De tegnap találtam itthol egy gyertyát beleraktam üresbe egy kicsit pötyögött vele majd leállet és ugy csinált mint a másik gyertyával menetközben.Nem lehet h gyertya baja van?
Lenne gy olyan problémán h ha üresben odahuzom a gázt akkor kipörög,de ha mentközben huzzom neki akkor vmikor lefullad és visszább kell engedni a gázt.Mi baja lehet?
Válszodat köszönöm.
A kuplung karhoz megy két vezeték, ott kellene szétnézni. valami olyasmire hivatott, hogy ha sebességben van, akkor ne tudd elindítani, és ezzel kárt okozni
ha nem megy akkor holnap meló után elviszem egy villanyászhoz,ma akartam csak megszivtuk a melóhelyen,:elromlott a teherlift és zsákba kelett felhordanunk 5köbméter betont,,,
kidöglöttem......
Kennex,,,,
köszönöm,megnézem holnap reggel,
de mi az a ""kuplung "hébli"
valaki emlitette a meló helyen ezt,csak ő a sebesség váltó alatt mondta,
kerestem de nem volt ott vezeték amit lelámpázhattam volna.
köszi
Sanyika! Én is csak tippelnék egyet, bár a KLR-t nem annyira ismerem. Az elmondottak alapján elképzelhető, hogy a KLR-en is van "ráindítás gátló"- kapcsoló. Ez akkor lép működésbe, ha sebességbe teszed de a kuplung-kar nincs behúzva (a kuplung "héblihez" nem megy két szál vezeték?). Ha akkor sem lehet indítani sebességben, mikor a kuplung-kar behúzott állapotban van (ilyenkor kellene működnie az önindítónak), akkor okozhat ilyen tünetet ennek a kapcsolónak, vagy az áramkörének a meghibásodása is. Ez csak okoskodás a részemről (de a tünetek, amiket elmondtál......)
hali! tudnátok segiteni vettem egy üzemoraméröt és beszeretném szerelni fz426f be három leállás van rajt és nemtom hogy hová lehetne vagy kell kötni!köszi!
lehet gyujtás is,