Hat ez nagyon erdekes. Szerintem az az emberke nem azt adta amit fizettetek. Itt ez a legjobb lanc es a kerdezo is ezt a tesztet kapta. Hallom az NGK sem az amit mi itt kapunk. Ez ellen kellene tenni valamit. Ha gagyi lancot rakol fel azon felul hogy a ZZZ arat fizeted meg a bokadat is lecsaphatja vagy jobbik esetben csinal egy valtocseres akciot.
Pár éve volt egy forgalmazó aki ezt kínálgatta és sok ismerős tett fel ilyet....a reklamációk során eltűnt a jóember.... ...az pedig volt néhány... ....maradt a D.I.D, RK és a Tsubaki...
Nem tud valaki egy meghajtólánc tesztet belinkel?
mert nem találtam, és érdekelne ,hogy melyik márkájú lánc a legjobb?
CBR900RR 530-as
D.I.D vagy RK vagy tudja a tököm csak japán lánc legyen
Tudnátok olyan ügyben segíteni, hogy a motoromon lévő gyári féket lecserélném egy 320mm-esre és kéne egy átalakító amivel a féknyerget kellően kitudom emelni. Esetleg tudnátok tippet adni, hogy milyen anyagból kéne elkészíteni, illetve, hogy hol lehetne venni, vagy van-e valakinek ilyenje?
elmondásod alapján én is valami kontakt hibára gondolnék , de mivel a gyujtás két trafo adja így marad a jeladó ott szerintem meg egy kátyu nem hozza ki a sodrából
Tehát ha kontakt akkor valami sérült vezetéked testel ,,, vagy a gyors leállitod szarakodik de mivel mondod ,hogy inditozásnál a tuti akku 6 v esik valszeg vallami test zárlat lehet ,, de van itt elég okos elektromos majd utba igazitanak ... olyan nem lehet hogy a benzin csöved a meg törik a höre meg lágyul és el zárja magát aztán szépen hülni kezd és ujra ki rugja magát .. amúgy a rendszerben a benzincsapban 100 szürő van,, hold felesleges a 60 -as bármilyen pot szürő be iktatása csak egy folytás .. remélem hamar rá jössz ,,, mikor szarakodot .... ki ugraszthatál volna egy-egy gyertyát és meg nézni mi a fas... van akkor most sokkal okosabb lenél ...
külömben meg simán lehet benzin szint emelkedési probléma is valami koszok kerültek a tű szelep házba és tul folyt egy két karbid ahogy a bukanokba vágtáztál . és a duranás lehet a sok ki köpött benya ami be gyulat és persze lehet gyujtás ki maradás
Hello.
En mindig felerdesitem nagyon kicsit a fem lamellakat ha azok nem cseresek azaz a dobozban nem a kit erkezik. De mondom a homokszorast reszesitem elonyben mert az majdnem sima feluletet az de megse. En ugy tanultam hogy a nem teljesen sima felulet elosegiti a szetkapcsolast ugyanugy segit mind a henger honolas. Ott sem jo a sima tukrositett felulet mert osszetapad a dugo a sima henger falaval. Azaz a nagyon apro bemelyedesekben az olaj buborekok segitik a lamellak szetvalasat. Az igaz ha a fa lamellak ujak akkor az egyik komponens mar nem sima igy a fem lehet sima. A kerdes az hogy meddig jo a fa lamella mivel az hamarabb kopik mint a fem es ha azok feltukrosodnek akkor azonnal fennall az az eset hogy nehezebb uresbe rakni es sebessegbe teve a motort felporgetve a motor elindul vagy mocorogni kezd. Tovabbi kerdes miert jonnek a fem lamellak a dobozban gyarilag pontozott melyedesekkel.
