Jó eséllyel bemostál valami érzékeny alkatrésznek. Ne is haragudj, de nem is értem hogyan lehet nekimenni egy robogónak nagynyomású mosóval. Így most mehetsz valami villanyászhoz aki kiméregeti hol a hiba, persze ha rájön egyből.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni KYMCO GRAND DINK 250-es motoromat már többször lemostam autómosóban nagynyomású mosóval,eddig gond nélkül.Legutóbb kb.3 hete,azóta nem tudom beindítani,nincs szikra!Mi lehet a gond.Többször is próbáltam indítani azóta hátha kiszáradt,de lehet hogy zárlatos lett valami.Más minden működik rajta.Szolnokon vagy környékén esetleg van valaki aki tudna segíteni?
Majd megnézem a blokkolajat, és az úszót mielőtt a rosszabb gondolatok következnének:-)
Itt egy vidi róla, amit másfél éve csináltam, akkor semmi baja nem volt! Mivel csak hobbimotor azóta jó ha 150km-t enduróztam vele, szóval azért is lenne furcsa ha komolyabb baja lenne.
Ha a váltó felé szelel a karter azt látod?
Nem látod.
Nalátod:)
Amúgy mindössze arra kívántam utalni, hogy a szokásos módon becsapod magad, mert azt hiszen hogy ellenpriztél valamit, miközben kb ráolvasát gyakoroltál.
Ugyan kétség kivül gyakrabban szelel akárhol máshol, mint a váltó felé, de azért előfordul.
Magyariul:
Szerintem a hibakeresés feltevések sorozata, és akkor lehet továbbhaladni-újabb feltevétéssel élni- ha a feltevésben feltett kérdést maradéktalanul megválaszoltad.
Például.
Ha a kerék nyilvánvalóan lapos, akkor első körben nyilván a legkézenfekvőbb, a leg könynebben ellenőrizhető kérdést kell ugyan megválaszolni (tönkrement a szelep?) de ettől még azért célszerű megnézni a kereket, hogy nem áll e ki belőle egy százas szög. Ráadásul nem elég az egyik oldalról megnézni,célszerű átbalalgni a másik oldalára is, mert ha csak az egyik felét láttad, még nem jelentheted ki, hogy a kerék nem defektes...
Tehát:
Ha befujkáltad a hnegertalpat, karbit, akármi, ettől még nem jelentheted ki, hogy nem falsol, legfeljebb csak azt, hogy a karbinál és a hengertalpnál nem falsol, és ez nagyon nem uygan az.
Szia! Tőled kérnék segítséget mert már segitettél. Irtam emailt erre: parazs@yahoo.com (Gondolom ezt használod de ha nem akkor azért is irtam itt is ) üdv
a szivató nem akad, rendesen működik. Mégegyszer, az a bajom hogy kis fordulaton gázra befullad(pl. elindulásnál), nem kap eleget. Ha ilyenkor ráhúzom a szivatót, akkor szépen elindul és nem fuldoklik, persze érezhető hogy sokat kap.
Valami ott nagyon el van aszva! Annyit kap mint az állat! Nem lehet , hogy a főfúvóka nincs a helyén? Vagy a dúsító fúvóka nem zár el?
Érthetőbban: felakadt a szívató?
a csatlakozásokat átnéztem, bilincsek mindenhol zárnak a karbi környékén. A fulladás jellemzően elindulásnál jelentkezik vagy kisebb fordulaton. Ha ilyenkor ráhúzom, akkor hajlandó menni alacsonyabb fordulaton is, persze érezni hogy sokat kap, de legalább megy.
4000 rpm-en 15.29V
leallitott motornal gyujtas bekapcsolva 12.68V
kikapcsolt gyujtasnal 13.07V
Itt egy vidi róla, amit másfél éve csináltam, akkor semmi baja nem volt! Mivel csak hobbimotor azóta jó ha 150km-t enduróztam vele, szóval azért is lenne furcsa ha komolyabb baja lenne.
http://youtu.be/AhyvpydCLYY
Nem látod.
Nalátod:)
Amúgy mindössze arra kívántam utalni, hogy a szokásos módon becsapod magad, mert azt hiszen hogy ellenpriztél valamit, miközben kb ráolvasát gyakoroltál.
Ugyan kétség kivül gyakrabban szelel akárhol máshol, mint a váltó felé, de azért előfordul.
Magyariul:
Szerintem a hibakeresés feltevések sorozata, és akkor lehet továbbhaladni-újabb feltevétéssel élni- ha a feltevésben feltett kérdést maradéktalanul megválaszoltad.
Például.
Ha a kerék nyilvánvalóan lapos, akkor első körben nyilván a legkézenfekvőbb, a leg könynebben ellenőrizhető kérdést kell ugyan megválaszolni (tönkrement a szelep?) de ettől még azért célszerű megnézni a kereket, hogy nem áll e ki belőle egy százas szög. Ráadásul nem elég az egyik oldalról megnézni,célszerű átbalalgni a másik oldalára is, mert ha csak az egyik felét láttad, még nem jelentheted ki, hogy a kerék nem defektes...
Tehát:
Ha befujkáltad a hnegertalpat, karbit, akármi, ettől még nem jelentheted ki, hogy nem falsol, legfeljebb csak azt, hogy a karbinál és a hengertalpnál nem falsol, és ez nagyon nem uygan az.
ha tényleg nem szív máshol akkor az lesz a baja.
A karbi ne szokott úgy hiphop elromlani.
a benzinszintet nézd meg mielőtt szétkapod, az lehet még a bűnös
Érthetőbban: felakadt a szívató?
Nyilván nem, tehát nem ellenőrizted le a falsolást...
Szvárgást keresni, vagy féktisztítóval fújkálni, az kb a reménykedéssel egyenlő.
(ha keményen túletetve megy csak (szivató) és a karbi TÉNYLEG nncs ordenáré módon elcsellózva, akkor az biza falsol csak nem látod hol.
Falsot ellenőriztem mindenhol, és ki van zárva. Főtengelyszimmeringre gondolsz? Az alapjárat egyenletes..