"...ha üzem közben(nem menet közben)..." Van különbség? Ha a motor járása közben lekapkodod a sarut, azzal tönkreteszed a fesszabályzót. Az ilyen nagyobb robogóknál minden akksiról megy. Többek közt a gyújtómodul is. Azt is ki fogod nyírni ha leszeded a sarut. Fogsz egy multimétert, és rámérsz az akkura. Üresen gyújtás nélkül 12.5V, a motor járása közben 13-14.5V. Ha nincs multimétered, akkor tompított fel, alapjáratról ha húzol neki gázt, akkor nő a fényerő. Ha nem, akkor nincs töltés.
Nem kellene menetközben leszedni az akkusarut, ugyanis van egy stabilizáló-szűrő feladata is, és könnyen behalhat a fesz.szabályzó pl.
Azt pedig, hogy tölti-e az akkut másképpen is lehet kijeleztetni! Egy LED-del pl!
Sziasztok! Hozzáértő segítséget kérek,(Igazából azért mert nem értek hozzá) Yamaha Majesty 125 robogóm van ,most került hozzám!Kérdésem ha üzem közben(nem menet közben) leveszem az akku sarut kellene lennie világításnak s indexnek?Az enyémen így nincs !(A motor közben jár, semmit nem lehet észre venni hogy nincs rajta akku) Nem merek elindulni messzebbre mert ha nincs töltésem,lemerül az akksim,tolni meg fárasztó! :)
Nem menő vagyok, csak ha köszönnek, visszaköszönök. Örülök, hogy sikerült a lényegét megragadni a mondandómnak...
Egyébként másfél-két hónapja csináltam egy 2006-os 1000RR-t ugyanilyen tünettel. Egy egyszerű, primitív hiba volt. Nem biztos, hogy a tieddel is ez van és a téma is le legyen zárva , ezért nem is fárasztalak vele....
Chubby!
Elnézést, hogy te ilyen "menő" vagy, bocsi, hogy csak úgy megszólítottalak!
Szerintem hagyjuk ezt a témát, mert nem szeretem ezt a névtelen, személytelen, internetes arcoskodást!
Problémám van, amiben segítséget keresek. Aki segít annak megköszönöm és meghálálom, aki nem annak is köszi, hogy szánt néhány percet, hogy elolvassa nyüglődésem.
Igen, ha nem lesz más, kifizetek annyi pénzt, amennyit kérnek, hiszen nincs más választásom.....
Egyébként korábban Gsx-R-em volt, tehát volt szerencsém suzukival is motorozni.
Még egyszer köszönöm, hogy Te is szántál rám néhány percet! És remélem ez a téma itt és most végleg le van zárva!
Hy all! Kéne 1 kis segítség... sztem valami baromi 1xü baja lehet kis 80as Rxemnek csak sajnos környéken nincs nagyon hozzáértő.. szal 1be normálisan kipörög 2öbe már hirtelen gázra lomhán reagál 3-4-5be nagyobb terhelés alatt ien furcsa szívó hörgő hangot ad, 50x szétszedtem de nemtaláltam semmit tavaly még rendesen ment, benzint rendesen kap gyertya cserélve kipu nélkül kipróbálva úgyan ez gyújtásrészre azért nem gondolok mert 1-2öbe se forogna rendesen...arra gondolok h a membránnal van valami de látszólag hibátlan. Nagyon megköszönném ha valaki tudna valami ötletet adni mert már tele van vele a t***öm
Ha már megszólítottál. Ha ráklikkelsz az előzmény gombra, rájössz, hogy nem neked írtam. Az "ez nem suzuki" pedig arra hívatott megjegyzés, hogy a GSX-R produkált ilyen jelenséget az oldalsztender rugó lazasága miatt ki-ki hagyott a gyújtás. Segíteni? Lehet, hogy még tudtam volna, akár ingyen is, de tudod mit, vidd a Proptech-hez. Majd ott megoldják a problémádat egy vödör pénzért. Az okoskodás az lett volna, ha itt kiselőadást tartottam volna neked motorszerelésből. Sok sikert!
Szia. Menj be egy mezőgazdasági,vagy valami hasonló boltba.PL.kertészeti.Vigyél magaddal tolómérőtés kérj háti permetezőhöz szelepgolyókat. Van pár méret belőle,hátha lesz 7mm-es is.További szépeket.Üdv:"D"
sziasztok.Van egy yamaha fz750esem,5 évet állt szétszedtem összeraktam de nem akar beindulni,vezérlés a főtengelyen a T jel száránál van a veztengelyeken 2 jelölés a a leszoritócsésze tetejénél jelre van állitva szikra van és semmi!Van valakinek ötlete mi lehet a baj?köszi Csabi. Ja a gyertyák is benzinesdk de semmi.
nekem beszed egy csomó port mindig, aztán amikor kezd nehézkessé válni a huzigálás kimosom(hondán 3 éve bírja)
nem vettem még észre semmit rajta, nem tudom teflonos-e van valami műanyag benne
kenni nem szoktam
Szia. Nekem is hasonló problémám van CBR 954-gyel, csak nekem annyival másabb, hogy magas fordulaton történik az, hogy elveszi majd visszaadja a gyújtást és nem tudok rájönni mi okozhatja. Remélem neked sikerül orvosolni a problémát és megírod majd mi volt a bibi, hátha nekem is az a baj
Akkor a csóró még csóróbb lesz mert hamar vehet másikat ....teflonos bowdent lehetőleg semmivel nem érdemes kezelni legfeljebb szilikon alapú ciuccal és hát régóta szinte az összes gyári bowden a legtöbb típusnál teflonos......persze ha már hazai utángyártott a bowden akkor jó a petro, múszerolaj stb.....
Azt pedig, hogy tölti-e az akkut másképpen is lehet kijeleztetni! Egy LED-del pl!
Egyébként másfél-két hónapja csináltam egy 2006-os 1000RR-t ugyanilyen tünettel. Egy egyszerű, primitív hiba volt. Nem biztos, hogy a tieddel is ez van és a téma is le legyen zárva , ezért nem is fárasztalak vele....
Elnézést, hogy te ilyen "menő" vagy, bocsi, hogy csak úgy megszólítottalak!
Szerintem hagyjuk ezt a témát, mert nem szeretem ezt a névtelen, személytelen, internetes arcoskodást!
Problémám van, amiben segítséget keresek. Aki segít annak megköszönöm és meghálálom, aki nem annak is köszi, hogy szánt néhány percet, hogy elolvassa nyüglődésem.
Igen, ha nem lesz más, kifizetek annyi pénzt, amennyit kérnek, hiszen nincs más választásom.....
Egyébként korábban Gsx-R-em volt, tehát volt szerencsém suzukival is motorozni.
Még egyszer köszönöm, hogy Te is szántál rám néhány percet! És remélem ez a téma itt és most végleg le van zárva!
Az úgy végig kúszik mindenhol, hogy megkened a kuplungbowdent és még a kertkapu sem fog nyikorogni
http://www.gsxrszerviz.hu/shop...
nem vettem még észre semmit rajta, nem tudom teflonos-e van valami műanyag benne
kenni nem szoktam
Gondoltam ha már szét van szedve a motor szánnék rá 1-2 percet a bowdenre is :)
a csórók így tisztítanak bowdent 100 forintból
http://www.amazon.com/gp/aw/d/...
Vagy: