Jah, én a jegyzőhöz már nem is megyek ilyennel. Egyik ismerős ki akarta vágni a háza előtt lévő fát (amit ő ültetett) erre a jegyző azt mondta neki, hogy a kivágása engedélyköteles. Be kell fizetni az illetéket, és meg kell indokolni hogy miért akarja kivágni. A jegyző meg ha indokoltnak látja, akkor 30 napon belül engedélyt ad. Hát persze, meg a lófaszt a picsájukba de jó kékereset.....
jogilag írtam, azok öregek voltak a jegyzőhöz mentek panaszkodni, de nem lett semmi. bár szerintem ha magánterületen lett volna akkor se igen történt volna semmi
ez az utca téma mostoha engem 30ezres bírsággal fenyegetnek hogy miért nem takarítom el a havat(utca utolsó háza, csak a kapuig túrtam le, kapu után nincs semmi rajtam kívül senki sem jár arra) de az utakról nem takarítják)
egyik ismerősöm sóder miatt fizetett valami pénzt mert az utcára borították(az út és a járda közé) amikor a kapubejáróját betonozta, mert közterület és fizetni kell a tárolásért
de a fűnyírásért ároktakarításért ismét baszogatnak, mert ugye akkor meg a tiéd.....
stbstbstb
Persze utcai, de az nem azt jelenti hogy szabadon szedje le bárki. Én ültettem, és persze most ki is vágtam. Ha én nem eszek belőle, akkor az indián sem fog. Még egy nagyokos szomszéd is odajött, hogy az utcán van nem mindegy hogy is szedi le? Hát nem bazdmeg. Nem mindegy, mert én szarakodok vele, veszem rá a 7.000,-Ft-os permetszert. Nem mindegy, kurvára nem. Cigány hányszor permetezte?! Egyszer sem, úgy gondolom. A hab a tortán az volt, mikor a cigány(!) közterületes felszólított másnap, hogy vágjam le a járdára belógó gallyakat, mert nem lehet közlekedni a járdán. 1 ág lógott be, az is max 20 centire. Tavaly az E-ON vágta le a koronáját, merthogy hozzáért a kábelhez. Teszem hozzá pont előtte vágtam vissza, a kábeltől kb. 1 méterre volt. Elég volt, nincs tovább. Nincs fa, kivágtam.....
az utcán volt a meggyfa?
mert az olyan senkiföldje
valami ilyesmi vitája volt hajdanán öreganyám szomszédjának is a barna kezekkel aztán nem történt semmi hivatalosan
végén kivágták az összeset
Na szóval megtaláltam(tuk) a meggytolvajokat. Mint ahogy jól gondoltam, rézbőrű volt az illető. Kis kérdezősködés után lementünk a házához (putrijához) és kicsit elbeszélgettünk a fejével. "Kiccsaládja éhezett", ezért kellett a meggy. 30e-be lesz neki ez a kis meggylopás. Ebből 10-et a helyszínen megkaptam, másik 20-at meg személyesen hozza le fizetéskor. A haverok szét akarták baszni szegény "rejtett erőforrás" fejét, de mivel megígérte hogy kifizeti a kárt, így nem simogattuk meg a buksiját. Kíváncsian várom hogy a többi pénz lekerül-e hozzám vagy újra meg kell látogassuk a tessvírt. Bár akkor már nem fogom a srácokat visszafogni, tegyenek belátásuk szerint...
ilyenkor szokták azt mondani hogy:
nézni, gondolkozni, majd beszélni(kérdezni)
egy ideje figyelek már itt de kb ilyen az arány:
5 hibából 3-at semmiképp nem tud megoldani a felhasználó, 1 hiba valami kis semmiség ami szinte nem is hiba, és a maradék 1 amit segítséggel megold a polgár
Köszönöm még1x, a probléma már meg is oldódott.
Valóban nem egy nagy mutatvány (főleg így utólag).
Az hogy összeadtam nézzétek el nekem (ezt hallottam, hogy így kell), miután mondtad hogy nem így működik utána olvastam és rendben van már minden a fejemben.
Egyébként pont elég volt az a pár sor, hogy elinduljak a jó úton.
Sziasztok! Olyan problémám van hogy a motoromon a hátsó futómű kb: 195 km/h től berázza az egész motort alatta nem ha fölé még húzom a gázt enyhébben de itt mintha elkönnyülne és elveszti a stabilitást.... Szerintetek mi lehet gumi hibából adódhat szál szakadt v ki kell görgőzni a felnit vagy el van tekeredve a futómű? Szerintetek járt már valaki így?
Helló! Segítsen aki tud kérem! Suzuki gsf 250 - hez kéne vezetékelési rajz útmutató meg ilyenek! Ha van, akkor kép vagy rajzot, ha tudna valaki küldeni! Előre is nagyon köszönöm!
Igaz nem motorszerelés de hátha. Adott egy dobfékes yamaha dt amit tárcsásra akarok alakítani, lenne egy cagiva hátsó brembo féknyereg felrakhatom én ezt előre? Mármint betöltené itt is a szerepét?
