Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Indítja a motort az akku? Mert szerintem az az akku szakadt lesz. Hagyd pihenni 1 napot és mérj rá üresen vagy próbálj vele indítani. Az akkutöltőt felejtsd el, szerintem az az akku már egész életére feltöltődött....
Szemből Te sem mersz belenézni, mert látod a randa képed! Ezért használsz digitálisat.
Fesszabályzó hiba. Annak az akkunak már nem sok van hátra, mert szétfőzöd(ted), főleg ha egész este 14.5V felett töltötted.
Elkötés vagy menetzárlat, esetleg hibás fesszabályzó.
Multiméterrel nem lehet tekercset mérni. Attól még lazán lehet menetzárlatos is. Az csak közelítő eredményt ad.
lehet ezredekben nem pontos, de nekem egy natúr 600ft-os van aztán tök jól mér a digitális
szóval azért nem olyan szar az
Bírod ezeket? Me az apósom hozott nekem egy Elkon S104-et ("me ez egy qva jó műszer"), de gurulós állványt kéne gyártanom hozzá, ha használni szeretném
Na jó, de tükrös legyen, hogy tuti szemből nézd, me oldalról az is csal
Az a "multiméter" csak arra jó, hogy saccolj vele! Az igazi a mutatós műszer! A motor fázishasításos-rövidrezárogatós feszültség szabályzása miatt a digitális műszar lehet hogy hamisat mér. Én ezért használok erősítő nélküli mutatós lengőtekercses műszert.
lendkerekestől 25000ft anélkül 20000 tekercsek jeladó minden csimbókja este meg keresem képet teszek fel róla kis alku belefér posta felét állom
Lehet, hogy elemet kéne cserélni a műszerben..
A multiméteren DCV állásban a "20"-as számra kapcsolva mértem ezeket az adatokat!
Teljesen új pedig a szabályzó,mi lehet a baj? Elképzelhető hogy aksi eleve rossz!Akitől hoztam a motort legalábbis ezt mondta,de ennek ellenére én töltöttem rajta,s beindult a motor.
Nezd meg a multimetert is mert furcsa hogy nem jaro motornal annyit mertel.
Jujj! Az akkut kinyirod vagy mar ki is nyirtad. Nem jo az a feszko neki. Nem mehet 14.5 fole soha. Fesszabalyzod nem mukodik.
Megjött az új fessz szabályzóm ,most jelenleg egy Banner Bike bull 50914-es aksi van a motoromba! 12 V 9 Ah Tehát tegnap este töltőn volt, ma hogy cseréltem fessz szabályzót alap esetben (multiméterrel mérve) 16,3 -at jelzett a multiméter beindítva alapjáraton 16,8-17,4 gázt adva pedig felment akár 18,2 -ig! Ez szerintetek jó így?Vagy rossz lehet az aksim?
Bakker .... igazad van.
GPS?
Sziasztok!Hogy,vagy hol tudom beméretni a kilométer óra pontosságát,?nemrég volt egy spirál csere,s szerintem nem annyit mutat mint amennyivel megyek!
Tudom, de ha semmilyen fogyasztó nincs felkapcsolva, akkor sem jó a töltés mert többnek kellene lennie. Akkor nem zárlat lehet..
Mennyibe adod?
kék szép nagy
hát vajon multiméterel nézte a villamosági szerelö
Mondjuk megnézed a gyári leírást. Kisebbet ne, nagyobbat igen, ha elfér.
Mekkora szikra van? 1 cm a blokktól? Kék, erős csattanó hangja van, vagy sárga?