"aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aaaaaaaaaaa drrrrrrrrrrrr da aaaa aaa aaa DRraaaaaa Drrrrrrrrrrrrrrrr" Ezek alapján sok benzint kap. Bár a "...da aaaa aaa..." nagy szikrahézagot is feltételezhet.....
A karmantyu viszonylag olcso. Gyarit erdemes beletenni vagy utangyartottat ami minosegban elmarad ugyan de betolti feladatat.
Milyen motorrol beszelunk egyebkent?
Sziasztok!
Sikerült összekapargatnom egy kis pénzt, amiből fel szerettem volna újítani a motort. Mindent megcsináltam szépen, és eljutottam a legnagyobb munkáig a fékekhez. Rájuk fért egy kis felújítás, mert már nem viselkedtek rendesen. Arra gondoltam, hogy két új tárcsát és fékbetétet megérdemel. Na itt kezdődtek a gondok. Tárcsákat legyártattam, jobbak és erősebbek lettek a gyárinál. Viszont más a mintájuk, ezért nem mér rendesen a kilométeróra, a valós sebesség hetedét mutatja, mert az első tárcsáról kapja a jelet. A gyári tárcsával pedig azért nem fogott a fék rendesen, mert az előző tulaj rossz fékpofát szerelt bele. A hátsófék alig fogott és a tárcsája teljesen elvetemedett. Néhány hónapja amikor még nem vetemedett el csak nem fogott elvittem szerelőhöz ( hiba volt). Csak annyi baja volt, hogy bekoszosodott. De összeszereléskor az derült ki, hogy a két szemben álló munkahenger közül az egyik tömítőgyűrűje elöregedett, és nem lehet visszanyomni a dugattyút a hengerbe. Több napi keresgélés után se tudtam ilyen alkatrészt szerezni, a legtöbb boltban nem is láttak még ilyen hibát. Ekkor mondta a szerelő, hogy ő majd megoldja gyártat ilyen gyűrűt. Össze is rakta, azóta használtam, de nem fogott rendesen és teljesen tönkretette a tárcsát. Most, hogy szétszedtem kiderült, hogy a gumi amit betett nem engedte mozogni a dugattyút. Ezért csak egyik oldalról érte nyomás a tárcsát, ettől nem fogott és ment tönkre. Így viszont nem rakhatom össze. Szóval most itt állok a motor darabokban..... Ráadásul a kifolyt fékolaj miatt a motor lecsúszott az emelőről és eldőlt. A kormány, a kuplung és a kézvédő kárára, a lábtartó elhajlását nem is mondom. Ráadásul eddigi nem kis költségek többsége felesleges volt mert vagy az előző tulaj gondatlanságát vagy a szerelő hibáját kellett megfizetnem.
Ha valaki tudja, hogy tudnám megoldani a kilométeróra problémáját, vagy a gumi gyűrű pótlását azt megköszönném.
Széles utat!
Sziasztok. Érdeklődnék hogy Az aprilia Af1 emen hogy lehetne azt kiküszöbölni, hogy amikor megyek olyan 90 100 as tempóben olyan 6000-res fordulaton állandóan mozdulatlanul, mint minden kétütemű ugye elkezd darálni és olyan szaggatós. De nekem olyan mintha meg akarna szorulni, egyszerűen megyek és így mintha visszafogná valami és darál aztán ha odahúzom megy gond nélkül de ez a gond hogy 1 gázon nem lehet vele menni nagyon idegesítő. Tudom hogy a 2T ilyen de hátha. Valaki valami tipp?
Sziasztok!
125 ös kawa kdx az alany. Rendeltem hozzá két szívó membránt. Gyári alkatrészt vettem és egy kicsit ívesek, az a kérdésem melyik irányba rakjam be. A régihez nem tudok viszonyítani, mert az teljesen kész van.
a karmantyú (és porvédő ha olyan) alatt is kitakarítottad?
az a vájat full retek meg aluoxid szokott lenni
a dugattyút meg kézzel vissza lehet tolni, ha tiszta minden
ha a fék nem keményedik levegő van a rendszerben, szedd le a munkahengert, szabadítsd fel a fékcsövet, emeld fel amennyire lehet és utána sikerülni fog
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy egy dellorto phbg 19 karburátorba keresek tolattyút 3 félét találtam kettő db. 40est és egy 50est: Mi a különbség közöttük? Fém az összes, D=22 mm átmérővel, rövidebb oldalon 23,5 mm, hosszabb oldalon 27,5 mm hosszúsággal. Melyiket ajánlanátok?
Eloszor is nincs fekolaj. Masodszor teljesen mindegy a dugo mozog vagy nem. Akkor is tudnod kell legteleniteni. Harmadszor mennyire szedted szet? Kihuztad a dugokat? Karmantyukat megtakaritottad?
olyan problémával találtam ma szemben magam,hogy fékbetét szerettem volna cserélni,kivettem a régit és láttam ,hogy az egyik dugattyú nem mozog,szétszedtem, majd a két dugattyút visszanyomtam a házba, mindent kitakarítottam rajta, összeraktam,légtelenítek és egyszerűen nem keményedik fel a fék, az egyik dugattyú meg sem mozdul(Ami eddig sem mozdult) a másik pedig a házban mozog,de valamiért nem jön ki,egyszer már kijött,de utána szétszedtem megint ,hogy hátha valami gebaszt találok és az a bajt(ekkor vissza nyomtam).