Nem tudhatom hogy a masik vegen ki kerdez. Lehet van alapfoku elektromos ismeretsege es van muszere is es onnan mar nagyon egyszeru a kezdo lokest megadni. Par lepes csak a toltes kimericskelese es kesz is. Es szerintem egyaltalan nem bonyolult.
elektromos hibákat legtöbb esetben egy 2000 forintos multiméterrel meg lehet oldani most persze jöhetsz azzal hogy 4 csatornás szkóppal nézze valaki a generátorát ami egy nagy baromság persze hókuszpókusznak elmegy de ki ad ki egy használt szkópért mondjuk 100000 -et amit jobb esetben használ egy évben kétszer de akkor se lenne muszáj , lehet villanyos tanácsot adni aki úgy érzi megvan benne pár alapfokú ismeret elboldogul ha nem túl komplikált a dolog ha meg nem elviszi szerelőhöz
Hétvégén is kérdezték mivel tartoznak, mondtam rendelj pizzát meg hozd a piát...
...itt nem a pénzről van szó!
Egy motor elektromos rendszere több, mint amit 4sorban elmagyaráznál valakinek!
Pl. van az a kategária amire adható tanács neten át, mondjuk:
-hány deci olaj kell a telóban, mert nem találtam adatot
-nem világit a hátsó lámpa
-stb
Egy töltési gondot megjavítani elektronikai tapasztalatot és elektromos műszereket igényel!
Megint más ha valaki azt írja lusta vagyok kimérni a kábelköteget adjatok már egy gyári rajzot milyen szinű kábel hova megy....
A motor tulaj szive joga eldonteni mit fog csinalni. Szerelo is csinalt mar nagy kart a motorban. Te is szerelo vagy ugyhogy szerintem szereltel mar szerelo utan. En sokszor. Ertheto ha felnek szerelohoz vinni motort. Azt viszont tokeletesen megertem hogy Te nem csinalsz penzt azzal ha itt tanacsokat osztogatsz vagy mas tavsegit es a motor nem kerul hozzad.
Nem tudom mirol beszelsz. En csak tampontot akartam nyujtani egy kerdesre. Azthiszem a valaszom eleg jo is volt ehhez. Persze hogy lehetne fokozni es tobb oldalt irni errol. Tudom sok fele generator es dinamo van de itt most egy R1-rol volt szo. Mas a zzr 1100 mas a cb750 mas a kz 650 es mas a cb360. Mind kulombozo. A regi jawat meg mz-t mar nem soroltam ide.
ez az utca téma mostoha engem 30ezres bírsággal fenyegetnek hogy miért nem takarítom el a havat(utca utolsó háza, csak a kapuig túrtam le, kapu után nincs semmi rajtam kívül senki sem jár arra) de az utakról nem takarítják)
egyik ismerősöm sóder miatt fizetett valami pénzt mert az utcára borították(az út és a járda közé) amikor a kapubejáróját betonozta, mert közterület és fizetni kell a tárolásért
de a fűnyírásért ároktakarításért ismét baszogatnak, mert ugye akkor meg a tiéd.....
stbstbstb
mert az olyan senkiföldje
valami ilyesmi vitája volt hajdanán öreganyám szomszédjának is a barna kezekkel aztán nem történt semmi hivatalosan
végén kivágták az összeset
nézni, gondolkozni, majd beszélni(kérdezni)
egy ideje figyelek már itt de kb ilyen az arány:
5 hibából 3-at semmiképp nem tud megoldani a felhasználó, 1 hiba valami kis semmiség ami szinte nem is hiba, és a maradék 1 amit segítséggel megold a polgár
Szerelőnél volt jó pár hete. A generátornál valószínűleg nem húztak meg egy anyát rendesen, mert le volt lazulva.
Na és pont itt is van, miért nem szeretem "szakemberhez" vinni a vasat.
Valóban nem egy nagy mutatvány (főleg így utólag).
Az hogy összeadtam nézzétek el nekem (ezt hallottam, hogy így kell), miután mondtad hogy nem így működik utána olvastam és rendben van már minden a fejemben.
Egyébként pont elég volt az a pár sor, hogy elinduljak a jó úton.
http://www.synapse.ne.jp/s-har...
2. Nem adhatod így össze a feszültségeket.
...itt nem a pénzről van szó!
Egy motor elektromos rendszere több, mint amit 4sorban elmagyaráznál valakinek!
Pl. van az a kategária amire adható tanács neten át, mondjuk:
-hány deci olaj kell a telóban, mert nem találtam adatot
-nem világit a hátsó lámpa
-stb
Egy töltési gondot megjavítani elektronikai tapasztalatot és elektromos műszereket igényel!
Megint más ha valaki azt írja lusta vagyok kimérni a kábelköteget adjatok már egy gyári rajzot milyen szinű kábel hova megy....
Lehet öregszem harmadik X után de.....