Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello
hát szerintem a levegő csavart teketgesd...mert van tul sok vagy tul kevés levegöt kap.
Szevasz kocek88. Rájöttem miért dadognak a gépek néhány kör után .Nem a benzinszűrőt kell kitakarítani, nem a gyertyát pucolni hanem egy másik hőértékű gyertyát kell belerakni. Kipróbáltam egy opel corsa 1.2-es gyertyáját és egész délután mentem vele és tökéletesen működik. A másik gyertyánál mire a motor bemelegedett akkor hagyott ki a szikra. Mostpedig füstöl mint a barom mert a kipuff televan olajjal. Sok sikert a helyre állításhoz
Végre értem mi a szar az.
Bocsi de az a cső nem a blokkba vezet! A karburátor úszóház nyomás kiegyenlítő cső! Azért van hogy az úszóházban ugyan az a nyomás legyen mint a légszűrőházban!Különben nagyobb sebességnél a légszűrőházban lévő nyomás miatt a karburátorban nem tud keveredni a benzin a levegővel!(Nem ez a hivatalos magyarázata!)Viszanyomja az úszóházba a benzint! (Egyszerübben fogalmazva!)Az a lényeg hogy a szívótorokban és az úszóházban ugyanakkora nyomásnak kell lennie!
akkor az valami szivató állító lehet, vagy valami levegő vezérlő honnan szívjon, és azért nem volt jó a motor, látásból igy nem tudom de sztem valami olyasmi...
Srácok!
Egy kicsit túlkombináljátok a dolgot.
A kartergáz levezető csöve a váltóház tetejét és a légszűrőházat köti össze.
A szekunder rendszer a légszűrőházat és lényegében a kipufogó szelepeket. (Visszafele zár)
Amiről én beszélek, az pedig a FEJIDOMBAN a LÉGBEÖMLŐ NYÍLÁSOKBÓL "lopja" a levegőt és a blokkba vezet.
1. Szűrő
2.Összekötő csövek
3.Bevezetések a blokkba
4.légszűrőház
5.Gégecsövek
És már jó a tied?Az volt a baja?
mint már irták az a karter visszavezető csöve, ez ugy működik hogy amikor a dugók járnak a blokkban részben nyomás jön létre, és ezt elvezetni ezen a csöveken csinálják. Ha a csó nincs rajta, és a szűrő akkor kosz kerülhet a blokkba, ajánlom ha sokat mentél ugy vele, akkor egy olajcserét ejts meg!
tipikus...(1 henger 4ütem, nekem is ezt csinálja) állt a motor és azzal az üzemanyaggal, vagy üzemanyag elegggyel amit a régi benzinre ráraktál nem képes begyujtani. takaritsd ki a tankot, meg max cserélj benn gyertyát és jó lesz!
üdv.motoros testvér!
az a csövecske a kartergázokat vezeti a motorba,igy keni egyben megakadályozza,hogy túlnyomás alakuljon ki.
Üdvözlet mindenkinek!
Leirok egy érdekes hibajelenséget, amit a 750 es hondám (már az usa-ban is nagykoru lenne)
produkált.Elindulás után 2-3 perccel , lelassult durrogott , kb. 3-km lassu csordogálás után egyesben hirtelen mintha mi sem történt volna begyorsult és utána megtettem vele 250 km-
tert . Hosszas keresgélés után kiderült, hogy a gyújtás jeladó tekercs a hibás.ezt azért írom le,
mert olvasom ,hogy a karbit szedik szét -sokszor !,ami sem a karbi-nak sem a motoros idegeinek nem tesz jót. Én is sokat emlegettem e japcsi édesanyját, hogy miket mondtam a jó asszonyról most nem részletezném. javaslom, a tavaszi indulás előtt, a benzintankban levő benzin intenziv megkeverését.PL.
Heló!
Most vettem egy DR350 S es motort és az a hibája hogy berugom elindul ketyeg de ha gázt húzok leáll:(
Persze melegítés után.Kitakarítottam a karbit és alégszűrőt.valaki ha tud valamit mi lehet segítsen:köszi
Okés!köszi,majd írok!
rajta leszünk az ügyön!
üdv!
Megoldódott a dolog.
A motor legutóbbi szétszedése után elfelejtettem egy alkatrészt visszatenni.
Ez egy szűrő henger. A fejidom légbeömlő nyílásaiba bevezetett kb.1cm ármérőjű két csövecskét köti össze és a levegőt a karbisor alá, ablokkba vezeti.
Foggalmam sincsen mi ez a szar, de a hiánya komoly következménnyel jár.
De ma már okés volt!
Hi! Én találkoztam már hasonló jelenséggel, amikor sokat állt a motor és a benzin ment tönkre a tartályban. Egyszerűen kipárolog belőle az éghető anyag. Esetleg az AC pumpát lenne érdemes ellenőrizni, megfelelő nyomáson tolja e a benzint. Sztem nem légszűrő, mert akkor inkább elsokallna a kevés levegő miatt. Egy porlasztó pucolás sem árt. Esetleg még üzemanyagszűrő.
Helló!
Üzem óraméröt tudja valaki hogy hogy kell felrakni drz-e tipusra?
ok! ő majd biztos többet tud mondani, hallásból nehéz megmondani, de majd akkor irj hogy mi a helyzet! Sok sikert...
hello..hát talán a légszüröt pucold ki vagy a karbit lehet jobb lesz
Szesz!

Hát jah!a 7en viszem szerelőhöz,remélem h ő már alkot vele vmit!
Ő is szimeringre gyanakszik!Majd írok h mi történt vele!
Már párszor levettük a gyertyát akk nem volt "lucskos",de lehet igazad lesz h gyújtás elekrtonikával lesz baj,mert nemigen indul már el!:S
Majd írok ha megvan,v tudom h mi van vele!
Rem helyrehozható!

Na üdv!
SZiasztok.

Tegnap megszületett az idei első 8km-em. Az élmény nem volt túl örömteljes.
A gépem pöccre indúlt 3hónap után, viszont haladni már igen nehéz volt vele.
A jelenség ahoz hasonlít, mint mikor kifogy a benzin, vagy még nem melegedett fel a motor és gázadásra fullad. Le nem állt, de egy 850-es dihatsu megelőzése is kész küzdelem volt.
Végig rángatott és 5-ös 6-os ban, nem tudott gyorsulni. Inkább határozottan lassult.
Nem igazán tudom hová tenni a dolgot. Van valakinek tippje mi lehet a gond?
Sziasztok! "86- os Honda CR 500- hoz keresek berugókart, ha valaki tud ilyet írjon legyenszives. A berugókar egyezik a 250- ével, amennyiben egyenes szárú! Köszönöm!
Helló Feri vagyok engem érdekelne a motor ról a robbantot rajz ha elküldenéd megköszönném email: wagenmotor@freemail.hu előre is köszi.
Nekem úgynézki sikerült a benzinszűrő csere és most megyrendesen ahogy kell neki.
Lehet hogy késik a tűszelep a karbiban.És nem ad elegendő benzint a menéshez csak késve. Nézd meg úgy hogy a karbi alját leveszed és kézzel nyitod zárod a tűszelepet. Mikor elvolt tömődve a karbim így rátudtam jönni.Addig is sok sikert a szereléshez.
hát igy látatlanba nem tudom, lehet hogy főtengely szimeringes, de akkor meg indulnia kéne aztán leáll meg megint megröffenik.... de az is lehet hogy gyujtáselektronika..... kompressziója van? ha kiveszed a gyertyát mikor rugdosod és nem indul akkor mien? lucskos vagy tiszta teljesen?