Van egy Gilera RC125 enduróm, amin Dellorto PHBH28as karbi van. Az utóbbi időkben azt csinálja, hogy szívató nélkül nem nagyon akar menni alacsony fordulaton, illetve ha gázt adok akkor keményen befullad. Egyszóval nem kap anyagot valamiért. A karbit teljesen kipucoltam, fúvókákkal együtt, tiszta. Légszűrő is ok. Üzemanyag rendesen eljut bele, nincs dugulás vagy rozsda sehol. Próbáltam a keverékcsavarral játszani, de akárhová tekerem, sehogy nem jó, szívató nélkül fullad..
Amúgy korábban nagyon megbízhatóan működött a gép nem tudom miért lett ilyen.
Az úszóhoz nem nyúltam még, de nem lyukas. Elég precízen megmunkált lemez tartja, nem igazán tudom hogy kell állítani az úszó szintet. Van egy hatlapfejű csavar a tűszelepházon, talán ezzel lehet szabályozni?
Hello!
Van egy erdekes hibajelensegem, es meg nincs tippen merrefele keresgeljek.A Tunet a kovetkezo, jaro motornal jelentkezik, ha alapjaraton van a motor es bekapcsolom az iranyjelzot, akkor ket harom villanas normal tempoban tortenik, aztan begyorsul, ha huzok egy kis gazt akkor megint normal utemben villog. Ha le van allitva a motor akkor nem jelentkezik a hiba. Valakinek valami otlete?
valami hasonló cucc volt
voltunk csapatni aztán kicsapta egy szikla a wr oldalát aztán meggyurmázták a szlovén kollégák
a napot simán bírta bár egy minimálisat szivárgott
van valami zöldes szürke színű gyurma szerű anyag, ujjnyi vastag rúdban, meg kell kézzel gyúrogatni aztán pl a lyukad blokkra tapasztani aztán 20perc múlva tök kemény lesz
tudja valaki mi a neve?
lehet kell még egy kapcsolás, de kivitelezhető a ellentétesen forgó két gyűrű, kb mekkora a búra belső átmérője, mert a két gyűrű tapasztalataim szerint kb 1cm lenne, vagy ha szánsz rá többet akkor smd leddel is kivitelezhető, én azzal oldottam meg a fűtés kapcsolok világítását kocsimba,
Olyan nagyítólencsét csináltattam féklámpaburának, hogy fékezésnél vérvörösbe borítom az egész utcát A kipufogóm elég hangos, a motor színe feltűnő, stb. Múltkor meg megelőztek a kékek és kiintették az előttem nyugodtan haladó 5tagú családot egy gyári Swiftel
Kezd komolyodni, de ennek változtatható a sebessége ?
Ha a körön belül elhelyezek még egyet és ellentétesen akarom forgatni őket, akkor két ilyen kapcsolást kellene csinálni és az egyiken megcserélni a polaritást ?
Az lenne az igazi ha a közepe fixen világítana tompítottnál és a külső kör stroboszkóp szerűen villogna.
Fékezésnél meg közepe fixen világít és a 2 kör ellentétes irányban forog. Persze az sem lenne baj, ha kényem kedvem szerint tudnám állítani mind a villogás, mind a forgás sebességét
Üdv Mindenkinek!
Babetta jeladó tekercshez kellene segítség. (Ami egy Simsonban van) A jó tekercsnek hány ohm az ellenállása? A zárlatost mennyire bonyolult házilag újratekerni? Hány menet kell milyen vastag huzalból? Lehet-e kevesebbet vastagabból? Hány voltot kell termelnie? Minimum hány volt kell a tirisztornak? Köszi előre is a segítséget.
Van egy Gilera RC125 enduróm, amin Dellorto PHBH28as karbi van. Az utóbbi időkben azt csinálja, hogy szívató nélkül nem nagyon akar menni alacsony fordulaton, illetve ha gázt adok akkor keményen befullad. Egyszóval nem kap anyagot valamiért. A karbit teljesen kipucoltam, fúvókákkal együtt, tiszta. Légszűrő is ok. Üzemanyag rendesen eljut bele, nincs dugulás vagy rozsda sehol. Próbáltam a keverékcsavarral játszani, de akárhová tekerem, sehogy nem jó, szívató nélkül fullad..
Amúgy korábban nagyon megbízhatóan működött a gép nem tudom miért lett ilyen.
Az úszóhoz nem nyúltam még, de nem lyukas. Elég precízen megmunkált lemez tartja, nem igazán tudom hogy kell állítani az úszó szintet. Van egy hatlapfejű csavar a tűszelepházon, talán ezzel lehet szabályozni?