Elkészültek a telószárak.
A srác gyorsan és jól dolgozott, szerintem jó áron, csak ajánlani tudom mindenkinek.
Egyébként javít még felnit, vázakat egy kollégája.
Elérhetősége a [3539] -es hozzászólásban van.
sziasztok yamaha r1 2004 es vzeték kötegbe lehet elektronika vagy valami ellenállás....áll egybe kell cserélni a gyujtás kapcsoloval és az elektronikával.....
A centírozás valóban nem segített a szitáláson...valószínűleg a kopott első gumma (most már, mivel alacsony sebességnél is szitál-- nem teló) Lekoptatom amíg bírja pár ezer km. aztán gumi csere...
Kétütemű motornak nagyjából akkor jó az előgyújtása, ha a felső holtpont előtt 1,6-2mm-rel jár a dugattyú, amikor szikrát ad. Ha állítani akarod, a gyújtásalaplapon kell fordítanod.
Látom, Di-Teched van. Sok sorstársad keresett már meg hasonló kérdéssel. Az egyetlen járható útnak a malossi (vagy polini) átalakító kitet tartom, abban benne van a henger, hengerfej, szívótorok, karbi stb. Amikor egy Di-Tech lefexik, olcsóbb így megcsinálni, mint a befecskendezőjét megjavítani.
hello azért érdeklödnék hogy egy befecskendezös motorbol hogy lehet csinálni karbisat?nem mint ha átakarnám alakitani csak érdekel!ugy hallotam hogy kell egy elektronikai átalakito meg karbi megy szivato de csak ennyi?válaszoljatok ha tudtok vaalmit
thx
Én elvittem a telókat javítani.
Hétvégén kapom vissza, majd megírom milyen lett, még nekem sem csináltak.
A srác számát pár hozzászólással korábban megtalálod.
Üdv.
Egy kérdésem lenne,a gépre felakarom tekerni a bukógombát és mikor megnéztem,hogy hova is kell,akkor elbizonytalanodtam...600asgixer K5,és ugye ott annak a csavarnak a helyébe kell beszavarni ami a blokkot a vázhoz fogja(én legalábbis ugy vettem észre),tehát nyugodtan tekerjem ki,nem fog elmozdulni meg semmi?(gondolom nem csak ez az 1-1 csavar tartja a 2oldalon...Köszi a segítséget előre is.
sziasztok
olyan kérdésem lenne beinditom a gépet várom míg bemelegszik. a termosztát már kinyitott de az óra még mindig 60 fokot mutat megyek vele pár km-rt és semmi stabilan áll a mutató már a nagy körön áramlik a víz. mi lehet a gond?
segítséget előre is köszi
hello ugyérzem végleg megakadtuk ezzel az r1 -el szinte mindent átcseréltünk egy másik motoréval de akkor se indul...és amire mér utolag rájöttünk nics szikra és a benzinpumpának se ad áramot....áll vezetéköteget is kéne cserélni...az összes elektronikával........( a benzinpumpát meg tudtuk csinálni az most jo) valami segittség jo lenne.................kösz..
Első teleszkópszár témában tud nekem segíteni valaki?
Baleset miatt egy kicsit meghajlottak (a hangsúly a kicsin van, krómsérülés, törés vonala nem látszik).
Az új, vagy bontott nagyon drága lenne, ezért inkább javíttatnám.
Tudtok valakit aki ezzel foglalkozik?
Minden ezzel kapcsolatos infót szívesen fogadok!
hát.. kb a felső holpontnál... jó mnegfogalmazás... felső holtpont előtt? után? ha előtte mennyivel? elektronika mit fog érzékelni ebből... az yz 426 nem egy simo hogy oda rakom a gyujtást ahova akarom és még akkor is megy!
Nagyábol megtudod nézni!Gyertya kivesz testre rak, bedugsz a gyertya helyére valamit(hogy lásd mikor ér fel a dugó) és elkezded lendkereket kézzel tekerni(vagy berugokart nyomni)Kb-a felsöholtpontnál kell szikráznija.
valaki nem tudna tanácsot adni a honda nsr 160 hoz
pöcre indul meg minden és nem tud ki nyitni a power mert le dadog a motor