Nehany helyrol azt halottam, hogy tokeletesen megfelel pl a spiralfuzet karton boritoja is a kuplung oldali dekni tomitesere, mit szoltok, birja az ilyen jellegu tomites?
Basi2 -nek köszönöm a tippet a gpx önindítójával kapcsolatban....szétkaptam, megpucoltam, rendberaktam a bronzkeféket,/az egyik csak részlegesen működött/....és mostmár üzemhőn is félfordulatra indít mint újkorában:)..Jó bringázást mindenkinek....
Sajnos, azt ki kell dobnod nagy valószínűséggel.
Bár én is megpróbálkoznék vele valami agresszív zsíroldóval (féktisztító ?) aztán meglátod. Rontani nem fogsz vele, és ha nem lesz jó a féked, (ami valószínű) akkor kuka.
Van kifejezetten erre a célra papír, nagy ívekben árulják pl csapágy-csavar boltokban. Ráteszed a fedélre aminek a szélét tömíteni akarod, satírozod valami keményebb szénfélével, vagy egy elég koszos fémdarabbal, és egyből megjelenik a felületén a lenyomat, ami alapján ki tudod vágni. Ahol meg csavarnak van furat, azt kitapogatod papíron keresztül, és ahol érzed a mélyedést, oda finoman bekopogtatsz egy vasgolyót (ami nagyobb, mint a furat, hogy ne menjen teljesen bele), az kivágja a kis lyukat a papíron, és kész is a tömítés.
Helló 3ndRush! V.sz. kicserélték a röpsúlypofák rugóit erősebbre, emiatt túl magas fordulaton nyitnak. Azt kéne először megnézni, mert az otthoni tuningmesterek minden szart beleraknak a röpsúlyautomatás robogókba. "Attul megyen maj" százhuszat!"
Üdv minden mocisnak!
Szerintetek kidobjam az első fékbetétet, ha ráfolyt a teló olaj , vagy egy alapos tisztítás után még renbe jöhet?
Mi a tapasztalatok?
Előre is köszi az őszinte választ!
Szevasz, gyutaiat! Van Mitohoz komplett szerelési kézikönyvem, de amíg semmilyen személyes adatodat nem adod meg, nem igazán tudom, hogy hova küldhetném.
Nehany helyrol azt halottam, hogy tokeletesen megfelel pl a spiralfuzet karton boritoja is a kuplung oldali dekni tomitesere, mit szoltok, birja az ilyen jellegu tomites?
Koszi,
Gabor