A vicc az, hogy akárhányszor átszámolom a manuálban a doróóótok számát lentről fel fentről le és mindig az a száll jön ki ami bemegy oda, de a manuált tovább lapozva a kis részleten meg nem rajzol olyan dorótot a ferdeszemű...
na mind1...
Érdekes a manuál mind1....
Végülis azt is ember csinálta az ember meg téved, még én is :D
majdnem
ez egy légpisztoly co tartály szelepgolyója
aztán eléggé odavan
csak ilyen moped91es minőségű golyóhoz tudnék hozzájutni(szimó váltóban van ilyen) de nem bízom abba a "német" minőségbe
Üdv mindenki. Van egy morrini blokkos ditechem. nemrég cseréltem benne kompresszort mert kuka volt. Most ott tartok, hogy ha beindul szabálytalan az alapjárat, és nem pörög rendesen. Ha megyek vele, és mondjuk megállok, akkor leáll, és nem áll be alapjáratra. A kompresszor és a benzinpumpa jó, azt megmértem. Ma áttettem egy piaggio blokkosból a benzin injektort, és azzal nagyon szép volt az alapjárat, jól vettem a fordulatot, nem fulladt, visszaállt alapjáratra, de gyorsuláskor nem pörgött fel teljes fordulatra. 6a-ig még csak-csak, de 60-tól 72-ig nagyon nehezen. 70-től 90.-ig megint ól pörgött. Azt vettem még észre, hogy a két injektor-on lévő számok különböznek. Kérdésem az lenne, hogy a piaggio és morrini benzin injektorja között van különbség?
A melyiken a 43-as van, az a piaggio és amelyiken a 16 az a morrini. Ill a piaggion a számsor 3382X, míg a morrinin 0501X. Van a kettő között valami különbség? Köszönöm a segítséget.
Leszedtem a komlett idomszettet, megmozgattam az összes hozzáférhető kábelt, csatlakozót járó motornál, de semmi. az oldaltámasz pedig olyan stabil, hogy az nem lóghatptt, pláne sima, egynes úton. a hiba észlelése óta eltelt már egy hét. A motor azóta is napi használatban van, de szerencsére azóta nem produkálta ismét a hibát. Bízok benne, hogy csak egy egyszer előforduló kontakthiba vagy hasonló lehetett, de minden esetre elviszem egy elektromossággal foglalkozó szakműhelybe, hogy megnyugodjak. Bajom nem lesz belőle, maximum az új sisak árát oda fizetem....
Igen Chubby, ez nem suzuki..... Még jó, hogy azoknak soha sincs semmi baja... Az elég tág baráti körömben van néhány, de azok sem hibátlanok (pedig nem leharcolt ezer éves gépekről van szó).
Szóval, ha segíteni nem tudsz tartsd meg a véleményed, nem azért írtam ide, hogy az okoskodásokat olvassam!
Köszi!
A tiltás miatt? De a mai agyon processzorozott világban soha sem lehet tudni. ha minden áron tudni akarod vedd le és menj egy kört. meg fogod látni. Azzal működik a km-óra pl.
http://youtu.be/tcvwvelig és hátha nem kell7g]null[/l]
ha csak a városba megyek akkor nem kell de ha már túrázni megyek akkor mindig ott van a dobozban hátha nem kell
semmi értelme
nekem is van de még sosem vittem magammal, egy 1000ft-os teszkós pumpa pont elég
a kompresszor meg az autóban van, megvan vagy 3-4 éve sosem volt használva
Nem tudtok Pesten (Én XIV.-ben lakom) egy jó szerelőt, aki kijönne, vagy el tudja vinni a motort? Aprilia Red Rose 125 a gép.
Nekem sajnos se szaktudásom, se szerszámom nincs hozzá.
tip-top folt, és pótbelsőt vinni ha nagy a defektus
első kerékbe még megéri ez a zöld defekt trutyi, de a hátsóba nem tenném, bár én már kidobtam az elejéből is
ellenben biciklibe kurva jó ajánlom mindenkinek
Sziasztok!
Segítség kellene.
Először megyek vadregénybe.
Erdők mélyén egy belsős gumi defekt esetén mi a megoldás?
Átmeneti vagy végleges -minden érdekel.
Köszi! Atesz
Szoptam már ilyet csak kocsin....
Kábelkötegben egyik csati egyik lába hun érintkezet hun nem és olyan helyen amit még az a öregebb gép nem érzékelt, mint "hiba" így nem is tárolta el....
Igazi cumi lesz megtalálni mi a baj ha szinte ritkán jön elő....
Bowdeneket mivel érdemes karbantartani? WD40 esetleg valami spéci kúszóolaj?