Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szívesen. Nincs a környezetedben senki ismerős aki ért hozzá?
Kösz!Sokat segítettél!Eddig azt hittem,hogy csontkovács tudja megcsinálni!
"4000 rpm-en 15.29V" Hát.... az attú függ, hogy mive mérted.... :D
Minden elerhetosegem az adatlapomon.
Jó eséllyel bemostál valami érzékeny alkatrésznek. Ne is haragudj, de nem is értem hogyan lehet nekimenni egy robogónak nagynyomású mosóval. Így most mehetsz valami villanyászhoz aki kiméregeti hol a hiba, persze ha rájön egyből.
elküldom majd még egyszer, vagy van más elérhetőséged is ? :) esetleg nem tette be spam levelek közé. Üdv.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni KYMCO GRAND DINK 250-es motoromat már többször lemostam autómosóban nagynyomású mosóval,eddig gond nélkül.Legutóbb kb.3 hete,azóta nem tudom beindítani,nincs szikra!Mi lehet a gond.Többször is próbáltam indítani azóta hátha kiszáradt,de lehet hogy zárlatos lett valami.Más minden működik rajta.Szolnokon vagy környékén esetleg van valaki aki tudna segíteni?
alapjaraton 14.75V
4000 rpm-en 15.29V
leallitott motornal gyujtas bekapcsolva 12.68V
kikapcsolt gyujtasnal 13.07V
Majd megnézem a blokkolajat, és az úszót mielőtt a rosszabb gondolatok következnének:-)

Itt egy vidi róla, amit másfél éve csináltam, akkor semmi baja nem volt! Mivel csak hobbimotor azóta jó ha 150km-t enduróztam vele, szóval azért is lenne furcsa ha komolyabb baja lenne.
És milyen fasza határozott, csattogós hangja van. Viszont a videó végén már fulladást hallottam.
Szerelés után elsőre beindult,szinte hihetetlen :DDD
http://youtu.be/AhyvpydCLYY
Ha a váltó felé szelel a karter azt látod?
Nem látod.
Nalátod:)

Amúgy mindössze arra kívántam utalni, hogy a szokásos módon becsapod magad, mert azt hiszen hogy ellenpriztél valamit, miközben kb ráolvasát gyakoroltál.
Ugyan kétség kivül gyakrabban szelel akárhol máshol, mint a váltó felé, de azért előfordul.
Magyariul:
Szerintem a hibakeresés feltevések sorozata, és akkor lehet továbbhaladni-újabb feltevétéssel élni- ha a feltevésben feltett kérdést maradéktalanul megválaszoltad.
Például.
Ha a kerék nyilvánvalóan lapos, akkor első körben nyilván a legkézenfekvőbb, a leg könynebben ellenőrizhető kérdést kell ugyan megválaszolni (tönkrement a szelep?) de ettől még azért célszerű megnézni a kereket, hogy nem áll e ki belőle egy százas szög. Ráadásul nem elég az egyik oldalról megnézni,célszerű átbalalgni a másik oldalára is, mert ha csak az egyik felét láttad, még nem jelentheted ki, hogy a kerék nem defektes...
Tehát:
Ha befujkáltad a hnegertalpat, karbit, akármi, ettől még nem jelentheted ki, hogy nem falsol, legfeljebb csak azt, hogy a karbinál és a hengertalpnál nem falsol, és ez nagyon nem uygan az.
nem jott email.
Oksa
Kipufogót kiégetném, ha tele van az is hasonlóképpen szívat.
Szia! Tőled kérnék segítséget mert már segitettél. Irtam emailt erre: parazs@yahoo.com (Gondolom ezt használod de ha nem akkor azért is irtam itt is ) üdv
Nem is látod , hogy akad-e vagy nem! Elég, ha a benzint nem zárja el!
a szivató nem akad, rendesen működik. Mégegyszer, az a bajom hogy kis fordulaton gázra befullad(pl. elindulásnál), nem kap eleget. Ha ilyenkor ráhúzom a szivatót, akkor szépen elindul és nem fuldoklik, persze érezhető hogy sokat kap.
persze.

ha tényleg nem szív máshol akkor az lesz a baja.

A karbi ne szokott úgy hiphop elromlani.

a benzinszintet nézd meg mielőtt szétkapod, az lehet még a bűnös
Valami ott nagyon el van aszva! Annyit kap mint az állat! Nem lehet , hogy a főfúvóka nincs a helyén? Vagy a dúsító fúvóka nem zár el?
Érthetőbban: felakadt a szívató?
a csatlakozásokat átnéztem, bilincsek mindenhol zárnak a karbi környékén. A fulladás jellemzően elindulásnál jelentkezik vagy kisebb fordulaton. Ha ilyenkor ráhúzom, akkor hajlandó menni alacsonyabb fordulaton is, persze érezni hogy sokat kap, de legalább megy.
Felfújtad, és tartotta a nyomást?
Nyilván nem, tehát nem ellenőrizted le a falsolást...

Szvárgást keresni, vagy féktisztítóval fújkálni, az kb a reménykedéssel egyenlő.

(ha keményen túletetve megy csak (szivató) és a karbi TÉNYLEG nncs ordenáré módon elcsellózva, akkor az biza falsol csak nem látod hol.
Szia

Falsot ellenőriztem mindenhol, és ki van zárva. Főtengelyszimmeringre gondolsz? Az alapjárat egyenletes..
nem a benya kevés, a levegő sok, valahol falsot szív, vagy szimmeringes lesz.