Sziasztok!Egy hozzáértő segítségére lenne szükségem.Van egy Suzuki Gsxr 600-am (2001-es).Leszedtem az idomokat,tankot(tankot kimostam,idomokat lakkoztattam).Végre hazakerült minden,összeraktam,tettem bele benzint és örültem,hogy végre motorozhatok egyet,DE mikor elfordítottam a kulcsot nem hallottam az injektornak azt a szívó hangját és be sem indult...tologattuk,indítgattuk,de semmi..A motor hibajelzést nem ír ki,és csak egy halk kattanás hallható a szívóhang NEM...Biztosíték nem ment ki,minden csatlakozó rendesen csatlakoztatva van..Valakinek ötlet,hogy mi lehet a baj?Köszönöm a segítséget..
Már néztem egy újjal is, ugyan ez van sajna.
Arra gyanakodtam hogy kevés az a 13 ami feljön a generátortól, de akkor tuti kevés:/
Újratekercselés kell ilyenkor vagy csak valami pillempáty romolhatott el?
Sziasztok!
R1-em van és valamiért lemerül elég sűrűn. Lámpával még nem lenne baj, de ha sűrűn bekapcsol a venti akkor az bizony leszívja és utánna beindulni sem akar.
Rámértem a dolgokra (gyújtáson a motor nem jár), aksi terhelés nélkül 13.35, lámpával 12.7, ventivel már csak 12.3.
Generátortól folyamatos 13 jön fel, viszont fezszabályzó után aksin mérve ugyan azok az értékek jönnek ki mint ha be sem lenne indítva a motor.
Valakinek hasonló probléma ami meg lett oldva, ill. ha van pár okosabb nálam annak a véleményét megköszönném.
Köszi neked is és RC51-nek is a gyors választ!Szerdán leszek szabad,akkor neki is látok,addig veszek olajat,és ha már így szétszedem,megnézem a kormánycsapágyat is.Bár az enyém még golyós,lehet hogy csak zsírozni kéne?
meglazítod a tetején a csavart kiveszed a teleszkópszárakat kicsavarod amit meglazítottál kijöhet a rugó meg alátét, csövecske ilyesmi szépen sorba lerakod hogy úgy rakd vissza ahogy volt aztán felfordítod kicsorgatod meg kell járatni is hogy lehetőleg mindenünnen kifollyon aztán bele az olaj vissza a biszbaszok vissza a csavar
Sziasztok!
1994es Kawasaki GPZ500S tip.motoron szeretnék olajat cserélni az első teleszkópban.A leeresztő csavar megvan,de feltölteni hol tudom?Ugyanott,ha fejtetőre állítom,ügyelve a feltöltendő mennyiségre?
Köszönöm a segítséget előre is!
sziasztok van nekem egy 125 ös mz etzm és az a problémája hogy a gyujtás eltünik van amikor van egy darabig deaztán eltünik a kábelek jók az áram eljut a különbözö helyekre de mégsejó semmi :S nemtudom milehet a baja felvettem videora is ha valaki ir aki ért hozzá szivesen elküldöm neki talán sokat segitene ha látná a problémát várom h irjatok :)
Tirisztoros szabályozható (induktív jeladós) gyújtóegység YAMAHA XT400/600
ezzel szerintem működik de ami van a képen sima gyújtás eredetileg pedig 4000 fordulat környékén változik az előgyújtás azért csinálta az a valaki bele azt a mikroprocesszoros gyújtást én bontóbol vennék eredetit .
Ha jól rémlik, akkor 13 körül volt a cucc. Ennyiért tényleg kapsz készet is, de azt nem tudod szabályozni. Meghát ez saját kéz által épített, ez sem mindegy....
forgasd körbe ha nem akkad.... az még nem biztos ,hogy nem raktad el a vezérlést feszes lánc mellet mézd meg minden jelölés a helyén van .e ... ha a jelölések és sz hézagok jók más lesz a hiba oka
Sziasztok! Nem tud valaki Budapesten,lehetőleg a XVII. kerületben vagy a környékén egy jó motorszerelőt?Elszakadt a gázbowdenem, ezt követően kb 3 hétig állt a motor, most pedig nem hajlandó indulni. Sajnos idő/szerszám/hely hiányában nem tudom megcsinálni magamnak, ezért keresek egy,ha lehet olcsó(bb) szerelőt..előre is köszönöm a segítséget mindenkinek! Ha valaki tud segíteni, akkor e-mail-ben tegye... köszönöm: szabee49@gmail.com
nekem mintha olyan 30v felé rémlene
Arra gyanakodtam hogy kevés az a 13 ami feljön a generátortól, de akkor tuti kevés:/
Újratekercselés kell ilyenkor vagy csak valami pillempáty romolhatott el?
ha akkor sincs több mint 14v a töltés akkor hiba van a rendszerben
R1-em van és valamiért lemerül elég sűrűn. Lámpával még nem lenne baj, de ha sűrűn bekapcsol a venti akkor az bizony leszívja és utánna beindulni sem akar.
Rámértem a dolgokra (gyújtáson a motor nem jár), aksi terhelés nélkül 13.35, lámpával 12.7, ventivel már csak 12.3.
Generátortól folyamatos 13 jön fel, viszont fezszabályzó után aksin mérve ugyan azok az értékek jönnek ki mint ha be sem lenne indítva a motor.
Valakinek hasonló probléma ami meg lett oldva, ill. ha van pár okosabb nálam annak a véleményét megköszönném.
http://www.nicro.hu/ipari-tisz...
sajna eléggé húzós az ára 5l kb 20 pénz
légszűrőszivacsot is evvel mosom
1994es Kawasaki GPZ500S tip.motoron szeretnék olajat cserélni az első teleszkópban.A leeresztő csavar megvan,de feltölteni hol tudom?Ugyanott,ha fejtetőre állítom,ügyelve a feltöltendő mennyiségre?
Köszönöm a segítséget előre is!
ezzel szerintem működik de ami van a képen sima gyújtás eredetileg pedig 4000 fordulat környékén változik az előgyújtás azért csinálta az a valaki bele azt a mikroprocesszoros gyújtást én bontóbol vennék eredetit .
Küldenék egy linket:https://sites.google.com/site/...
Ezek közül szted melyik az amivel működne is?