Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok.keihin fcr 39 karbi gondom van.nagyon rosszul működik,és nem egyszerű tisztítás,vagy beállítási gondja van.valaki tudna segíteni?alapjáratra nagyon nehezen áll vissza,pörög,vagy leáll.pár ember már próbált vele kezdeni valamit,de nem sok értelme volt.ha meglehet javítani,akkor szeretném,mert már egy karbi árát költöttem rá,de még eddig visszajött a probléma állandóan.ktm 525 exc van.
Nem tudom mikori a 660-as? Pár éve küszködtünk egy 650-es Pegasoval. Igaz nem is igen akart elindulni. Apránként kiszakaszolva a hibalehetőségeket, pickup került ott is fókuszba. Kimértem én is, ellenállásilag jó volt, így átugrottam rajta, de végül próbaként rákötöttem egy padláson levő másik senzort, azzal , adta szikrát a rendszer. A eredeti szenzor úgy ment tönkre, hogy a benne levő mágnes elvesztette mágnesességét...így mikor odaraktunk egy másik neodymium mágnest ismét funkcionált rendesen, és azóta is talán megy...
En homokszorassal erdesitem. A csiszolasnal figyelni kell arra hogy ne legyenek a karcok tul melyek.
Én 125ös motornál már homokszóróztam fel fémlamellát. NEm volt vele gond de különösebb változást nem éreztem.
Szerintem ha jó minden , méreten belül van akkor nincs rá szükség.
Azért kérdeztem véleményt
Muszer temahoz egy erdekesseg. Epp egy 660-as raptoron dolgozok es a gond az hogy leszabalyoz kb 2500 korul. Azt mar tudjuk hogy gyujtas szakad meg mert a sztroboszkop lampaval es egyeb a gyertya kabelre teheto villanoval ez szepen lathato. Gyujto modult csereltunk mert epp akadt egy mukodo tipus a kozelbe es azzal is ugyanezt csinalja. Tehat gyujtas modul kizarva. Maradt a pickup tekercs ill a gyujtotrafo. Gyujtotrafot kimerve jo de majd probalok egy mukodot is.
Az erdekesseg hogy a konyv a pickup tekercsre 0.069 Ohm-ot ir. Ez szinte rovidzar es egy darab vezeteknek van ekkora ellenallasa. A sima kezi muszerek mar 1 ohm korul megadjak magukat. A konyv lenne a hibas? Rossz az adat? Erre van itt nekunk egy eleg komoly ( Agilent 34401A ) 6,5 digit muszerunk ami mar 0,0000 ohmig mer. Es lass csodat a pickup tekercs annyi mint amennyi a konyvben van irva. Vajon fordulatnal a tekercs megadja magat? Kezi muszerrel mar ezeket nem tudom merni.
Kuplungcsere lesz a holnapi napon viszont megpróbálkoznék otthon a művelettel. Valamikor el kell kezdeni!
Kérdeztem már szakikat viszont a következő kérdést itt tenném fel.
Ma bukkantam erre a videóra :link

A kérdésem az lenne ,ahogy a képen is látszódik a kuplung tárcsákat érdemes a leírt módon "érdesíteni"?
Keresek Kawasaki hm/h jeladót, kb. minden 98utániban azonos (zx6r,zx9r,zx10r,z750,z1000,stb.)
Ebay -n néztem 10-30euro közt mozog de ugye ot rájön még egy nemzetközi posta is....
email adatlapomon....
Indítás közben kopogtasd meg az önindítót. Ha elindul, akkor szénkefe csere, karbantartás. A durrogást meg valószínűleg gyújtáshiba okozza.
a 2 az nem függ össze, ha csak kattog akkor valószínűleg csak a szénkefe kopott el.
A durrogás már más téma, azt sok minden okozhatja.
Helló.
Van egy CPI AM 50 motorom, nos az a baj, hogy nem csinál semmit az önindító, hiába NYOMOGATOM, CSAK A relét hallom kattogni.
Mitől lehet?

És ha betolom a motort akkor pedig durrog de mint az állat.

Valakinek ötlete?

Üdv!
Indít fél nap állás után is? Mert ha igen , és nincs felpúposodva akkor jó.
Szerintem neked egy jóféle orosz 1 diódás akkutöltőd van. Ennek mérheted a feszültségét akár 18V-nak is. Ebben se szűrő, se semmi nincsen, azért annyi. A műszer nem bírja követni. Az akku meg majd kiderül hogy mennyire károsodott, ha holnap reggel vagy a következő télen cserélned kell...
Beállítod a műszert a mért értékre. Vagy megkéred a villamossághoz értő barátodat, hogy a benne levő trimmer-potméterrel állítsa be neked ! Mert hamis!
Most voltam szervízben vele ,igaz csak a töltést mérték,világítással majd anélkül de azt mondták hogy ennél jobb nem is lehetne (14,2-14,3),úgyhogy valószínű a multiméter szar,s rossz adatokat adott meg. már csak az a kérdésem hogy teljesen biztosan hogy tudom megállapítani hogy az aksim még jó,s nem vágtam gallyra ?
Az attú függ, kéremszépen. Ha piaci, az bármit mondhat. Ha profi cucc, akkor pontosat mér. Eleve mivel az akku ebben a körben mint puffer működik, szépen levágja a tüskéket és egyéb nyalánkságokat. Így lehet akár digittel is mérni nyugodtan. Nagyjából pontos lesz. És ez elég is ide. Persze műszernek nem a 600 Ft-os piaci szart nevezzük....
Nekem ilyen tenyérnyi van.
A digitális nekem is 15V felett mutatott ! HAMIS ÉRTÉKET!
Miért ne?
Mérj rá egy hagyományos olcsó ceruza szén-cink- elemre azzal a digitálissal! 1,5V -ot kell mutatnia!
Nekem ezt miért?
Neked mondom, hogy mindenki lássa: Egy db szén-cink új másfél V-os elemmel be lehet "hitelesíteni" a digitálisat is. Az 1,5 V !