Sziasztok, Vezérlés beállítás , ami lehetetlen!? valaki mondjon valamit erre légyszi, már nem bírom!
kz 550 ről van szó! Szervízkönyv alapján állítottam be a vezérlést, főtengelyre a gyári jelölést, aztán a a vezérműtengely fogaskerekét is teljesen síkba,ahogyan kell , minden egyezik ami az ábrán van, a láncszemek száma is oda esik ahol a könyv írja! hajszálra minden! Aztán, elkezdem lassan tekerni a főtengelyt, és egyszerűen megakad! amikor fennt van a dugó akkor a szelep beleér a dugattyúba mert le van nyomva! MIÉÉRT ? , a racsnikat is csak egy féle képpen lehet a vezérműtengelyre fogatni, mert arra is gondoltam, hogy talán 180 fokkal valaki előttem elnézte! de nem! minden ábra szerint van :( Mi lehet a baj ?
ha egy zavarszűrős gyertyapipát lecseréli az ember nem zavarszűrősre akkor történhet valami hiba a motor működésében?
az hogy a szomszéd pali bácsi sokol rádiója berregni fog tőle az mellékes
ehhez az alaplaphoz való CDI kb 3-4000 forint csak viszonylag ritka de olyan 8-10000 ér ki lehet cserélni a sztátort a másik nagyfeszültségű típusra amihez a CDI már van 2000 ér és abban az árban benne lenne a fesszab a cdi az alaplap meg a gyújtótrafó is
köszi!