Úgy vagyok vele, hogy amit saját magunk csinálunk az biztos hogy jó lesz. Ezért megmondom őszintén ha nem muszáj nem szívesen viszem szakihoz a vasat. Teljesen hülye pedig nem vagyok, így meg tudom nézni mi a rossz (némi segítséggel, amit köszönök még1x)
Minek oktatod, több tudás kell hozzá, mint 4sor!
Aki meg ért hozzá akár egy több csatornás szkópon mérheti is szépen a lejövő AC -t.....
...amúgy meg van olyan motor amin 15-20éves korukban se tudja az ember mi van a generátorában csak kijön egy vastag piros kábel és a generátor a váltó felett....
Ha a generator testen van akkor rosz. Ha fordulaton nem szimmetrikus akkor rosz. Vigyazz 5-6 ezren mar tobb mint 100 V valtofesz jon le! A 3 fazist meg nem lehet ugy osszeadni. Nem ugy mukodik.
Ez még a tegnapi hsz:
"R1-em van és valamiért lemerül elég sűrűn. Lámpával még nem lenne baj, de ha sűrűn bekapcsol a venti akkor az bizony leszívja és utánna beindulni sem akar.
Rámértem a dolgokra (gyújtáson a motor nem jár), aksi terhelés nélkül 13.35, lámpával 12.7, ventivel már csak 12.3.
Generátortól folyamatos 13 jön fel, viszont fezszabályzó után aksin mérve ugyan azok az értékek jönnek ki mint ha be sem lenne indítva a motor.
Valakinek hasonló probléma ami meg lett oldva, ill. ha van pár okosabb nálam annak a véleményét megköszönném."
Ma pedig rámértem a 3 generátorról feljövő kábelre, egyenként min. 10.5 volt bennük, az össz. ugye 31.5 aminek elégnek kéne lennie, tehát a fezszabályzóm lesz a rossz ha jól következtetek?
Aki ért hozzá erősítsen meg ebben. Előre is nagyon köszönöm!
Már meggyőztél. Forrasztok egy kis leágazást és arra rakok valami fasza szoros papucsot. Elvégre a TPS és az RPM jel bármilyen más tuningládához is kellhet, így ha később változtatok, akkor is jó lesz.
Gyanítottam, de gondoltam az után döntök a sorsáról, ha már látom hogy néz ki. A computer csatlakozóra nem szívesen forrasztok. Eddig a motoron mindent úgy alakítottam át, hogy maradéktalanul visszaállítható az eredeti állapot (kivétel persze a főtengely ).
Esetleg megcsapolható "hosszabbító" létezik hozzá vajon? GSX-R ECU-hoz kellene...
Mi a tulajdonneve annak a kis U alakú (vagy nem is tudom milyen) mütyűrnek, amit a villamossági bekötésekhez használnak. Forrasztás nélkül, a két vezetéket összeszorítva és átszúrva biztosít kontaktot. Olyat kéne szereznem, csak nem tudom hogy szólítsam.
Van egy olyan gondom, hogy szétszedtem a robogómat, vagyis a karburátort megtisztítottam és összeraktam de nem indul el a mocim, mi lehet a gondja ha tudja vki írjon?!
Tauris Samba 50ccm-esem van és 2T-s!
Pedig azzal lesz a bibi, szedd vissza és nézd meg még1x hogy minden stimmel-e vele.
(ha látszatra igen és minden a helyén, én adnék neki direkt 12v-ot hogy működik-e)
Úgy vagyok vele, hogy amit saját magunk csinálunk az biztos hogy jó lesz. Ezért megmondom őszintén ha nem muszáj nem szívesen viszem szakihoz a vasat. Teljesen hülye pedig nem vagyok, így meg tudom nézni mi a rossz (némi segítséggel, amit köszönök még1x)