Azóta megint a házban van,nem jön ki, lehetséges ,hogy azért nem keményedik fel mert bevan szorulva a dugattyú? (Aprilia RS 50 2008) (Új fékolajat is tettem bele,folyamatosan után töltöttem)
Igaz nem motorszerelés de hátha. Adott egy dobfékes yamaha dt amit tárcsásra akarok alakítani, lenne egy cagiva hátsó brembo féknyereg felrakhatom én ezt előre? Mármint betöltené itt is a szerepét?
Ha már így belemerültünk mi alapján döntenek delta vagy csillag között?
Azt olvastam hogy csillagnál nagy fesz kis áram van deltánál pedig a fordítottja ha minden igaz.
Milyen motorrol beszelunk egyebkent?
Sikerült összekapargatnom egy kis pénzt, amiből fel szerettem volna újítani a motort. Mindent megcsináltam szépen, és eljutottam a legnagyobb munkáig a fékekhez. Rájuk fért egy kis felújítás, mert már nem viselkedtek rendesen. Arra gondoltam, hogy két új tárcsát és fékbetétet megérdemel. Na itt kezdődtek a gondok. Tárcsákat legyártattam, jobbak és erősebbek lettek a gyárinál. Viszont más a mintájuk, ezért nem mér rendesen a kilométeróra, a valós sebesség hetedét mutatja, mert az első tárcsáról kapja a jelet. A gyári tárcsával pedig azért nem fogott a fék rendesen, mert az előző tulaj rossz fékpofát szerelt bele. A hátsófék alig fogott és a tárcsája teljesen elvetemedett. Néhány hónapja amikor még nem vetemedett el csak nem fogott elvittem szerelőhöz ( hiba volt). Csak annyi baja volt, hogy bekoszosodott. De összeszereléskor az derült ki, hogy a két szemben álló munkahenger közül az egyik tömítőgyűrűje elöregedett, és nem lehet visszanyomni a dugattyút a hengerbe. Több napi keresgélés után se tudtam ilyen alkatrészt szerezni, a legtöbb boltban nem is láttak még ilyen hibát. Ekkor mondta a szerelő, hogy ő majd megoldja gyártat ilyen gyűrűt. Össze is rakta, azóta használtam, de nem fogott rendesen és teljesen tönkretette a tárcsát. Most, hogy szétszedtem kiderült, hogy a gumi amit betett nem engedte mozogni a dugattyút. Ezért csak egyik oldalról érte nyomás a tárcsát, ettől nem fogott és ment tönkre. Így viszont nem rakhatom össze. Szóval most itt állok a motor darabokban..... Ráadásul a kifolyt fékolaj miatt a motor lecsúszott az emelőről és eldőlt. A kormány, a kuplung és a kézvédő kárára, a lábtartó elhajlását nem is mondom. Ráadásul eddigi nem kis költségek többsége felesleges volt mert vagy az előző tulaj gondatlanságát vagy a szerelő hibáját kellett megfizetnem.
Ha valaki tudja, hogy tudnám megoldani a kilométeróra problémáját, vagy a gumi gyűrű pótlását azt megköszönném.
Széles utat!
Ezt csinálja. Na érted?
nekem ha fullgázon darálós a honda akkor pucolni kell a légszűrőt de gyorsan
125 ös kawa kdx az alany. Rendeltem hozzá két szívó membránt. Gyári alkatrészt vettem és egy kicsit ívesek, az a kérdésem melyik irányba rakjam be. A régihez nem tudok viszonyítani, mert az teljesen kész van.
az a vájat full retek meg aluoxid szokott lenni
a dugattyút meg kézzel vissza lehet tolni, ha tiszta minden
ha a fék nem keményedik levegő van a rendszerben, szedd le a munkahengert, szabadítsd fel a fékcsövet, emeld fel amennyire lehet és utána sikerülni fog
olyan problémával találtam ma szemben magam,hogy fékbetét szerettem volna cserélni,kivettem a régit és láttam ,hogy az egyik dugattyú nem mozog,szétszedtem, majd a két dugattyút visszanyomtam a házba, mindent kitakarítottam rajta, összeraktam,légtelenítek és egyszerűen nem keményedik fel a fék, az egyik dugattyú meg sem mozdul(Ami eddig sem mozdult) a másik pedig a házban mozog,de valamiért nem jön ki,egyszer már kijött,de utána szétszedtem megint ,hogy hátha valami gebaszt találok és az a bajt(ekkor vissza nyomtam).
Azóta megint a házban van,nem jön ki, lehetséges ,hogy azért nem keményedik fel mert bevan szorulva a dugattyú? (Aprilia RS 50 2008) (Új fékolajat is tettem bele,folyamatosan után töltöttem)
Azt olvastam hogy csillagnál nagy fesz kis áram van deltánál pedig a fordítottja ha minden igaz.