Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm szépen.

Úgy vagyok vele, hogy amit saját magunk csinálunk az biztos hogy jó lesz. Ezért megmondom őszintén ha nem muszáj nem szívesen viszem szakihoz a vasat. Teljesen hülye pedig nem vagyok, így meg tudom nézni mi a rossz (némi segítséggel, amit köszönök még1x)
Minek oktatod, több tudás kell hozzá, mint 4sor!
Aki meg ért hozzá akár egy több csatornás szkópon mérheti is szépen a lejövő AC -t.....

...amúgy meg van olyan motor amin 15-20éves korukban se tudja az ember mi van a generátorában csak kijön egy vastag piros kábel és a generátor a váltó felett....
Nezd meg ezt:

http://www.youtube.com/watch?v...

Ha a generator testen van akkor rosz. Ha fordulaton nem szimmetrikus akkor rosz. Vigyazz 5-6 ezren mar tobb mint 100 V valtofesz jon le! A 3 fazist meg nem lehet ugy osszeadni. Nem ugy mukodik.
Ez még a tegnapi hsz:
"R1-em van és valamiért lemerül elég sűrűn. Lámpával még nem lenne baj, de ha sűrűn bekapcsol a venti akkor az bizony leszívja és utánna beindulni sem akar.
Rámértem a dolgokra (gyújtáson a motor nem jár), aksi terhelés nélkül 13.35, lámpával 12.7, ventivel már csak 12.3.
Generátortól folyamatos 13 jön fel, viszont fezszabályzó után aksin mérve ugyan azok az értékek jönnek ki mint ha be sem lenne indítva a motor.
Valakinek hasonló probléma ami meg lett oldva, ill. ha van pár okosabb nálam annak a véleményét megköszönném."

Ma pedig rámértem a 3 generátorról feljövő kábelre, egyenként min. 10.5 volt bennük, az össz. ugye 31.5 aminek elégnek kéne lennie, tehát a fezszabályzóm lesz a rossz ha jól következtetek?
Aki ért hozzá erősítsen meg ebben. Előre is nagyon köszönöm!
Esse ződ
Ne fáradj, így nem tudod betenni ezt a linket. De én ettől még meg tudtam nézni. Köszi.

Talán így megy.?
Igen, köszönöm. Bár nem tudtam pontosan hogy néz ki, mert élőben még nem láttam ilyet. Képről sem szimpatikus, úgyhogy tényleg inkább forrasztok majd.
Komodói varánusz csatlakozó lett volna a másik tippem.
Vámpír csatlakozó.
Már meggyőztél. Forrasztok egy kis leágazást és arra rakok valami fasza szoros papucsot. Elvégre a TPS és az RPM jel bármilyen más tuningládához is kellhet, így ha később változtatok, akkor is jó lesz.
ha nem éri víz még jó is lehet
nekem az a fémpöcök volt korrodálva benne
gondolom a réz meg a horgany összeveszett a nedves környezetben
Az ilyen tesztek szoktak örökre úgy maradni, ha véletlenül kiderül, hogy jó a megoldás. Márpedig ez jó lesz, mert nem én találtam ki.
tesztnek teljesen jó lehet
bár én a forrasztásban+zsugorcsövezésben jobban bízok mint az ilyenekben
Nincs mit
Amúgy köszi.
Azért nem tudtam, mert nekem zöld kéne.
Tök bonyolult neve van
Gyanítottam, de gondoltam az után döntök a sorsáról, ha már látom hogy néz ki. A computer csatlakozóra nem szívesen forrasztok. Eddig a motoron mindent úgy alakítottam át, hogy maradéktalanul visszaállítható az eredeti állapot (kivétel persze a főtengely ).

Esetleg megcsapolható "hosszabbító" létezik hozzá vajon? GSX-R ECU-hoz kellene...
de azt tudod hogy csak egy ideig biztosítja a kontaktot?
nekem így nyomogatták össze a vonóhorog vezetékeit, pár év után át kellett forrasztanom
Mi a tulajdonneve annak a kis U alakú (vagy nem is tudom milyen) mütyűrnek, amit a villamossági bekötésekhez használnak. Forrasztás nélkül, a két vezetéket összeszorítva és átszúrva biztosít kontaktot. Olyat kéne szereznem, csak nem tudom hogy szólítsam.
Also cso a radiator tetejere vagy legalabbis mindig a betolto kupak melle a szelephez. A felso cso pedig a foldre vezeti a felesleget.
Sziasztok!

Van egy olyan gondom, hogy szétszedtem a robogómat, vagyis a karburátort megtisztítottam és összeraktam de nem indul el a mocim, mi lehet a gondja ha tudja vki írjon?!
Tauris Samba 50ccm-esem van és 2T-s!

Köszi!
Sziasztok.Tud valaki segíteni abban,hogy Kawa vn750 kiegyenlítőtartály alsó és felső csöve hova van bekötve?
Rendben..köszönöm szépen..Megnézem
Pedig azzal lesz a bibi, szedd vissza és nézd meg még1x hogy minden stimmel-e vele.
(ha látszatra igen és minden a helyén, én adnék neki direkt 12v-ot hogy működik-e)