Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ok.értem,köszi az eddigi segitséget is.
hátha valaki még hozzá szól,és van valami ujabb ötlet,vagy megerősit.
nem
ezt látni kell meg ijenek szóval énsem vagyok profi de ki tudom bogarászni mert van elektrotecnikai végzettségem.. de tényleg jobban jársz ha elviszed villanyászhoz mertt ha látja akor más dolgokat is meg tud nézni
ha felhivlak elmagyarázod hogy kell megmérni?
ill mit hova?
jaaaa
én nekem nincsenek ijen gondjaim
azt én nem tudom,nem tudum mit,hova,,,stb.
elviszem majd vilanyászhoz
? háát szerintem nemigazán....de azt egyszerüen ki tudod mérni egymultiméterrel..
ok. probálok szerezni egyet,,,meglátom mire jutok vele...
gyujtáskapcsoló nem lehet?
hát a tekercs azért van hogy összezárja az érintkezőket azzal hogy behúzza azokat ha meg van szakadva nem huz be nem indul a motr mer nem érnek össze az érintkezők tehát nem megyát az áram, ha csavarhuzóval áthidalod akkor folyik az áram = az inditó relé a hunyó ...(szerintem)
ha összezárom csavarhuzóval a motor beindul.nem tudom behuz vagy nem huz.....
venni akartam, de nem kaptam
LaciCRM,,,, ilyen inditó relét hol lehet venni?
tudom motoros boltban.........,de ma voltam kettőben,rendelni kell,1 hét
és nincs is megszakadva? tehát behuz egyáltalán?
szétszedtem,megreszelgettem belül azt aa lapos rézlemezt,és a többi érintkezőt.
nem láttam rajta égést.
nincsen beégve az inditórelé?
hello.
van egy klr 650-es,nincs gyujtás,ill.csak néha van, azaz csak elvétve ég a zöld lámpa...de index,stb minden van
akkor ugye tudok inditani,
de ha nem ég,
akkor az öninditó előtt lévő inditó relét "szakszerűen "csavarhúzóval összeérintem,beindul.
szerintetek mi lehet a gond?
gyujtáskapcsoló?
inditó relé?
valamilyen kontakt hiba?
valami okos ötletet,dijjazok!
Nem ér valami bele a kerékbe fékezéskor?
Én nem használok olyat, de aki igen, az dícsérte.
KERESEK honda vt 750 c shadow hoz benzinszintjelző vagy tartalékjelző vagy miezt
hi
a fag csapágyakról milyen véleményetek van?
milyen tartósak?
Lecso is jó linket küldött neked, de van itt 2 kép ami segíthet, ha mégsem igazodnál el. Nem tudom, hogy ide csatolva látszik-e elég részletesen. Ha nem, akkor írj egy mail-címet és elküldöm oda (a képek nagy felbontásúak és jól nagyíthatók).
Bazeee.... Most elvetted a kedvemet. Valamit csinálni képe pedig mert nem tatszik az az idom ami most fennt van
Árulja már el nekem valaki legyenszives, hogy mivel tud többet egy gyári dekni-tömítés (azon kívül, hogy nem kell vele babrálni, mert készen veszi meg az ember)? Mitől tömít jobban? Mi az az extrém (vagy nem tudom, hogy milyen ) hatás, ami miatt sokkal jobb, mint az otthon készített (a gyárinál sem kerül alá szennyeződés és higyjétek el, hogy az otthon készítettnél sem)? Akkor mitől jobb a gyári? Én elfogadom a kritikát, de az itt megemlített kritikai megjegyzések indokaként én a "csak"- ot látom, mert egyikőtök sem támasztotta alá a véleményét érdemben. Egyébként pedig szerintem hagyjuk is, tényleg csinálja úgy mindenki, ahogy akarja!
Elég sokat fogsz szivni vele, kell majd csinálni mindenféle pót, meg toldó segéd vázakat, meg lesznek jukak az idomok között(gondolok itt a farokidom és tank közti részre) néha a saját idomját sem egyszerű a mocira visszarakni, de ha van idegzeted meg kedved szerelgetni akkor csináld csak
Ha neked megéri babrálni a rajzlaptömítéssel, akkor tedd azt! De ha szerelő vagy és nem mekkmester, akkor megveszed a gyárit, vagy utángyártottat! Rajzlapbol, meg kartonpapírból meg az MZ-hez szoktunk 10évvel ezelött tömítást gyártani, oda jó volt. Egyébbként utána kell járni mindennek, mert le is lehet gyártatni jó anyagból olcsón!
Oké. Köszi szépen
Nem. De néhány home-made tartókonzollal már fog.