Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a választ.
Még a próbálgatég ás fázisában járunk ad e szikrát avagy sem.A dekompresszorral kellene még vmit csinálni hogy hogy miként lehetne bekötni mer csak lóg a semmibe.Lenne még egy fura kérdésem.
Be lehet tolni egy ilyen nagyköbcentis motort?persze nagy tempóval ha igen hanyas sebességi fokozatból vagy mien technikával.
ne filózz annyit lököd rá és kész
itt csak annyi a történet hogy cimbi gépén mindig beázott a gyertyapipa, aztán vett másikat, amiben nincs zavarszűrő
én biztosra mennék .... van árnyékolt porcelán gyertyapipám és árnyékolt gyertyakébel hozzá persze a gyújtótrafóra se ártana árnyékolás ha megszakítós akkor a megszakító kábelére is régi katonai benzines járművekből lehet bányászni
zsigulim mindig ellenállás nélküli rotorral közlekedett(faca rotorok mindig áthúztak lefelé) egy sem panaszkodott
mondjuk fingom nincs volt-e még abban zavarszűrő valahol
a fő kérdés csak az hogy árt-e a gyújtás többi részének, ha igen akkor lesz új(zavarszűrős) gyertya, mert a pipa már megvan
ráadásul nem is az enyém a motor szóval ha esetleg még valakinek lenne olyan ósdi rev251(komcsik ledarálták anno java részét) nem az én anyámat szidja majd
Tényleg? Az, hogy mire gondolsz és mit írsz, nem ugyanaz. Olvasd el, amit írtál. Nem megmagyarázni kell, hanem értelmesen leírni. Ha amatőr, akkor szájbarágósan.
"Igazán nem akarok belepofázni, " Akkor ne tedd! nem értesz hozzá, ahogy az acél hegesztéséhez sem. Lásd pl.. kétütemű egyhengeres motor főtengely csapágyhely felrakása.
Te se állj neki bütyköstengelyt szerelni. Fel sem tudod fogni mit írtam.
A tengelyt fordítva a jobb oldalát bal oldalra tette! Szerinted így forog?!
Azt nézd meg, hogy nincs-e megcserélve a két tengely.
És akkor mi van ha 180 fokkal van arrébb a vezérműtengely? Ugyanúgy jelen van. Mert ha jól van beállítva és a főtengelyen fordítasz egy fordulatot (360) akkor a vezérműtengely 180-at fordul és ugyanott vagy....
Barátnődnek v. a jognak? :)
Sziasztok! Barátnőmnek van egy Yamaha Yog-ja középsztenderen beindítja kis alapjárat után elkezd felpörögni a motor és a végén teljesen pörög a motor(kerék) mi lehet a baj? köszönöm
Pl. Sika meg több cég idevaló termékével azt a rezgőt lekellett volna taknyolni ne mozogjon...
Míg régen elektroncsőt szoptunk az anyatejjel ma már picmanók lesznek az általános iskolások is :)
Olajat cseréltem (Motul 5100 10-50) és elkezdett csúszni finoman a kuplung,2 személlyel uccsó fokozatban ha csutkára húzom.
Ez lehet az olajtól esetleg,vagy csak tök véletlen egybeesés?
Köszönöm
A szomszéd palibácsi sokolján kívül mi van ha a szomszédban pl. egy ML rev251 -n hallgatnak hosszú és rövidhullámú adásokat, vagyis hallgatnának ha tőled tudnának...
Másodszor egy kihegyezett motornál minden apróság számít az égési folyamat minden részére!
Gondolj bele a hülye macskazabálók 2gyertya/henger felállású alfaROMjaira!
Urak

Pamoto fedőnevű kuplung lamellával érdemes foglalkozni,vagy megszívatom vele magamat?
Maga a gyújtásvezérlő valószínűleg profi cucc lesz, mivel látok ott egy kvarckristályt is. A soklábú cucc pedig tutira egy pic lesz. A kivitelezése szar, nem vízálló, stb....
És most nehogy azzal gyertek nekem hogy az 5 Kohm-os zavarszűrő csökkenti a szikrát, mert tökönszúrom magam.
A gyertya nem, max a gyújtásvezérlő.....
Igazán nem akarok belepofázni, de egy gyárilag tervezett gyújtásrendszert önhatalmúlag átalakítani nem a legjobb dolog. Egy sima megszakítós, vagy tranzisztoros gyújtásnál nem valószínű hogy bezavar egy zavarszűrő hiánya, de egy agyonelektronikázott, ECU vezérelt motornál már visszanyalhat a fagyi. De ezt ugye tudnia kellene egy motorelektronikával foglalkozó szakembernek.....
Röviden: Légszűrő,karbisor.... .rejtik a hullámokat
sziasztok!
nemrég a hátsó teloban olajat cseréltem /suzuki gsx 750f 93-as/
ahogy illik szétszedtem kimostam új olaj be légtelenítés most nem tudom hogy jó lett-e de irdatlanúl nehéz széthúzni! nehezen is megy össze ha a rugót is beleteszem tehát készre szerelem beteszem a mociba nagyon kemény a hátulja hiába csavargatok alúl meg a gáztartálynál! az lehet a baj hogy még nincs feltöltve gázzal?
Sziasztok!
Nemrégiben vettem egy xt600 ast mit nem mondjak elég ratyi állapotban de cserében nagyon olcson.Elvileg csak a cdi gyujtassal van probléma azután indulni kellene.Viszont elég kokany a gyujtas is és 1kábellel kevesebb van,ezért beillesztenék egy képet esetleg ha valaki ért hozzá az tudna e segiteni.A dekompresszor is log a levegobe ezért eddig elég nehezen haladok elore .
Választ elore is koszi
haver hondájába lenne ott alapból 0,7mm a hézag
Még annyi előnye van, hogy a 0,4 mm-es gyertyahézagot nem kell szigorúan tartani, még 0,7-mm-en is jó!