első tippem karburátor volna, illetve annak vagy a helytelen kitakarítása vagy helytelen beállítása. Már csak azért is mert az a tartomány amit le írtál, nagyjából annak a tartománynak felel meg ahol a kehelycső illetve a súbertű dolgozik. alatta az alapjárati rendszer dolgozik nagyrészt, felette pedig már a teljesen vagy majdnem teljesen nyitott kehelycső illetve a főfúvóka. Egyszóval én karburátor környékén keresném a hibát először, esetleg a régi karburátorsoroddal össze tudod hasonlítani az újat, alkatrészről alkatrészre.
Köszönöm a kielégítő választ! Igazatok volt a fessz szabályzó oda lett,most várom az újat!Eme nagyszerű dolgot egy másik "hozzáértő" ajánlotta,mondván ha leveszem az akkusarut s nem áll le a motor akkor van töltés.....nos ezért próbáltam!
Volna egy Gilera runner 180 2t rotyogó, fékezésnél erősen rezeg a kormány, és menet közben is érezhető a rázás. Kerékcsapágyak nem rágnak, viszont a két teleszkópszár mozog, ha megrángatom egy jó 2-3 mm-t lötyögnek. Szétszedtem és ezek a teflon csúszógyűrűk erősen kopottak. Valakinek valami szervizkönyve vagy táblázata kopáshatárról vagy valami egyéb infója? Letöltöttem millió szervizkönyvet de pontos méreteket kopáshatárt és egyéb dolgokat nem találtam az első futóműre.
96'-os zx6r.
karbisor újabbra cserélve pillangószelepkopás miatt. Membránok jók, eszméletlen dolog kicserélve, fuvókák a legkisebbek.
Szelephézag stimmel, karbiszinkron stimmel.
Most vettem egy komplett blokkot 25-30e km-errel. Használtam azóta kb egy ezrest a következő a jelenség.
Mikor kettesben gurulok egy körforgó felé és már eléggé esik vissza a fordulat de felszabadul az útszakasz, ráhúzom a gázt, berángat.
4500-tól 7-ig körülbelül a motor "beszaggat" majd 7ezer után újra kisimul... Néha durrog melegítés közben is. Mintha sokat kapna...
Fogyasztása 170km/tank. (Városon kívül 4500-on 90-el.)
nézd meg milyen a lendkerék és a főtengely kúpja
lehet valami egyenletlenség van
aztán nem fekszik fel a kúp rendesen
kicsi reszelgetés csiszolgatás és hátha jó lesz
zsírkrétázd be a kúpot tedd rá a lendkereket és egyből megmutatja hol a hiba
Mert biztos vagyok benne ha most nem irok csak 1héttel később mikor már összeraktam az új főtengővel... és akkor irok,akkormeg azért lettem volna le hülyézve mert megvettem a 27ezres főtengőt,miközben 2000 ft bol meglehetett volna javitani...
Igen mostmár mondhatom hogy én... de ezzel a főtengő már nem lesz jobb... de megpróbálom kihozni belőle amit lehet veszteni nem vesztek vele semmit. max ha nemlesz jó akkor kijön a blokkból és kap egy újat. csak gondoltam van itt olyan ember aki látott már ilyet,javitott, és megcsinálta jóra. és elárulja a titkot.
Sziasztok!
Szeretnék megnézni a héten egy eladó Gilera Nebraska RRT-t!
Segítséget kérnék egy Budapest-Felsőpakony közeli szerelő, nagyon hozzáértő szakembertől, aki megtenné hogy eljön velem s vet egy pillantást a mocira! (Persze nem ingyen és háztól házig viszem autóval)
Előre is köszönöm segítségeteket!
Üdv:
Roland
mivel ki verte ,, így mindig el fogja nyirni ,, csak idő kérdése ,, ha nem akarsz új tengelyt ................ 3 fúró és csinálj csapot bele ,, mivel a kup önzáró , így csak a lenkerék helyzetét adott mutatni az a kis boszanto ékecske .........
hatalmas szükségem volna egy kis segítségre!
Aprilia RS50 2007 gyári fúvóka méretek kellenének, vagy akinek van teljes service manual-ja a géphez azt még szívesebben venném
Volna egy Gilera runner 180 2t rotyogó, fékezésnél erősen rezeg a kormány, és menet közben is érezhető a rázás. Kerékcsapágyak nem rágnak, viszont a két teleszkópszár mozog, ha megrángatom egy jó 2-3 mm-t lötyögnek. Szétszedtem és ezek a teflon csúszógyűrűk erősen kopottak. Valakinek valami szervizkönyve vagy táblázata kopáshatárról vagy valami egyéb infója? Letöltöttem millió szervizkönyvet de pontos méreteket kopáshatárt és egyéb dolgokat nem találtam az első futóműre.
96'-os zx6r.
karbisor újabbra cserélve pillangószelepkopás miatt. Membránok jók, eszméletlen dolog kicserélve, fuvókák a legkisebbek.
Szelephézag stimmel, karbiszinkron stimmel.
Most vettem egy komplett blokkot 25-30e km-errel. Használtam azóta kb egy ezrest a következő a jelenség.
Mikor kettesben gurulok egy körforgó felé és már eléggé esik vissza a fordulat de felszabadul az útszakasz, ráhúzom a gázt, berángat.
4500-tól 7-ig körülbelül a motor "beszaggat" majd 7ezer után újra kisimul... Néha durrog melegítés közben is. Mintha sokat kapna...
Fogyasztása 170km/tank. (Városon kívül 4500-on 90-el.)
Valaki? :))
Ha egy hengerben kevés a kompresszió, akkor ki lehet deríteni szétszerelés nélkül, hogy a szelepek nem zárnak(hézag jó), vagy a dugattyúnál enged?
Kis hibákat ki lehet tusirozni, de egy hozzá nem értő esetleg nagyobb hibát csinál mint eredetileg volt.
lehet valami egyenletlenség van
aztán nem fekszik fel a kúp rendesen
kicsi reszelgetés csiszolgatás és hátha jó lesz
zsírkrétázd be a kúpot tedd rá a lendkereket és egyből megmutatja hol a hiba
Szeretnék megnézni a héten egy eladó Gilera Nebraska RRT-t!
Segítséget kérnék egy Budapest-Felsőpakony közeli szerelő, nagyon hozzáértő szakembertől, aki megtenné hogy eljön velem s vet egy pillantást a mocira! (Persze nem ingyen és háztól házig viszem autóval)
Előre is köszönöm segítségeteket!
Üdv:
Roland