vezeték minden a helyén van,bár eléggé xarul van megcsinálva a vezetékelése mert csak olyan vezeték van a motoron ami a gyujtáshoz kell.honnan tudom biztosra hogy az a baj?végülis ha holnap megjön az elektronika akkor már csak az marad,sztem.
Hogyan tudom a motoron az előgyújtást kimérni (aprilia classic 50) sajna szerintünk ez lehet már csak a hibája olyan mint a nagyoknál a leszabályzás ledadog a motor! Amit már néztünk, légszűrő, karburátor, gyertya, pipa, kábel, szívó torokban lévő rezgő membrán minden ok van szikra pöcre indul de magasabb fordulaton ledadog
Tavaly még minden rendben volt aztán az első kiruccanásom kudarcba fuladt. Ezért gondolom, hogy az előgyújtást vezérlő elektronika lehet és magas fordulaton azért nem húz és nincs ereje és dadog le!
Esetleg bontottat honnan lehetne kapni?
Előre is köszi!
Sziasztok! Kawasaki KLE 250-hez hol találok típusleírást, servicemanualt, mert sehol sem találok. Már robbantott ábrát találtam, köszi. Az infót előre is köszönöm Bubu
Biztos hogy a trafó a rossz?Vedd ki a trafót , a gyertyakábelt is , és egy akkuval próbáld megszikráztatni a
trafótesthez.
Ha van szikra a trafó testhez akkor nézd meg ,kap-e feszt. a 15ös.lábra.( Próbalámpa vagy műszer.)
sziasztok.olyan gondom lenne hogy eladom az enduro felniket ami yamaháé és aki megvenné annak suzuki van. de nem stimmelnek a méretek neki,szerintetek meg lehet ezt oldani valahogy?
Suzuki:hátsó agy 20mm a tárcsa 220mm-es
Yamaha:hátsó agy 22mm a tárcsa 240mm-es
szevasztok!
Lenne egy kérdésem.Dr350S motorom azt csinálja hogy visszadurrog márpedig úgy hogy a karbi felé is és a kipu felé is.sztem gyújtás.amit lehetett beállítottam mindenféle képpen kipróbáltam(karbit és a szelephézagot is)itt egy kép a jelenlegi gyujtáselektronikámról.ezt cserélem ki most ha minden igaz holnap megjön az új mert ez pocsék.sztem ez a baj vagy mi lehet még?pl jeladó?vagy ilyenek.
tippeket várok
Hello.
Szeretném egy motorral kapcsolatban a tanácsotokat véleményeteket kikérni.
Van egy 1989-es 400-as gsx.
Két trafója van az ülés alatt jobb és bal oldalt.
Az egyik meghalt ezért a 4-hengerből csak kettő kap feszkót de nem jár.
űAmennyiben kicserélem a rossz trafót remélhetőleg fog működni a motor?
Ettől a trafós dologtól indulhat csak tolásra és egy kis idő után leáll?
Előre is köszönöm.
Ha tudtok valakit kit tud ebben segíteni szóljatok
Sziasztok. S.O.S, Nagyon sürgösen vásárolnék mügyantát, esetleg üvegszállal Motoridom javitása céljábol eldobtam a robogómat, és nagy szükségem lenne rá azonnal. Budapestiek ha valaki a II. kerületbe elhozná a munkahelyemre itt kp ban fizetek. Elöre is köszi a számom 06306420248
Lenne egy elég aggasztó problémám egy Honda MT 70-essel ("88-as, léghűtés). Azzal kezdődött, hogy elment a gyújtás. Elektronika, tekercselés, trafócsere, a motor beindult, de közép és felső fordulatszám-tartományban dadogott (több gyertyával is kipróbáltuk). Megkérdeztünk egy szakembert, azt mondta hogy csapágyas a főtengely, ezért az elektronikától a jel nem mindig érkezik meg..főtengelyt elvileg megjavították, összeraktuk, a motort alig tudtuk beindítani. Estére sikerült elérni azt az állapotot, amilyenben a szerelés előtt volt...a fordulatszám-tartomány 2/3-ánál eltűnik a gyújtás, az alapjárat szép, alsó és középtartományban jól működik. Ha valakinek van ötlete szóljon.
sziasztok Gábor vagyok, olyan problémám volna hogy van egy 125ös négyütemü robogóm, megy jo fasza minden, volt egy olyan gondom, hogy liftezett az alapjárat 800-3000 -ig cseréltem membránt (ki volt szakadva egy kis helyen) változás nem sok. vettem egy ugyanolyan karbit komletten, felraktam stimmelt minden fasza, viszont most olyat csinál hogy nem engedi kiforogni 6000-nél ledadog, ha nagy gázt huzok akkor minden fordulaton ledadog. ha lassan huzom neki elengedi 6000ig, az elözö karbicsekkel 9000is forgott a vas.
Mi lehet a gond, ha valaki tudna segiteni megköszönném. Az uj karbival nem liftezik az alapjárat. üdv mindenkinek
sziasztok!
olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek probléma-e ha 16 amperórás aksi helyett egy 18-asat teszünk bele egy suzuki Vs 400-asba? lehet valami baja tőle a moccinak? remélem valaki tud valami okosat, köszi csáó
több módja nem nagyon van a lánckarbantartásnak. de én a helyedbe kipróbálnám a brigéciol helyett a kerozint. ugyanis a brigéciol is egy higitott kerozin. amúgy szerintem régen nem volt hülyeség a pannoniákon meg a hasonló vasakon a zárt láncvédő burkolat. 20évet elment egy lánc
Sziasztok!
Érdekelne,h mi a legjobb módja annak,h egy sportmotoron tiszta legyen a lánc a láncsprayz-és elött...
Olyan 500km-enként szoktam fújni(Valvoline szintetikusat használok), és 2 fújás után mosni,brigéciollal és kefével,meg ecsettel...
De vhogy soha nem akar teljesen tiszta lenni...
Kérném a segitségeteket,hátha vmi jobb anyagot,vagy módszert tudtok..!
Motoros üdvözlettel: Nagy Zsolt
szevasztok a tömités készitéshez csak annyit füznék hozzá hogy már a rajzlapnál és a kartonpapirnál sokkal jobb anyagokat is lehet kapni, amiböl tömitést lehet késziteni, én sem veszem meg mindig a gyárit vagy az utángyártotat ugyanis ha leveszek egy deknit nem fogok 3 hetet várni egy gyári tömitésre hogy össze tudjam rakni a motort, ez az anyag olyan amilyet én használok 3rétegü hogy két vékony kemény papir közöt van egy vékony aluminium réteg ezáltal a tömités nehezen is szakad el és jol is tömit ,volt már olyan dekni amit már 3x levetem és még mindig egyben volt a tömités amit ebböl az anyagbol csináltam.Csak ennyit szeretem volna hozzá füzni a témához.
üdv:
Utólag lehet eloxálni cuccokat? Pl: kormányvég?