://www41.zippyshare.com/v/...
Mos szeretnék venni az 50ccm-es CPI SuperMoto motoromra egy dellorto 16 phbn karburátor és az a kérdésem, hogy ha megveszem az alábbi képen látható karburátort akkor gázbowdent is cserélnem kell? A mostani karburátorom Mikuni karburátor.
Soha nem mosok motort nagynyomású vízsugárral.
Kell hideg-zsíroldó, (mosogatáshoz való) azzal a zsíros olajos részeket átfújom, majd várok, hogy oldja és kb. max 1-2,5 bar-os vízsugárral lemosom. Elég az elektronikának egy vízcsepp rossz helyre és meghal! Azért nézd meg, nem kapcsoltál-e el valamit.
ne kérdezzétek hogy, én se értem:)
97 sradom van és kaptam egy gyro Xtype fokozat kijelzőt. Tudna valaki segíteni, hova kell bekötni a fordulatszám érzékelő vezetékét? Egyszerűen nem találok hozzá semmi segítséget.
Köszönöm előre is
Vagy három alá is oda volt írva a helyes sorrend, de ha jól rémlik, akkor a lényeg, hogy mielőtt meghúzod a tengelyt, azelőtt be kell húzni a féket és berugóztatni a telókat és csak utána lehet lehúzni a tengelyt.
Majd kijavítana ha tévedek
Gyors segítség kellene.
motorom kapott egy zsír új első tárcsát, meg betétet. Azóta fékezéskor kegyetlenül beremeg az eleje, illetve lüktet a fékkar.
én elsőre arra tudok gondolni, hogy szar a tárcsa, mivel eddig nem csinálta. NG tárcsáról van szó, mennyire jóféle ez?
illetve szerintetek mi más lehet?
holnap faterral ugrunk neki, kapjuk szét, csak jó lenne egy két ötlet, hogy mi a rák.
Előre is THX
Nem olyan rég tudtál nekem segiteni motorszerelésnél fórumon.
Mivel benne vagy a szakmában lenne egy kérdésem ha nem gond :)
Honda CBR929RR (2000 évj,)
3 hengerem járt igy elvittem szerelőhöz ott ezek történtek: Ki lett cserélve két trafó mert gyenge volt a szikra, ill. nem volt, 4 darab vadiúj NGK cr9ehix-9 gyertya. Exup szelep is ki lett cserélve. Injektorok ki lettek tisztitva. Szelephézag be lett állítva.
Amikor elhoztam a szerelőtől kiderült hogy nincs töltésem és a motor úgy indult hogy 3 henger járt aztán gázfröccsre beindult a 4. is illetve fekete füstöt eregetett. Azt mondta töltés miatt van mert akksiról megy, azelőtt töltött rá keveset.
Kicseréltem a generátort van töltésem, de helyzet nem változott, hidegen olyan mintha 2-3 henger indulna be, közbe le-le kattog, aztán kis gázfröccsre szintén erős fekete füstöt ereget (a videón ezt látni) aztán jár 1800-2000 fordulaton folyamatosan de erősebb gázadásra még füstöt ereget. Melegen beáll 1500 re mert felvettem az alapjáratot emiatt, és 90-95 fok körül leesik 1200-re de itt még úgy hallom 4 henger jár. Erősebb gázadásra visszaáll 1500 re majd ismét leeseik 10-20 másodperc múlva 1200-1100 fordulatra. Menet közben kicsit kihúzatva gázt elengedve 5000-4000 fordulat körül elkezd durrogni a kipufogó sorozatosan.
Nekem azt mondták az injektor becsepegtet, rossz a porlasztás, sok az anyag (bár ezt én is látom a füstből). A szerelő azt mondta lehetséges nem sikerült a tisztitás. Nos ez lehetséges vagy más gondja lehet a motornak? Mi a véleményed erről?
A videó, a linken letölthető, hidegen indult a motor:
http://www41.zippyshare.com/v/...
Előre is megköszönöm a segitséged.
Üdv: Ádám
Mos szeretnék venni az 50ccm-es CPI SuperMoto motoromra egy dellorto 16 phbn karburátor és az a kérdésem, hogy ha megveszem az alábbi képen látható karburátort akkor gázbowdent is cserélnem kell? A mostani karburátorom Mikuni karburátor.
http://img04.aprod.hu/images_a...
Kell hideg-zsíroldó, (mosogatáshoz való) azzal a zsíros olajos részeket átfújom, majd várok, hogy oldja és kb. max 1-2,5 bar-os vízsugárral lemosom. Elég az elektronikának egy vízcsepp rossz helyre és meghal! Azért nézd meg, nem kapcsoltál-e el valamit.