Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felvettelek
pedro@vazsonykom.hu
És megtudnád adni.Kössz
igen van. szerelő vagyok.
Madárcsicsergéses szép tavaszi napsütésben üvöltő motorhangot kívánok mindenkinek !
Tudna valaki segiteni, hogy hol van benzinkút ,ahol etanolt lehet tankolni ?
Mi kell ahhoz, hogy a motor menjen vele ?
Segitsetek . Köszi!
Hellósztok! Nem tud nekem valaki segíteni? Van egy Malaguti fiftym, 96-97 es körüli, ahhoz kéne service manual, vagy bármilyen szerelési segédlet! Köszi.
Nagyon szépen Köszönöm,
LaciCRM
lecso
&rash
Matska
kennex
mindent átnéztem amiket mondtatok,
lassan,precizen,többször ellenőrizve mindent.
Mivel nem lett volna pénzem,ill.lett volna villanyászra, csak felboritotta volna a keretet most nagyon.........:(:(
megpróbáltam, nem ökör módra szerelgetni
//amihez nyúltam azt felírtam,jegyzeteltem,fotóztam hogy az kerüljön vissza ami kell,mert volt ebból gondom régebben.//

a gond megoldódott azzal,hogy a kuplungkar alatt lévő érzékelőt,vagy kapcsolót,
ami jelzi az "üreset"(zöld lámpát) kiszedtem,
kitakarítottam,spréztemstb.
szuper lett.
kennex ha jársz Tkécskén nyáron,a szabadstrandon egynyolctízhúsz italra meghivlak.....
természetesen a többieket is ha erre járnak.

tisztelettel köszönöm szépen,
sziasztok!

van egy 1984-es cr250r mocim. (nem röhögni, még nagyon jól megy! ) kicseréltem a hengert és a dugót, de kellene nekem főtengelycsapágy és valaki aki be is tudja rakni azt a helyére. segítsetek légyszi!

köszi
Fater
Sztem is szimmeringes! Nekem az RGV-ben is volt hasonló gond. Üresben tökéletes volt menetközben már erőtlen volt hosszabb távon egyre rosszabb lett. Nekem is könnyen indult és alig ette az olajat.
Mert a gépemben 44000 km-van és ennyi idő alatt rendesen volt használva.
Ha jól tudom idővel az is gyengül. Nem a 3000-Ft-os rugókon múlik a dolog.

Tényleg lecso, hogy állsz munkával?
Kellne a gépemen szelephézagot állítani és átnézni ezt a kuplungcsúszás dolgot.
Mennyi idő lenne ez?
Ha már valaki szétszedi, érdemes bele 15%-al erősebb rugót rakni. Az enyém sokkal határozottabb lett tőle. Meg a gyári is fárad idővel.
Rugó minek?
Hi! Én pont most hétvégén cseréltem kuplungot a hetesben. Kopó, fém, + erősített zx9r rugó. nagyjából 30eft a manőver, de ha nincs megégve a fém, akkor nem kell cserélni. Motultól nem szokott csúszni, elvileg adalékos, nekem is az van benne most, bár 7100-as. A kopó 14eft körül van, de érdemes rugót is cserélni, sokkal határozottabb lesz. Fémnek 2300 darabja.
Az olaj 0km-es Motul 5100 10W40-es.
Tehát nem a vastag fajta.

Ha igazad van, ez komolyan zsebbenyúlós téma lesz.
Gondolom a biztos válaszért mehetek szerelőhöz.
Lehet gond az olajjal is. De ha már csúszik a kuplung, gyakran a fémlamella is cserés.
Ha csúszik a kuplung, az tutira kuplunglamella és rugó csere, vagy lehet más oka is?
De sztem a gyujtás jó
igen a simmering nek van beleszolása
Az nem lehet h az a baj h a gyijtás felőli oldalon nem jó a simeing éscsepeg az olaj?De hidegen szivatóval gáz nélkül 1-2 rugásra indul am meg pöcre
NEm tom már mi baja lehet.mert ha jól beállitom a szintet akkor egyszer jó egyszer tulfolyik.Sztem az a baja h nem gyári uszó van benne.
Msn-ed
Suzuki ts 125
Van ms-ed mert ugy olvastam h motorszerelő vagy
Benzinellátás körül keresd a problémát. Kap rendesen benzint a karbi? Jó a szint? Nincs dugulás? stb
bár, ha gáz függö akkor inkább karbi