Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megköszönném ha elküldenéd:ecsacs@freemail.hu
Üdvözlök Mindenkit!

Én most járok ezen a fórumon először és segítségre vadászok! Arról van szó, hogy van egy épített motorom. A motor 1978-as Suzuki GS 550 alapokra lett faragva, így a blokk maga a jó öreg 4 hengeres 550-es maradt. Az építés során a volt tulaj (aki építette) felújítatta a blokkot, legalábbis részben. Hüvelyezve lett a motor, szelepszárszimmeringek, stb…., a dugó pedig vissza lett esztergálva. A probléma az volt, hogy akkoriban sem lehetett normális gyári gyűrűrt kapni hozzá és esetleg abból visszaszedni, hanem magyar anyagból utángyártott gyűrű lett beletéve. A magyar anyagnak köszönhetően a motor füstölt is mint egy kétütemű és az olajat jobban ette, mint a benzint. Egy-két hete szétszedtük és az olajlehúzó gyűrűkön látszik, hogy úgy sza*ok, ahogy vannak, de a kompresszió és olajáteresztő gyűrűre is ráférne egy csere. Egy szerelő, aki korábban a felújítást végezte már rá van állva az ügyre, hogy mi lehetne a megoldás, hátha szerezhető hozzá gyári gyűrűszett, de igyexem több irányban érdeklődni. Az igazság az, hogy lehet hozzá rendelni gyári cuccokat, de csak szettben együtt, vagyis gyűrűk+dugók+csapszeg, 150 000 Ft-ért, ami kicsit sok a motor teljes értékéhez viszonyítva. Szóval a kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek valami ötelete, hogy esetleg lehetne-e valahol gyártatni jó minőségű gyűrűket, vagy valami másik motor gyűrűi jók lennének-e bele, vagy bármi egyéb megoldás, ami nem csúszik bele 100 000 Ft-okba? Az igazság az, hogy én nem sokat értek az egészhez, csak inkább végső felhasználó vagyok, vagyis ráülök és megyek vele:)…És tényleg jól jönne valami hasznos ötlet. Ha esetleg valaki tudna valamit, azt nagyon megköszönném és még egy kérésem lenne, viszonylag ritkán jutok fórum közelbe, így ha megoldható írnátok a mail címemre….
csdani1982@freemail.hu
De persze majd igyexem nézni fórum oldalát is.!
Előre is köszönöm Segítségeteket!
Dani
Sziasztok!Vettem a mocimhoz egy arrow challange sport rendszert, de sajnos a gyári toldat nem fér bele!Arra toldatra gondolok amit rá kell csavarni a blokkra és két rugóval magához húzza a rendszer végét!Esetleg tudna nekem valaki segíteni honnan kaphatok ilyet?A cső átmérője 42 mm!Ha esetleg van valakinek, megvenném!Köszi
nem...
simsont raktam már össze sima rajzlappal sziloplaszt nélkül is és nem folyt
csak be kell vízbe áztatni összerakás előtt vízbe
bár a mostani dt-m meg tömítés nélkül raktam össze csak sziloplasztal az sem folyik
ezek a tapasztalatok
köszi!

tehát akkor tehetem a gépbe a fag csapágyat
a fag és a koyo között gondolkozom
Szevasz Peti! Tényleg nem a vita kedvéért (és ezt követően nem is akarok írni ebben a témában), de én csak egy javaslatot mondtam annak, aki kérdezte a "spirálfüzet borítót". Nem rajzlapról beszéltem a tömítés vonatkozásában, amit én említettem az 0,7 mm vastag préselt karton, aminek az egyik fele fényezett. Ezt használom évek óta, kiegészítve egy "prime seal" nevű USA gyártmányú tömítő anyaggal, ami rendkívül jól tömít, nem korrodál, nem keményedik meg, -54 és +218 celsius hőtűrő képessége van, és 360 kg/cm2 nyomást bír. Nekem idáig semmi bajom nem volt ennek használatával, nem csak szennyezőanyag bejutás, de olajkönnyezés sem fordult elő. Azt korábban is írtam, hogy nem fikázom a gyári tömítést, csak van tőle olcsóbb megoldás, ami ugyanolyan jó. Rajzlapot nem használnék én sem, mert az szerintem is képes átázni. Hali!
Lecsó jut fejembe gondolat, öninditó kell-e még?
ja asszem eladó
üdv Lecsó na ezt faragtam a vf böl még festeni kell
Gyújtáskapcsoló, leállítógomb, indítórelé a hibakeresési sorrend. Próbalámpa melegen ajánlott, azzal egyből látod,hogy hol van fesz és hol nincs. Régen a Super Cityvel szoptam mert nem tudtam,hogy két indítórelé van... Egy nagy hátul, meg egy kisáramú a fejidom alatt amit a kókler előző tulaj átkötött a csere helyett, ezért 3 garnitúra indítógombos kapcsolóblokk égett szénné
Hy

Nekem volt hasolló gondom, az volt hogy nem inditott a motor, nyomkodhattam az önindítót, semmi, de ha csavarhúzóval összezártuk azt biszbaszt akkor inditott. annyit kellett csinálni, hogy szépen megpucolgatni az önindító gombját, és kész, azóta indit
Remélem segithettem
Üdv: &rash
magyarul üresjelző
OKÉ
amit mondtam a dupla tárcsa külömböző fékerejéről az hülyeség
a zöld lámpa akkor kapcsol be ha a motort üresbe teszem,ha sebességben van nem ég és nem lehet beinditani sem.
lehet elég ökör módon magyaráztam,ill. irtam le a hiba jellemzőit.
bocs.
A kereket nem szerelted ki a fékbetétcserével egyidőben?
És ha csak egy oldalon van tárcsa? Akkor bekanyarodok fékezéskor? És a MotoGP-ben, amikor nem egyforma tárcsákat tesznek fel?
Annak a speciális zöld lámpának a funkcióját kéne megtudni. Mire szolgálhat? Mit mutathat? Milyen kódot jelenthet az, ha ég? Ott lesz a kutya elásva.
aya!

"de átnéztem tüzetesebben és meglessz a gond ... asszem"

ha megtaláltad, tedd már közzé, mert izgalmas a dolog!
Egyszerűen "csak " jobb az anyaga, ami szerintem nem sima rajzlap anyag! És a vastagsága is más. Egyszóval, nem ugyanaz! Szerintem a rajzlap átázik és könnyezni fog idővel. Nem csak az a lényeg, hogy a kosz ne menjen be, hanem hogy az olaj, vagy más lötty, ne jöjjön ki! De pontos választ kaphatsz, ha keresel egy oldalt, ahol tömítés gyártással foglalkoznak. pl KUNKEL. KFT
attól még nem rángathat ...

akkor azok amelyeken csak 1 oldalon van tárcsa azok is mind elrántanák a kormányt nem ?
duplatárcsás a gép elől?
szinkron ba kell lenni a két féknek nem?
légtelenitsd le mégegyszer....
nem egyformán fog a két fék...
neeeem....

de átnéztem tüzetesebben és meglessz a gond ... asszem ...
azért kösz az ötleteket ...
jajaj kérdezz még meg valakit mert ez csak az én véleményem, vagyis most csak ez jut az eszembe.. de lehet még akármi. most ez tünik logikusnak..