Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindegyik idom passzol mindegyik vasra?
Nem.
Csak felszereled, és kész.
Szevasztok !
Ha szeretnék a motoromon egy komplett farokidomot cserélni, ahoz sok munka, átalakítás, barmolás kell? (PL.: ha szeretnék egy MZ-re tenni egy Suzuki GSX-R koplett faridomot [nincs is MZ-m sem suzukim, csak példa volt, mondhattam volna más példát is])
Sziasztok jó lenne ha valaki tudna segíteni.
250-es etz generátort kellene bekötnöm de nem tudom hogy mit hova kell kötni,jó lenne ha valaki tudna segíteni vagy leirást szerezni.
Itt van két kép jó lenne ha valaki meg tudná mondani hogy mit hova kössek.Elöre is kössz.
Nekem a pereckor folyt rá. El lett tisztítva féktisztító spray-vel (vagy ilyesmi, nem én csináltam). Utána egy darabig szar volt, utána elfogadható/jó. sosem lett már mondjuk olyan, mint előtte.
Szerintem is jó, és a régi csak az azbeszttartalma miatt volt szar. Az új kicsit más, de könnyebben vágható.
ahhoz a régi szarhoz.

Nekem még van. Úgy őrzöm mint valami kincset. Csak az azbeszt tartalmával van baj, egyébként tökéletes anyag.
Nézz meg egy gyári dekni-tömítést, full kartonpapí


Melyik? Az MZ az lehet...
Skacok van keeway ARN 125 bontott dolgaim komlett blokk heger dugó kuka, minden elektronika, gyujtáskapcsoló. Keeway focus fejidom sárvédö müszerek taposomüanyag tank ilyesmik
Szerintem mindenki maga döntse el, hogy érdemes-e otthon a megfelelő forma kivágásával foglalkozni, vagy inkább fizet a gyári tömítésért. Én a legjobb ár-érték arányú megoldásnak a spéci tömítőpapírt találtam, mert kivágni is könnyebb, de mindenki csinálja úgy, ahogy neki a legegyszerűbb.
Én nem állítottam, hogy a gyári szar! Én azt mondtam, hogy drága. És Csak azért drága, mert gyári! Egyébként meg semmivel sem jobb, mint a 80 Ft-os karton (dekni tömítésről beszélünk)! Akinek van rá pénze, vegye meg. Én meg amondó vagyok, hogy amennyit az ember a saját munkájával spórol meg, annyival több marad benzinre, meg a drága olajra. Én sem ma kezdtem, 25 éve szerelek motorokat, tudom mit beszélek.
Ma már SEMMI nem tartalmaz azbesztet, amit klingerit néven ma adnak, annak semmi köze ahhoz a régi szarhoz. És a gyári tömítéskészlet fedéltömítései éppen úgy törnek, mint az ívből kivágottak. Viszont mivel 1-szer használatos dolog, és beszerelés után nincs mitől eltörnie, nem látom be ennek az érvnek az értelmét. Akármelyik gyári (nem ilyen magyar 300 ft-os szar) papírtömítés a legkisebb hajlításra törik, mert nem közönséges papírból vannak.
Üdvözlet. Valaki tudna segíteni TDR leszabályzás ügyben?
Hali! A klingerit nem kifejezetten ide való. Nézz meg egy gyári dekni-tömítést, full kartonpapír. A klingerit a hőre keményedik és utána képes törni is, arról nem is beszélve, hogy azbesztet tartalmaz, ami ráadásul "rettentően környezetbarát". Inkább kipufogó-rendszerekhez, illetőleg "vizes" tömítéseknek jó. A gyári tömítéskészlet, attól drága, hogy "gyári". Akinek nincs hozzá türelme meg kedve, és bírja a pénztárcája, az megy el vásárolni ilyen holmikat szaküzletbe. Higgyétek el, hogy az otthon készített tömítés a dekni alá tökéletes és nem is kell jobb ettől.
a gumi nem olajos..., és ha tolom a mocit és fékezek , akkor is csinálja ...

bazi nagyot fogok ezzel így esni...
ezt hogy érted ...
csak azt hiszem hogy félrerántja ?
sziasztok!
Motorkerékpárok javitását vállaljuk garanciával, teljes kürű alkatrészbeszerzéssel, alkatrészek 10% kedvezménnyel!
Érd: 06-20-545-35-46
enduroshop@gmail.com
Szerintem a klingerit nevezetű papírszerű anyag sem sokkal drágább, amit a csapágyboltokban lehet venni, és az már elég korrekt megoldás, de ha HGábor minden áron otthon akar alátétet vágni, nem sok mindent tudunk vele kezdeni.
Szeva! Spirálfüzet-borító tömítésnek? Átmenetileg megfelelhet (mondjuk, hogy a futam előtt kell cserélni és csak ez van nálad), de azért én nem javasolnám! Valóban felesleges pénzkidobásnak tartom megvenni a drága gyári tömítéskészleteket, ballagj be inkább egy átlag papír-írószerbe és kérj szines kartont - egy A/2 méretű kb 80-100 Ft)! Abból van a gyári is (hengerfej-tömítésnek viszont meg ne próbáld! Oda a gyári kell! - és az nem papír!) Használj hozzá jó minőségű, hőre is rugalmas tömítőpasztát (a henger és a hengerfej alá nem kell), amit jobb motorkerékpár alkatrész üzletekben kapsz, és nagyon sokáig - évekig - elég. Csá
A dolgok fejben dőlnek el...
Hát ez érdekes, és hihetetlennek tűnik. Szerintem semmi köze a fékbetétcseréhez.
Ez még akkor sem lehetne, ha az egyik oldali betéteket bezsíroznád.
Esetleg, ha a gumi egyik felét összeolajoztad?, De ez csak halvány elképzeés...
HI ..

fékbetéteket cseréltem a zizimben elöl , és most fékezéskor jobbra rántja a kormányt ...
Mitől van ez ?
görgőket nézném meg először ...
valszeg kopottak ...
Próbáld ki! Ha ki tudod belőle vágni a megfelelő formát, akkor jó.