Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki segítene?

Zx7r -n hogy kell kicserélni az első helyzetjelző izzót?
Van olyan szerelő aki vállalja és mi pénz?
ebben az állásban el lehetett forgatni, be is indult! de csak tolásra! nagyon rosszul ment! gyürüs volt, hengerfejben a szelepek átengedtek, be voltak égve! nagyon kevés kompresszió! meg lett gyürüzve, hengerfej meg lett csináltatva, szelephézag gyári értékre állítva! kompresszió mostmár van benne! ugyanebben az állásban raktam össze! gombra ugyanúgy nem indul, csak pöfög! pontosan ugyanúgy , mint "felújítás előtt" ! ezért gondoltam arra, hogy valami nem jó van a vezérléssel! inditózásra , jön kifelé a füst a hengerből, mintha működne! de nem indul be!
És mosd el ,, mert el sírom magam !
ez pont egy harminc akárhány éves tipus a csapágyak is meg vannak számozva az Ex és In tentely is fel ismerhető most itt pont az egyes henger van munka ütemben a 4 szelep váltás ..azt nézd meg hogy a szivó és kipu tengely a helyén van -E .... mert ha fel cserélted ? ott a baj
13-ért adnak jó magyar kisiparit ami ölég juó cucc, jobb mint a gyáriak....biztos olcsóbb lenne ha magadnak összedobnád, de ez meg van kéznél és tényleg jó....
látom ez megszakítós röpsúlyos előgyújtás állítással óóó ez jó móka külön jelölés van 3 mas meg a 4 es hengernek ne keverd
kb mennyibe volt az alkatrész?
enyém eléggé melegszik még világításon is pedig akkor nem kellene neki
ezen nem látszik semmi ... legyen kép a vezérműtengely fogaskerekeiről látszódjanak a jelölések és legyen kép a főtengelyen lévő jelölésekről a jeladónál vagy a mágnesnél
Megkeresem. Itt az oldalon csinált magának egy srác egy saját gyártmányút. Én már meg is vettem a cuccokat hozzá, de nem volt rá szükség. Egy kib..... kábel szopatott meg.

http://www.sportmotor.hu/motor...
Sziasztok ebben az állapotban szedtem szét a vezérlést, szerintetek így jó volt ? az 1es és a négyes dugattyú fenti állásban volt, a 2-es és a 3 as lenti...
épp ezért kérdeztem mert nem értek hozzá
zsiguli meg megszakítós volt, azt hiszem a szamarák voltak csak hall-jeladósak

amúgy valami jóféle 3 fázisú fesszab rajzod nincs? olyan alkatrészekkel amit még kapni is lehet
Szívatóval változik a helyzet?
A zsiguli megszakítós vagy tirisztoros gyújtással üzemelt, ha jól emlékszem. Kb. leszarja hogy van-e benne zavarszűrő vagy nincs. Bár ugye én nem értek hozzá.
Lehet hogy nem értek hozzá, biztosan így van ha Te mondod. Biztosan Te építettél többféle saját tervezésű gyújtómodult (amik ezidáig mind egy szálig hibátlanul működnek, autóban és motorban), nem én. Bár ha én nem értek a motor és autóelektronikához, akkor rólad azt sem tudom elképzelni hogy megtalálod a motoron a gyújtáskapcsolót..... 1:1
Sziasztok!
nekem olyan problémám lenne hogy csinálok egy piaggio nrg mc3-as robogót, azzal a hibával hozták el hogy nem indul be, ahogy jobban belenézegettem a motorba észrevettem hogy semmi kompresszió nem volt benne, és a főtengely csapágy is eléggé odavolt :(
ekkor nekilendültem és szétbontottam kapott új főtengelycsapágyat és szimeringet, na és persze új dugattyút fúrással.
Na de a probléma még csak most jött a motor hibátlanul beindult járt de mikor gázt húztam neki egyszerűen nem akart pörögni olyan mintha gyújtás letiltana azóta azt vettem észre hogy hidegen lepörgi magát ha viszont már bemelegszik előjön ez a gyújtás tiltogatós történet :((
nem találkozott már valaki ilyennel? estelen valami tipp hogy mi lehet a rossz ?
az én ténérém nem rég toltuk be ketten, ésszel kell, de izomból
igaz aszfalton, és mindketten swarzi másai vagyunk
kár volt ilyet mondanod ! a vezérlés csak egy félekép jó, a gyujtás az más tészta : 1 henger szelep váltás ,4 henger gyujtás ... itt mit forgatsz a fö tengelyen ? csak kérdem ? az lehet hogy egy gyujtás tengelyt forditasz el 180 fokban hogy ne a szelepváltos henger kepja a felső holpontban a szikrát ... ezt el hiszem .. de ,hogy a fötengelyt tekergeted azt nem !
marha egyszerű ............ el rakták a vezérlést 2 fog és már a dugó utul is érte a szelepet .... sőt tavaj csináltam egy hondát vezérmü láncot füztek rajta .. ott ugye ilyen helyzetben elönyös leveni az alagutat és a V tengelyt tökéket ,hézagolokat ............. hát persze ,hogy össze vissza rakták vissza és 5 db szelep nem zárt rendesen
Akkor hogy szerelték össze , hogy felütközik a dugóba a szelep?
a dr 650 -met megnézném ki tolja be ... valamikor próbáltuk behúzni egy ATV-vel mert valami gebasz volt és nem tekert az önindító semmijen sebességbe nem fordult át a motor pedig akkor se voltam 90 kilónál könnyebb ... lehet meleg slick gumival egy 150 kilós emberrel tiszta aszfalton
sziasztok!
Nem vagyok okoska a hupikék törpikékből de nem lehet hogy minden a jelen van jól van összerakva csak éppen nem az első henger kapja a szikrát ? mert én már jártam így! akkor egy fél fordulatot csavarni kellett a főtengelyen és úgy rárakni a láncot és pöcre beindult! ismétlem magam nem okoskodni akartam! meg kell nézni hogy az első henger akkor kapja -e a szikrát amikor a dugó már majdnem felért!?
Sziasztok. Az.R6 forumon mar kérdeztem,de még nincs vàlasz. Hàtha itt... 2000-es R6 gyujtáskulcs elforditásra semmi. Parkolóállásban a.lámpàk világitanak. Biztik jók. Maga a kapcsoló hibás?
be lehet tolni, de nem egyszerű másodikban szépen lassan kuplungolva beindul
feltéve ha nem 40 kilós aki rajta ül
cdi-t meg bontóban keress, 15és 30 pénz között számíts a bontós éhességétől függ az ár
én sem okoságból ... de anyira le lehet vágni ,hogy hold .... vagy tok hozzá egy v tengelyt nem tudsz forditva berakni bazd meg 5 - 6 helyen van csapolva ha forditva teszed be a csapolások nem esnek egybe -- vanak tipusok ahol a ext - tengelyt fel lehet cserélni a inh tengelyel de akkor meg nem tudod jelre állitani , a vezérmü lánc szemek nem adják ki a nyilakat
egyszerüen nem lehet semmit forditva össze rakni még ha a tengelyről a fogaskerék le szerelhető akkor sem ... más a tüske ki osztása .. JA ÉS MINDENRE RÁ VAN IRVA mi micsoda
keress rá egy gyári elektronikát a dekompresszort kösd rá egy régi MZ szivatókarra (az az alu) a tolást meg húzást szerintem elfelejtheted nagy egyhengereseknél még 5 ösbe se fordul meg a kerék