Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

első tippem karburátor volna, illetve annak vagy a helytelen kitakarítása vagy helytelen beállítása. Már csak azért is mert az a tartomány amit le írtál, nagyjából annak a tartománynak felel meg ahol a kehelycső illetve a súbertű dolgozik. alatta az alapjárati rendszer dolgozik nagyrészt, felette pedig már a teljesen vagy majdnem teljesen nyitott kehelycső illetve a főfúvóka. Egyszóval én karburátor környékén keresném a hibát először, esetleg a régi karburátorsoroddal össze tudod hasonlítani az újat, alkatrészről alkatrészre.
Asszem megtaláltalak, de valami keverő alatt
Halló urak!

hatalmas szükségem volna egy kis segítségre!

Aprilia RS50 2007 gyári fúvóka méretek kellenének, vagy akinek van teljes service manual-ja a géphez azt még szívesebben venném
Köszönöm a kielégítő választ! Igazatok volt a fessz szabályzó oda lett,most várom az újat!Eme nagyszerű dolgot egy másik "hozzáértő" ajánlotta,mondván ha leveszem az akkusarut s nem áll le a motor akkor van töltés.....nos ezért próbáltam!
svajci1 néven futok, vegyél fel és írd meg plis holnap mikor jó neked
Tökéletes... Az ráadásul audio-vizuális
Skyp megteszi?
A teleszkópok nem lóghatnak.
Egyszerű mint a faék! NEM LÖTYÖGHET !
Sziasztok!

Volna egy Gilera runner 180 2t rotyogó, fékezésnél erősen rezeg a kormány, és menet közben is érezhető a rázás. Kerékcsapágyak nem rágnak, viszont a két teleszkópszár mozog, ha megrángatom egy jó 2-3 mm-t lötyögnek. Szétszedtem és ezek a teflon csúszógyűrűk erősen kopottak. Valakinek valami szervizkönyve vagy táblázata kopáshatárról vagy valami egyéb infója? Letöltöttem millió szervizkönyvet de pontos méreteket kopáshatárt és egyéb dolgokat nem találtam az első futóműre.
kis olajat önts a hengerbe és ha jobb eredményt kapsz akkor a gyűrű biztos tehát bontani kell és akkor már a szelepekre is rá tudsz nézni
Ötletelhetne velem valaki.

96'-os zx6r.
karbisor újabbra cserélve pillangószelepkopás miatt. Membránok jók, eszméletlen dolog kicserélve, fuvókák a legkisebbek.
Szelephézag stimmel, karbiszinkron stimmel.
Most vettem egy komplett blokkot 25-30e km-errel. Használtam azóta kb egy ezrest a következő a jelenség.
Mikor kettesben gurulok egy körforgó felé és már eléggé esik vissza a fordulat de felszabadul az útszakasz, ráhúzom a gázt, berángat.
4500-tól 7-ig körülbelül a motor "beszaggat" majd 7ezer után újra kisimul... Néha durrog melegítés közben is. Mintha sokat kapna...
Fogyasztása 170km/tank. (Városon kívül 4500-on 90-el.)

Valaki? :))
Sziasztok!

Ha egy hengerben kevés a kompresszió, akkor ki lehet deríteni szétszerelés nélkül, hogy a szelepek nem zárnak(hézag jó), vagy a dugattyúnál enged?
Miért van az hogy ha 110 fokot eléri a motor persze városban utána csak 95fok alatt indul be. ez normális?hütő az megy utána
csak azért javasoltam mert már úgy is kb kuka ott minden, szóval ettől rosszabb már nemigen lesz
Sima kréta..

Kis hibákat ki lehet tusirozni, de egy hozzá nem értő esetleg nagyobb hibát csinál mint eredetileg volt.
Ha adsz egy elérhetőséget, ami hangátvitelre is alkalmas, nagyon szívesen elmondom.
nézd meg milyen a lendkerék és a főtengely kúpja
lehet valami egyenletlenség van
aztán nem fekszik fel a kúp rendesen
kicsi reszelgetés csiszolgatás és hátha jó lesz
zsírkrétázd be a kúpot tedd rá a lendkereket és egyből megmutatja hol a hiba
Simán! Tudod nekünk semmi se jó. De szerintem hiába küzdesz vele, nem lesz jó...
Mert biztos vagyok benne ha most nem irok csak 1héttel később mikor már összeraktam az új főtengővel... és akkor irok,akkormeg azért lettem volna le hülyézve mert megvettem a 27ezres főtengőt,miközben 2000 ft bol meglehetett volna javitani...
Igen mostmár mondhatom hogy én... de ezzel a főtengő már nem lesz jobb... de megpróbálom kihozni belőle amit lehet veszteni nem vesztek vele semmit. max ha nemlesz jó akkor kijön a blokkból és kap egy újat. csak gondoltam van itt olyan ember aki látott már ilyet,javitott, és megcsinálta jóra. és elárulja a titkot.
Ezt akartam írni.
"...nem én barbárkodtam vele..." De te folytatod...
Sziasztok!
Szeretnék megnézni a héten egy eladó Gilera Nebraska RRT-t!

Segítséget kérnék egy Budapest-Felsőpakony közeli szerelő, nagyon hozzáértő szakembertől, aki megtenné hogy eljön velem s vet egy pillantást a mocira! (Persze nem ingyen és háztól házig viszem autóval)
Előre is köszönöm segítségeteket!
Üdv:
Roland
mivel ki verte ,, így mindig el fogja nyirni ,, csak idő kérdése ,, ha nem akarsz új tengelyt ................ 3 fúró és csinálj csapot bele ,, mivel a kup önzáró , így csak a lenkerék helyzetét adott mutatni az a kis boszanto ékecske .........