Üdv!
80 lc1 dt út közben csak leált magától, utána inditottam nem nagyon vette a fordulatot 5-6e üresben mintha letíltott volna leszartam azt hittem dugulás, este már be sem indult.
Mielőt írnátok:
Tekercs kimérve jó, szakadás nincs, CDI csere is történt! trafóig elmegy az áram, szikra van, gyújtás kapcsoló kikötve, mivel tekercset mértem le volt szedve a lendkerék és nincs elvágva az ékk, gyertyát beteszem tolom semmi nem is pöfékel hiába a hengerbe van benzin semmi, szimeringek jók, hengert néztem fasza pászos dugó szinte semmi kopás lötyögés, karbi kb 6x kitakaritva, min... 20 vadi új gyertyát néztem!
Egyszóval nyomás alatt vagy nincs szikra vagy a faszom se tudja, kb 2hete szenvedek ezzel a retek szarral!
Valaki normális választ tud adni mi az atya kurva istenért nem indul ez a kibaszott japán geci?
Miért nőne folyamatosan? Honnan venné a többi olajat? Akár forgattyúsház tömítetlenség is lehet a váltó felé. Túlnyomás keletkezik, kinyomja a 'felesleges' olajat, majd egy szint után már csak a benzin-levegő keverék távozik a váltó szellőzőjén. Egy gyufa bizonyíthatja az igazamat. Ha a csövön kijövő 'levegő" éghető, akkor bizony az benzin-levegő keverék. (Csak hülyülök, azért ne gyújtsd fel a motort.....)
Nem lehet, hogy a blokk "másik oldalából" nem folyt ki rendesen az olaj? Bár nem tudom, mennyit szereltél már AM blokkot, de azt tudom, hogy nekem is nagyon döntögetni kellett anno jobbra, hogy minden teljesen kijöjjön, aztán még akkor is jött maradék, amikor levettem a jobboldali deklit.
én is arra gondoltam, de ezt csak egy darabig csinálja.
amikor feltöltöm olajjal a szintjelző csavarig, utána kb 50-60 km után már nem folyik. olyan mint ha a felesleget kinyomná, és utána jó.
ha szimeringes lenne nőne az olajszint folyamatosan, és nem hagyná abba az olajfolyást.
Hali mindenkinek.
Van egy yamaha dt 125 R-em 92 es évjárat.
Menne műszakira csak támadt egy kis gondja..
A világítást ha felkapcsolom, és még az indexet akkor mikor villan az index a világítás eléggé elhalványul és az index se az igazi...
Vettem bele új akksit mivel a régi elég öreg volt. Meg vettem hozzá neten egy fesz.szabályzót, de a probléma ugyanúgy megmaradt... Ha nincs felkapcsolva a világítás akkor 12,2-13,2 a mért feszültség amit tölt. Ha viszont rajt a világítás tompítottan.. akkor már a 12-öt sem éri el. Tehát ha tompítottal közlekedek az akksi lemerül.. Van mégegy ilyen motorja egyik ismerősömnek, neki tompitott alatt is 13,5-öt simán tölt. Megprobáltuk a fesz.szabályzót az is jó. Valakinek nem volt valami hasonló problémája? Talán tekercs lehet rossz.. Ha valaki tud valami okosságot rá, akkor írja meg.
Köszönöm!
Köszi, de sajna ezt is megtaláltam már és nem jutottam vele egyről a kettőre.. egyrészt a régebbi RS van benne, ami még oldal kipufogós volt ez meg már az ülés alatti. Másrészt karburátorról annyit írnak csak, hogy van a motoron karburátor.. :D
Köszi, de csak a régebbi típus van benne. Ráadásul letöltöttem egyet és csak ilyen általános szervízeléses dolgok vannak benne mint pl , hogy állíts alapjáratot.. :D
a motor tökéletesen jár, jól megy, alapjárat egyenletes stb. napi használatban van, azzal járok melózni. ha a szimering lenne rossz, akkor szívás/sűrítés ütemben visszafele kéne szívnia az olajat a váltóházból ha jól tudom. de a motor nem füstöl kicsit se. és a működése kifogástalan.
méret: 137 X 76 X 135
12V 8Ah
Nem B+, mert az olaj a dekli alján van és a cső csak addig ér bele!
Vidd szervizbe, ott tudják mi van vele!
80 lc1 dt út közben csak leált magától, utána inditottam nem nagyon vette a fordulatot 5-6e üresben mintha letíltott volna leszartam azt hittem dugulás, este már be sem indult.
Mielőt írnátok:
Tekercs kimérve jó, szakadás nincs, CDI csere is történt! trafóig elmegy az áram, szikra van, gyújtás kapcsoló kikötve, mivel tekercset mértem le volt szedve a lendkerék és nincs elvágva az ékk, gyertyát beteszem tolom semmi nem is pöfékel hiába a hengerbe van benzin semmi, szimeringek jók, hengert néztem fasza pászos dugó szinte semmi kopás lötyögés, karbi kb 6x kitakaritva, min... 20 vadi új gyertyát néztem!
Egyszóval nyomás alatt vagy nincs szikra vagy a faszom se tudja, kb 2hete szenvedek ezzel a retek szarral!
Valaki normális választ tud adni mi az atya kurva istenért nem indul ez a kibaszott japán geci?
amikor feltöltöm olajjal a szintjelző csavarig, utána kb 50-60 km után már nem folyik. olyan mint ha a felesleget kinyomná, és utána jó.
ha szimeringes lenne nőne az olajszint folyamatosan, és nem hagyná abba az olajfolyást.
Van egy yamaha dt 125 R-em 92 es évjárat.
Menne műszakira csak támadt egy kis gondja..
A világítást ha felkapcsolom, és még az indexet akkor mikor villan az index a világítás eléggé elhalványul és az index se az igazi...
Vettem bele új akksit mivel a régi elég öreg volt. Meg vettem hozzá neten egy fesz.szabályzót, de a probléma ugyanúgy megmaradt... Ha nincs felkapcsolva a világítás akkor 12,2-13,2 a mért feszültség amit tölt. Ha viszont rajt a világítás tompítottan.. akkor már a 12-öt sem éri el. Tehát ha tompítottal közlekedek az akksi lemerül.. Van mégegy ilyen motorja egyik ismerősömnek, neki tompitott alatt is 13,5-öt simán tölt. Megprobáltuk a fesz.szabályzót az is jó. Valakinek nem volt valami hasonló problémája? Talán tekercs lehet rossz.. Ha valaki tud valami okosságot rá, akkor írja meg.
Köszönöm!