Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

cseréld ki a szimmeringet és nem fog jönni az olaj , különben igen ha a kuplungkábel túl laza egy bizonyos pozicióban ki lehet húzni nincs zéger
Nem néztem még. Megnézem akkor.
Sziasztok!
Frissen regisztráltam, bár sok hasznos információt találtam már ezen az oldalon, a jelenlegi gondomra most nem találtam infót. Hozzám került egy Aprilia Red Rose 125-ös, Rotax 123-as blokkal szerelve. A kuplung felől zörgő-morgó hangot hallok, ami kuplung behúzáskor kissé erősödik, ha behúzott kuplungnál sebességbe teszem akkor szinte megszűnik a zörgő hang. Arra gondolok, hogy a kuplungkosár alatt lévő tűgörgők adták meg magukat és ezért zörög, de még nem szedtem szét. Valaki találkozott már ilyen jelenséggel? Hogyan sikerült megoldani?
Sziasztok!
Motorvásárláskor nem igazán fogtam fel, csak ma, hogy motorozni indultam. Adott egy 50 köbcentis, Minarelli AM6 blokkos motorka.
A kuplung kiemelő tengelye pedig fel-le tud járni, akár ki is lehetne húzni a blokkból. Ennek következtében ha kuplungot húzok, a tengely mellett bugyog kifele szépen a váltóolaj.
Hiányozna a tengely végéről egy zéger vagy valami?
Itt egy videó a hibáról:
http://youtu.be/gZ0u6Y0a_GE
Holnap megyek itt Pesten az agomotorhoz, többen is őket ajánlották, motorelektronikával foglalkoznak. Igaz ők sem ígértek biztosat, csak annyit, hogy nekiállnak, aztán próbálkoznak. Dehát ki tudja mennyi sikerrel. Tehát holnap ilyenkor már okosabb leszek. Remélem! Úgyhogy, ha nincs semmi konkrét hiba, akkor lehet, hogy igénybe vennék valami segítséget.
Hosszú és keserves keresgélés lesz.
Én nyugdíjas villamosipari technikus vagyok, nem ezzel keresem a kenyerem, csak szórakozásnak, és aktív közreműködéseddel esetleg lehet szerencsénk lenne?! No és neked sem ártana egy kis gyakorlat, mert az út mellett sincs motorszerviz minden kilométeren.
Budapesten vagyok, de a hiba elhárításáért bármeddig elmennék. Eddig sem sajnáltam sem időt, sem pénzt de a legnagyobb nevű mesterek is "eltanácsoltak", mivel gondolom szo*ás meló. Így viszont gáz egy közel 2 milliós repsolon ülni, mert legutóbb 200-nál állt le a motor, amit el tudtok képzelni, hogy nem egy leányállom. Most sikerült megfognom, de legközelebb nem szeretném kipróbálni.
Az idom lebontást és kábelmozgatást már megpróbáltuk...., sikertelenül
Messze laksz Badacsonytól?
Mi ilyenkor azt csinaljuk hogy vegig vizsgaljuk a vezetekeket. Mert az mar tuti hogy elektromos hiba. De ez tenyleg csak a sotetben lovoldozes esete. Vagy megtalalod a hibat vagy nem es neha elojon. Javaslom bontsd le az idomokat majd mikor jar a motor mozgasd vegig a kabelkotegeket legfokepp a csatlakozokat. Es persze az oldalsztender kapcsolojat is mert az okozhat ilyen hibat meg. Sok sikert. Ird majd mit talaltal.
Lehet pl a forrasztásból kitört láb! nem nagyon lehet ötletet adni, mert 100 féle is lehet a hiba lehetősége.
Mert a csatlakozókat széthúzva a kontaktokat tisztítva lehet esély a hiba megtalálására, elég időigényes. Vezetékeket kiméregetni pl.
Egyszer egy Hornettel jártam így. A jobb kormánykapcsolótól lefelé menő kábelköteg darabokra törve... kívülről nem látszott semmi.
Senkinek semmi? Hálás lennék, ha lenne valami használató ötlet, mert, mint írtam a honda szakszervízben is csak széttárt kézzel álltak.
Így, meg, hogy bármikor minden előzmény nélkül leáll egy 180 lóerős gép a se**ed alatt nem egy felemelő érzés (és nem is túl biztonságos... )
Ha valakinek van valami használható elképzelése kérem tájékoztasson!
Köszönöm!
köszi!
Úgy az ésszerű, hogy ráfeszüljön. de gondolkozok és arra jutottam hogy lehet úgy nagy lesz az ellenállása és majd a lefele mozgó dugattyú keltett kompresszió fogja a helyére nyomni.
Sziasztok!
Keresek Gilera Runner VX olajos első villát T-szárral.
A régi Runnerről lenne szó.
Aki tud írjon elég fontos lenne.
Ez miért lényeg ebben az esetben?
Hivatásos vagyok. Nem vagyok műszaki beálítottságú, ezért is kérnék segítséget, de azok az emberek is tanácstalanok voltak eddig, akiknek ide vág a szakmája. Szóval?
Mi a szakmád?
Sziasztok!

