Sziasztok olyan problémám lett hogy: lendkerék elnyirta az éket,kicsit kitágitotta a főtengőben a helyét... "Faragtam"bele egyet,egész jó lett. lendkerék belső fele felhevitve,majd összeraktem.most megint elnyirta az éket. szerintem azért mert nem volt elég pontos az ék és tudott mozogni... mivel használtan nem találtam főtengőt,az új meg 27ezer igy inkább megprobálnám még 1szer. arra gondoltam hogy beleragasztom az éket. egyszer láttam valami olyasmit hogy alu öntvény olajteknőt ragasztottak valamivel,és olyan kemény lett hogy csak flexel lehetett csiszolni,korigálni... szerintetek megoldaná a problémát?uj motor... nem én barbárkodtam vele... előző tulaj azt mondta hogy frissen felujititt,stb...na itt kezdődtek a bajok...na majd ha gép előtt leszek leirom mitis takar ez a felujitás... egyelőre maradjunk az ék problémánál. köszi.
Én azért csak összekötném azokat a végeket, és megnézném mi van olyankor!
Még a kormányon levő kontaktokba is rengeteg kosz tud 4-5 év alatt kerülni.
Az CBX-ét nyár elején mostam ki benzinben egy befőttes üvegben, és nem hittem a szememnek mi jött ki belőlük.
Azért kötném fel, mert ha akkor jó a motor, akkor tuti ez a baj.
De akkor sem a rugó gyengül el, hanem a váz-sztender kapcsolat kopik ki, lötyögősödik meg. Ez a lógás okozza azt, hogy a rugó így már nem képes stabilan a helyén tartani.
Ha teszel egy alátétet a csavar feje alá, akkor már túlhúzhatóvá válik, azaz a lötyögés beállítható az eredeti kontraanya segítségével.
Ott ez volt a baj és egy-egy bukkanónál lebegett a sztender és a kapcsoló elvette a gyújtást. Amúgy te miért kötnél fel egy oldalsztendert, ha nem emiatt. Azon egy gyökér nyomógomb volt, a Hondákon forgókapcsoló.
honnan vettem ? a tekercsből képzeld van nagyfeszültségű tekercse azért mondtam hogy független (csak úgy kíváncsiságból keress rá hogy majesty 125 stator a képekre) ki van hozva a tekercs mindkét vége valaki buherkodott vele és letestelt újratekertem idegességemben mert közbe vettem egy cdi-t is hozzá persze azzal nem ment az sr cdi vel ment csak garanciába visszajött azért tekertem újra
Alapjárati keverékszabályzó csavar mennyire van kint (vagy bent)? Koppig be és másfél fordulat ki. Síberzéger középen. Ezzel már mennie kell, aztán jöhet a finomhangolás. Bár szétszedni úgy szoktuk, hogy megszámoljuk a becsavarásokat, stb.
Arra azért kíváncsi lennék hogy honnan vettél a cdi gyújtásnak 350-400V-ot a gerjesztéshez. Mivel az SR-nek cdi gyújtása van, a Majesty-nek meg tranzisztoros és 12V-ról megy. A Majesty-ből csak a három töltőtekercs, meg a gyújtás jeladó jön fel. Persze nem kötekedésképpen, ááá dehogy, biztosan megint én tévedek. Az is lehet hogy a 125-ös és a 250-es ennyire eltér. Bár kétlem....
Üdv mindenkinek. Tanácsot szeretnék kérni tőletek, Piaggio zip 50-cm-s négyütemű karburátortisztítás után indul szépen alapjárat is szép de ha gázt húzok neki lehörög..... már töbször átnéztem de minden a helyén van de mégse.. tanácsokat előre-is köszönöm.
csináltam olyat hogy aprilia sr cdi-t raktam 125 ös majestyre és ment ... de igen megy bele 12 volt viszont az a önindító áramköréhez megy és a lábtartó is belemegy a cdi be
Még a kormányon levő kontaktokba is rengeteg kosz tud 4-5 év alatt kerülni.
Az CBX-ét nyár elején mostam ki benzinben egy befőttes üvegben, és nem hittem a szememnek mi jött ki belőlük.
De akkor sem a rugó gyengül el, hanem a váz-sztender kapcsolat kopik ki, lötyögősödik meg. Ez a lógás okozza azt, hogy a rugó így már nem képes stabilan a helyén tartani.
Ha teszel egy alátétet a csavar feje alá, akkor már túlhúzhatóvá válik, azaz a lötyögés beállítható az eredeti kontraanya segítségével.
http://robogoalkatresz.odormot...
Bár ez 250-es leírás, de szerintem ugyanaz.