diódamérővel ki tudod mérni hogy nincs-e benne durva zárlat de hogy szabályoz-e azt nem úgy kell mérni mint egy 3 fázisos graetzet minusztól vezet a plusz fele
AGIP FORK 2,5 (SAE 2,5) mennyiségét nem találtam, csak a szint ellenőrzést: husqvarna-tc-te-smr-250-400-450-510-2006
a 159. oldalon a pdfben. Igaz ez egy 2006-osé!
Én se arra gondoltam oda vissza fut de az lenne a vezérlő, mellékletben láthatod mire gondoltam, pl a 2X3 led forogna körbe,vagy valami ilyesmi a két lámpába, és 1,5 sec után folyamatosan világít(az elöttem szoló érvei miatt), de ez is bonyolít de nem kivitelezhetetlen. Egy kis kisérletezgetés és
de főleg lecsonak és Józsinak szol a kérdés ,,,van valami ami gyógyitani akarok ... és a segitségeteket kérem !
Már tavaj is és most , hogy ha 30 fokban be megyek a városba a 1.1 el a váltom neki áll nehezen járni , tudok vele váltani állohelyzetben is ki jön üresbe stb ,, stb tehát használható .
Csak csatog és nehezen jár .............. ki érek a városból egy 5 km etap és meg javul szépen jár és csatogás mentes lesz .... persze tudom a városba emelkedik az olaj hőmérséklet stb ,, stb
a tengelyek jók a csapágyak jok a fogaskerekek jok már kicsit bilegnek a perselyeken , de nem vészes ,, talán a kukactengely csapágya log egy kicsit
mit tanácsoltok , ?
csináltam bandita váltot ,minden kopás limiten belül és győnyőrű állapotban és ugyan erre panaszkodot a tulaj ......... valami ötlet ?
A féklámpa nem villoghat állandóan, kb 1,5 sec-ig utána állandó fényre kell kapcsoljon!
Sok évvel ezelőtt láttam ilyen kapcsolást, de szerintem ne variáld!
Szétszeded a gyári villogót (ha elektronikus akkor szerencséd van) és kicserélsz benne 1 ellenállást vagy egy kondenzátort. Attól függ hogy mi van belül. És máris úgy villog ahogy szeretnéd. Izzóval vagy led-el, tök mindegy.
Tudnátok segíteni nekem?
Egy simson főtengely szeretnék felújíttatni Debrecenben.
Egy olyan szerelőt keresek aki el is válalja és nem arany áron.
Esetleg valaki tudna nekem ajánlani valakit.
Hali
Van egypár komplett hátsó lámpa.
Nem kitt futófényt akarok ,a meglévő rendszer,ami kétkörös izzó--2x 21/5 w akarom,hogy villogjon de csak a 21w része.
Elnézést ha elmaradt a válasz István!
Nos..Ami azt illeti, megmozgatta a fantáziám a fejidom, de aztán letettem róla.
Egy bontott szemét, itt ragasztott, ott heftelt amott kókányolt idommal nem szokásom foglalkozni.
Az után gyártott új az ebay-en fényezés nélkül is egy valag pénz.
Namost. Teszem azt megveszi az ember, és kezdődik a szívás. A kormány beleér, mire cseréjem?
Ha cseréled, cserélheted, heftölheted az összes düznit vele.
Mindezt egy olyan motoron elkezdeni aminek a patika állapotára büszke vagyok, enyhén szólva eretnek gondolatnak hat az én normáim szerint. Marad a gyári , a tökéletes gyári kialakítás.
Az ér a szememben amúgy is a legtöbbet, és tapasztalataim szerint az eladásnál is ez az ami a legtöbbet viszi. Pontos, precíz dokumentált szervizmúlt, és tökéletes gyári állapot.
Nem mostanában lesz csere, de ha igen, talán +20ezret érnek majd a felsoroltak
Szóval ezért tettem le az ötletről.
Pedig tetszik nagyon.
Bekötöd, ha működik jó! Ennyi!
Kaptam a motoromhoz egy feszszabályzót. CB 500-ason volt. 5 lába /kivezetése/ van, hogy tudnám kimérni egy mezei multiméterrel hogy jó-e?
jah és fontos, hogy nem szeretném beszerelni
Előre is köszi
a 159. oldalon a pdfben. Igaz ez egy 2006-osé!
szimeringezek egy husqvarna tc 450 2007-es első telóját
és az érdekelne hogy mennyi olaj megy telonként? És mien viszkozitásu? köszi...
Gilera Runner első zsiros telón lehet vhogy finomitani?Kemény mint a kő és berugózás majdnem nulla.
Üdv.
Údv"D"
Ha valakinek esetleg van jelezze. köszonöm"D"
itt kérdezz rá, jól dolgoznak, többször vittük oda, autó notorját, és nem is drágán.
szal sztem egy próbát megér.
mindenkinek aki ért hozzá !
de főleg lecsonak és Józsinak szol a kérdés ,,,van valami ami gyógyitani akarok ... és a segitségeteket kérem !
Már tavaj is és most , hogy ha 30 fokban be megyek a városba a 1.1 el a váltom neki áll nehezen járni , tudok vele váltani állohelyzetben is ki jön üresbe stb ,, stb tehát használható .
Csak csatog és nehezen jár .............. ki érek a városból egy 5 km etap és meg javul szépen jár és csatogás mentes lesz .... persze tudom a városba emelkedik az olaj hőmérséklet stb ,, stb
a tengelyek jók a csapágyak jok a fogaskerekek jok már kicsit bilegnek a perselyeken , de nem vészes ,, talán a kukactengely csapágya log egy kicsit
mit tanácsoltok , ?
csináltam bandita váltot ,minden kopás limiten belül és győnyőrű állapotban és ugyan erre panaszkodot a tulaj ......... valami ötlet ?
Sok évvel ezelőtt láttam ilyen kapcsolást, de szerintem ne variáld!
Tudnátok segíteni nekem?
Egy simson főtengely szeretnék felújíttatni Debrecenben.
Egy olyan szerelőt keresek aki el is válalja és nem arany áron.
Esetleg valaki tudna nekem ajánlani valakit.
Köszönöm.
Van egypár komplett hátsó lámpa.
Nem kitt futófényt akarok ,a meglévő rendszer,ami kétkörös izzó--2x 21/5 w akarom,hogy villogjon de csak a 21w része.
Mivel nem közuton van használva ,nem valószinű
Nos..Ami azt illeti, megmozgatta a fantáziám a fejidom, de aztán letettem róla.
Egy bontott szemét, itt ragasztott, ott heftelt amott kókányolt idommal nem szokásom foglalkozni.
Az után gyártott új az ebay-en fényezés nélkül is egy valag pénz.
Namost. Teszem azt megveszi az ember, és kezdődik a szívás. A kormány beleér, mire cseréjem?
Ha cseréled, cserélheted, heftölheted az összes düznit vele.
Mindezt egy olyan motoron elkezdeni aminek a patika állapotára büszke vagyok, enyhén szólva eretnek gondolatnak hat az én normáim szerint. Marad a gyári , a tökéletes gyári kialakítás.
Az ér a szememben amúgy is a legtöbbet, és tapasztalataim szerint az eladásnál is ez az ami a legtöbbet viszi. Pontos, precíz dokumentált szervizmúlt, és tökéletes gyári állapot.
Nem mostanában lesz csere, de ha igen, talán +20ezret érnek majd a felsoroltak
Szóval ezért tettem le az ötletről.
Pedig tetszik nagyon.