Most regisztáltam és bízok, hogy valaki tud segíteni. A következő a problémám: van egy 2008. forgalomba helyezésű SC57 1000 rr-em (25 e km), ami az elmúlt két hétben minden előzmény nélkül menet közben, gyorsításkor leállt, illetve valami letiltotta (sajna beállt, mint a szög ) utána indítottam és ment tovább hibátlanul. Elvittem egy honda márkaszervízbe, rárakták computerre, de nem tárolt hibakódot, tehát nem tudják mi okozhatta a kényszerleállást. Illetve tippelnek: AC pumpa, gyújtáskpcsoló, zárlat, kontakthiba, borulásérzékelő, főtengely jeladó, lábtartó érzékelő, stb..... Tehát kísérletezni költséges lenne. Valakinek esetleg tipp vagy korábban hasonló probléma?
Előre is köszi!
Yamaha xt 125 x, 2005 ös,
És igen ez cellazárlatos lett mint az állat.
Többet ettől a cégtől ne vegyél akkut! Még akkor se , ha részeg vagy. A csatlakozók és a saruk átnézését, tisztítását stb. máskor télen végezd el! Ennyi!
Sziasztok!
/ CBR 600 F4 / Volt az utóbbi időben egy töltés illetve akkumulátor problémám ami teljes szétszerelés és mérések után sem hozott egyértelmű hibát. Viszont egészen a generátor tekercselés drótjától az akkumulátor sarukig minden csatlakozót ill. kötést felfrissítettem. Amíg hiba volt addig alapjáraton kb 12.4 ill. 12.7 közt mozgott az akku kapcsin mért feszültség. Csak a kötések csatlakozások frissítése után 14.6 V lett. Viszont közben az akkum megadta magát a sok indítás lemerítés közepedte így garanciaideje alatt visszaküldtem, újrasavazták stb...lényeg h visszaérkezett mint "jó akksi" ezután 1 hetet működött. Most kimentem a motorhoz és nem indul... Begurítottam 5 méter alatt, szivatóval elkapta azonnal és hagytam kicsit melegedni. De ahogy visszaengedtem a szivatót az alapjárat bizonytalan lett majd leállt. Rámértem kapocsfesz 10.2. Kiszereltem és a + tőke felőli 2. cella mint a hordó.

Több kérdés merült fel bennem..:
Ez valóban cellazárlat lenne?
A bizonytalan alapjárat a kifejezetten gyenge állapotban lévő akku miatt volt?
Ha így ménék rajta kapocsfeszültséget miután begurítottam akkor a töltésemet mutatná vagy az akku feszültségét vagy egy köztes értéket amit a töltés emelne de a szemétnek minősíthető akksi csökkentene, esetleg mert nem veszi már a töltést sem?