Akadt egy problémám a motorral. Először üzemanyag ellátási hibára gondoltam, mivel a vétel után másnap kicseréltem a benzinszűrőt egy autósboltos tipusra. Ment is egy darabig de már az elején éreztem, hogy nem az igazi mintha valami fogná vissza meg egy picit néha darabosan jár a motor terhelés alatt menetközben. Végül pár motorrozás után oda fajult a dolog, hogy a motor nagyobb gázra 4-5 ezres fordulatnál elkezdett bakkecskézni mintha kihagyna a gyújtás. De egyenletes gáznál óvatosan húzva semmi gond. Haza érve a benzinszűrőre gondolva /papir/ Kidobtam belőle és a régi motorom eredeti, de még tűrhető szűrőjét tettem bele. A motor tök jó lett , húzott ment gond nélkül a mai napig. Ma viszont megint elkezdtem érezni, hogy menetközben mintha kicsit darabos lenne a járása, de gondoltam, hogy a rossz uton nem tudom egyenletesen adni a gázt. Végül elkezdett megint bakkecskét játszani, majd egy kipufogó által adott puffanás után rendbe jött és ment szépen, míg bele nem mentem egy döccenőbe/vasúti átkelő/. Akkor leállt és alig indult el akkor is dadogva, alapjáraton még vette a fordulatot, de terhelés alatt szaggatva, majd egyszer csak fogta abbahagyta majd később megint egy durranás féle a kipufógóból és ment a gép gyönyörüen, amig egy újabb kátyú félét nem sikerült találni. Akkor már elindítani se bírtam, sőt az akksi is lekonyult mert már nem bírta forgatni a motort/nem percekig tekertettem/. Mindegy elkezdtem tolni, néha indítózás de semmi, míg csak nem egyszer beröffent. Hopp rögtön felültem és elindultam az első nagyobb útátvágásnál döccenőnél újra leállt és köhögve elindult, de már végül is nem tudtam vele lábon hazaérni. Kicsit hosszú voltam de a kérdésem a következő porlasztó gond lehet/koszos/, akksi otthon indítózás közben mérve 6 voltra lement a feszültség, vagy kontakt hiba esetleg gyújtás?
De lehet. A kapcsolasi rajzon 4 indul de 2 kozositve van. Ez volt a mi feltevesunk is. A konyv "coil"-nak (tekercs) emliti es csak azt az egy merest mutatja. Viszont! Most ahogy mozgattuk a vezetekeket a gyujtas modulon egyszer felporgott. A hatramenet lampa pedig neha felvillan annelkul hogy hatramenetbe kapcsoltuk volna. A tortenethez meg hozzatartozik hogy 2 evig allt a motor es az eson ha jol tudom. A rozsdas csavarokbol latszik. Szoval keresgelunk tovabb.
Viszont ez a 0,069 ohm meglepett. Es az hogy hogy merjuk.
Ebben is van valami. Ugyanígy jártunk egy ráülős fűnyíróval. Persze ez itt már maszekolás volt, mert nem lehetett kapni a gyári cuccokat hozzá. A srác (autószerelő és azt mondta ért is hozzá), azt mondta hogy majd ő megoldja a jeladó felfogatását, stb. Egy robogó pickup lett felapplikálva a masinára. Igen ám, de a jeladó maga, az meg egy sima csavarból készült. Indult is szépen a gépezet, de nagyobb fordulaton kihagyogatott. Majd odáig fajult a dolog, hogy már be sem indult, csak egyet-egyet pöffent. A hiba a szemünk előtt volt. Bizony a csavar felmágneseződött és a gyújtómodul elfelejtett szikrát adni. Winchesterből kiszedett lágyvassal pótoltuk a csavart és a gép azóta is szépen pöfékel.
gyerekek ,, Jozsi ! nagyon sokáig én is érdesitetem kb 20-25 évig
2008 ban kint voltam a Párizsi motor kiállitáson a Suzuki standon össze futotam yacuival " ö az itteni Esztergomi suzukiban a fönököm volt 4 évig .....
beszélgetünk és volt még ott a hamamatsutól egy két kicsi ember ..
szoval : a fémlamela minél simáb annál jobb " beszélte a "kis japán ... nehezebben kopik a a kopo lamella és jobban old hidegen -mellegen a kuplung simább a kapcsolás.
ha fel érdesited a fém lamelát párszáz kilométerig javul a kuplung fogása de a fém lamella ki koptatja a kopo lamellát és ... nagyobb lesz akár mint volt ............. Kérdem én ....
mi a meg oldás ?....vékonyabb több lamella pár vagy nagyobb rugó erö ............... na szóval azóta én polirozom a lamelákat és növelem a rúgó eröt .,, nincs is kuplung problémám
Persze ezt a Mamiban nem tanitják ... MI lecsó ?
