Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olyan meg elsejétől nemigen lesz.......

köszi!
Csak a hosszú és középhullámon és a régi fajta tv-adást fog zavarni. De szrni rá!
tutti?
nem ég szét a gyertya vagy a trafó vagy tökömtudjami?
Fotozd mar le a tengelyek jeloleseit es a holtpont jelolest is. Rakd fel ide.
Ez így igaz én is télen viszem az öreget generátor lánc feszítő cserére ami ugye blokkszéthúzással jár
Kár volt nekifogni!
Látom árulod is ezt a motort,adok érte egy frissen szervizelt üzembiztos piaggo sferát.Ha érdekel az ajánlatom írj a zoli_motor@freemail.hu-ra
keressél már a közelbe egy embert aki ismert valakit aki látott már motorszerelőt ... a tanulópénzt meg kell fizetni
Nem lehet, hogy 180 fokkal el van fordulva a bütykös tengely, tehát a bal oldala van jobb oldalt?
Mert nem jól van! Elég merészség nekilátni szétkapni, de az biztos, hogy nem jól van.Valamit elnéztél.
Semmi!
Sziasztok, Vezérlés beállítás , ami lehetetlen!? valaki mondjon valamit erre légyszi, már nem bírom!
kz 550 ről van szó! Szervízkönyv alapján állítottam be a vezérlést, főtengelyre a gyári jelölést, aztán a a vezérműtengely fogaskerekét is teljesen síkba,ahogyan kell , minden egyezik ami az ábrán van, a láncszemek száma is oda esik ahol a könyv írja! hajszálra minden! Aztán, elkezdem lassan tekerni a főtengelyt, és egyszerűen megakad! amikor fennt van a dugó akkor a szelep beleér a dugattyúba mert le van nyomva! MIÉÉRT ? , a racsnikat is csak egy féle képpen lehet a vezérműtengelyre fogatni, mert arra is gondoltam, hogy talán 180 fokkal valaki előttem elnézte! de nem! minden ábra szerint van :( Mi lehet a baj ?
ha egy zavarszűrős gyertyapipát lecseréli az ember nem zavarszűrősre akkor történhet valami hiba a motor működésében?
az hogy a szomszéd pali bácsi sokol rádiója berregni fog tőle az mellékes
van egy simsonom amelynél akármiylen gyertyát próbálok egyik alig akar adni szikrát mi lehet a probléma
azért sokat nem gondolkozott a márkanéven a mester úr...
Senki nem fogja tudni. Az ellenallas erteket kell tartani es a legfontosabb a menetirany a tekercsnek.
Uh,akkor ez nem verseny kategória..Bár a cég jegyzék szerint a cég China..Gondolom ez sem jobb hír..
ehhez az alaplaphoz való CDI kb 3-4000 forint csak viszonylag ritka de olyan 8-10000 ér ki lehet cserélni a sztátort a másik nagyfeszültségű típusra amihez a CDI már van 2000 ér és abban az árban benne lenne a fesszab a cdi az alaplap meg a gyújtótrafó is
Hali! Valaki nem tudja hogy 1991-es yz 125-nek mennyi a kisebbik gyujtótekercs menetszáma?
Szegeden gyárcsa, Sajtos úr.
Jobb mint az ambika.
Legnagyobb előnye, hogy olcsó.
igen
Hali,
tud valaki jó tapasztalatairól tájékoztatni a PISTON márkájú dugattyúkkal kapcsolatban?előre is köszi
Bombaszakértő
Tervezem a gyertya cserét hátha megoldódik! Köszönöm!