Madárcsicsergéses szép tavaszi napsütésben üvöltő motorhangot kívánok mindenkinek !
Tudna valaki segiteni, hogy hol van benzinkút ,ahol etanolt lehet tankolni ?
Mi kell ahhoz, hogy a motor menjen vele ?
Segitsetek . Köszi!
Hellósztok! Nem tud nekem valaki segíteni? Van egy Malaguti fiftym, 96-97 es körüli, ahhoz kéne service manual, vagy bármilyen szerelési segédlet! Köszi.
Nagyon szépen Köszönöm,
LaciCRM
lecso
&rash
Matska
kennex
mindent átnéztem amiket mondtatok,
lassan,precizen,többször ellenőrizve mindent.
Mivel nem lett volna pénzem,ill.lett volna villanyászra, csak felboritotta volna a keretet most nagyon.........:(:(
megpróbáltam, nem ökör módra szerelgetni
//amihez nyúltam azt felírtam,jegyzeteltem,fotóztam hogy az kerüljön vissza ami kell,mert volt ebból gondom régebben.//
a gond megoldódott azzal,hogy a kuplungkar alatt lévő érzékelőt,vagy kapcsolót,
ami jelzi az "üreset"(zöld lámpát) kiszedtem,
kitakarítottam,spréztemstb.
szuper lett.
kennex ha jársz Tkécskén nyáron,a szabadstrandon egynyolctízhúsz italra meghivlak.....
természetesen a többieket is ha erre járnak.
van egy 1984-es cr250r mocim. (nem röhögni, még nagyon jól megy! ) kicseréltem a hengert és a dugót, de kellene nekem főtengelycsapágy és valaki aki be is tudja rakni azt a helyére. segítsetek légyszi!
Fater
Sztem is szimmeringes! Nekem az RGV-ben is volt hasonló gond. Üresben tökéletes volt menetközben már erőtlen volt hosszabb távon egyre rosszabb lett. Nekem is könnyen indult és alig ette az olajat.
Hi! Én pont most hétvégén cseréltem kuplungot a hetesben. Kopó, fém, + erősített zx9r rugó. nagyjából 30eft a manőver, de ha nincs megégve a fém, akkor nem kell cserélni. Motultól nem szokott csúszni, elvileg adalékos, nekem is az van benne most, bár 7100-as. A kopó 14eft körül van, de érdemes rugót is cserélni, sokkal határozottabb lesz. Fémnek 2300 darabja.
Tudna valaki segiteni, hogy hol van benzinkút ,ahol etanolt lehet tankolni ?
Mi kell ahhoz, hogy a motor menjen vele ?
Segitsetek . Köszi!
LaciCRM
lecso
&rash
Matska
kennex
mindent átnéztem amiket mondtatok,
lassan,precizen,többször ellenőrizve mindent.
Mivel nem lett volna pénzem,ill.lett volna villanyászra, csak felboritotta volna a keretet most nagyon.........:(:(
megpróbáltam, nem ökör módra szerelgetni
//amihez nyúltam azt felírtam,jegyzeteltem,fotóztam hogy az kerüljön vissza ami kell,mert volt ebból gondom régebben.//
a gond megoldódott azzal,hogy a kuplungkar alatt lévő érzékelőt,vagy kapcsolót,
ami jelzi az "üreset"(zöld lámpát) kiszedtem,
kitakarítottam,spréztemstb.
szuper lett.
kennex ha jársz Tkécskén nyáron,a szabadstrandon egynyolctízhúsz italra meghivlak.....
természetesen a többieket is ha erre járnak.
tisztelettel köszönöm szépen,
van egy 1984-es cr250r mocim. (nem röhögni, még nagyon jól megy! ) kicseréltem a hengert és a dugót, de kellene nekem főtengelycsapágy és valaki aki be is tudja rakni azt a helyére. segítsetek légyszi!
köszi
Sztem is szimmeringes! Nekem az RGV-ben is volt hasonló gond. Üresben tökéletes volt menetközben már erőtlen volt hosszabb távon egyre rosszabb lett. Nekem is könnyen indult és alig ette az olajat.
Ha jól tudom idővel az is gyengül. Nem a 3000-Ft-os rugókon múlik a dolog.
Tényleg lecso, hogy állsz munkával?
Kellne a gépemen szelephézagot állítani és átnézni ezt a kuplungcsúszás dolgot.
Mennyi idő lenne ez?
Tehát nem a vastag fajta.
Ha igazad van, ez komolyan zsebbenyúlós téma lesz.
Gondolom a biztos válaszért mehetek szerelőhöz.