Tegnap járt nálam egy végzös diákotok Lecso ! Beszélgetünk a MOTORJÁT hozta javitani ,,,, a tudása egyelő a ........... inkább nem mondom !
itt is az EK a favorit:
Vagy: zero stretch 530 motorcycle chain
Mi ezt az EK lancot rakjuk fel ha a vevo nagyon jot akar.
Köszönöm.
mert nem találtam, és érdekelne ,hogy melyik márkájú lánc a legjobb?
CBR900RR 530-as
D.I.D vagy RK vagy tudja a tököm csak japán lánc legyen
Előre is köszi. :)
elmondásod alapján én is valami kontakt hibára gondolnék , de mivel a gyujtás két trafo adja így marad a jeladó ott szerintem meg egy kátyu nem hozza ki a sodrából
Tehát ha kontakt akkor valami sérült vezetéked testel ,,, vagy a gyors leállitod szarakodik de mivel mondod ,hogy inditozásnál a tuti akku 6 v esik valszeg vallami test zárlat lehet ,, de van itt elég okos elektromos majd utba igazitanak ... olyan nem lehet hogy a benzin csöved a meg törik a höre meg lágyul és el zárja magát aztán szépen hülni kezd és ujra ki rugja magát .. amúgy a rendszerben a benzincsapban 100 szürő van,, hold felesleges a 60 -as bármilyen pot szürő be iktatása csak egy folytás .. remélem hamar rá jössz ,,, mikor szarakodot .... ki ugraszthatál volna egy-egy gyertyát és meg nézni mi a fas... van akkor most sokkal okosabb lenél ...
külömben meg simán lehet benzin szint emelkedési probléma is valami koszok kerültek a tű szelep házba és tul folyt egy két karbid ahogy a bukanokba vágtáztál . és a duranás lehet a sok ki köpött benya ami be gyulat és persze lehet gyujtás ki maradás
hát jó szerelést tasi
De mint írtam ki probáltam a fém lamellák polirozását és 15 -20 % kal nagyobb rúgó erőt ....................
és tényleg jobb ,tartosabb
En mindig felerdesitem nagyon kicsit a fem lamellakat ha azok nem cseresek azaz a dobozban nem a kit erkezik. De mondom a homokszorast reszesitem elonyben mert az majdnem sima feluletet az de megse. En ugy tanultam hogy a nem teljesen sima felulet elosegiti a szetkapcsolast ugyanugy segit mind a henger honolas. Ott sem jo a sima tukrositett felulet mert osszetapad a dugo a sima henger falaval. Azaz a nagyon apro bemelyedesekben az olaj buborekok segitik a lamellak szetvalasat. Az igaz ha a fa lamellak ujak akkor az egyik komponens mar nem sima igy a fem lehet sima. A kerdes az hogy meddig jo a fa lamella mivel az hamarabb kopik mint a fem es ha azok feltukrosodnek akkor azonnal fennall az az eset hogy nehezebb uresbe rakni es sebessegbe teve a motort felporgetve a motor elindul vagy mocorogni kezd. Tovabbi kerdes miert jonnek a fem lamellak a dobozban gyarilag pontozott melyedesekkel.
Viszont ez a 0,069 ohm meglepett. Es az hogy hogy merjuk.
2008 ban kint voltam a Párizsi motor kiállitáson a Suzuki standon össze futotam yacuival " ö az itteni Esztergomi suzukiban a fönököm volt 4 évig .....
beszélgetünk és volt még ott a hamamatsutól egy két kicsi ember ..
szoval : a fémlamela minél simáb annál jobb " beszélte a "kis japán ... nehezebben kopik a a kopo lamella és jobban old hidegen -mellegen a kuplung simább a kapcsolás.
ha fel érdesited a fém lamelát párszáz kilométerig javul a kuplung fogása de a fém lamella ki koptatja a kopo lamellát és ... nagyobb lesz akár mint volt ............. Kérdem én ....
mi a meg oldás ?....vékonyabb több lamella pár vagy nagyobb rugó erö ............... na szóval azóta én polirozom a lamelákat és növelem a rúgó eröt .,, nincs is kuplung problémám
Persze ezt a Mamiban nem tanitják ... MI lecsó ?
Tegnap járt nálam egy végzös diákotok Lecso ! Beszélgetünk a MOTORJÁT hozta javitani ,,,, a tudása egyelő a ........... inkább nem mondom !
ki poliroztam gizit http://www.sportmotor.hu/motor...
Nem sok egy kicsit , de komolyan ?