Sziasztok, szelephézagot melyik állásban kell mérni? amikor a vezérmű tengely "bütyök" felfelé áll? vagy amikor épp nyitná a szelepet ? vagy teljesen mindegy...? sor4 DOHC motor... lapkás
Sziasztok,valami probléma van a géppel.Eigyik pillanatról a másikra elkezdett hörögni,fulladozni,5000-ig kipörög rendesen de onnantól csak fullad meg dadog.Amikor bedadog érződik benzinszag,nem éget rendesen,most felnyitottam a tankot hátha egy cső esett le de nem.Mi lehet a probléma?Cbr 125-ről van szó.
A trigger vagy pickup a gyujtas idozitese azaz az az impulzus ami megmondja az elektronikanak mikor hol van a dugattyu. Sok egyszeru robogonal nincs elogyujtas szabalyzas igy akkor szikrazik amikor a magneses ter osszeomlik a pickup tekercsben. Ahol van elogyujtas szabalyzas ott a pickup signal csak egy jel es az elektronika a fordulat fuggvenyeben donti el hol szikrazzon.
Regebbi CDI semmilyen kapcsolatban nincs a motor akku rendszerevel es a vilagitas rendszerrel. Ujabban viszont mar az akkurol megy egy gyujtas 12V a dobozba es o maga allitja elo a 4-500V-os nagyfeszultseget a kondenzator szamara.
tanulmányozni kéne ezt a elektromos dolgot.... a cdi gyújtásnak nem sok köze van a világítás rendszerhez a cdi áll nagyfesz töltő tekercsből jeladóból trafóból vagy inverteres de az aksirol táplált inverter ugyan csak a kondit tölti ...cdi
itt van páritt van pár
hmm.. Találtam CDI leírást. És valóban szabályzás nélküli feszültség kell neki. Komolyan nem hiszem el hogy minek kell belenyulni az elektronikába valakinek ha nem ért hozzá, 5000km et úgy mentem hogy kb fele olyan erős a motor. Mert most hogy előjött ez a "hiba" szerencsére megtudtam hogy szarul van bekötve, és komolyan mitha +4-5 lóerőt kaptam volna.
http://www.quadmotor.hu/kepek/... Még annyi hogy itt az ignition trigger pulse, az micsoda? Máshol PICKUP-nak írják. Ide mit kell kötni?
akkor gondolom a CDI-nek semmi baja nem lehet a nagyfeszültségtöl. Lehet épp ezért érzem én gyorsabbnak. Mivel a generátorbol 3 szál jön ki nekem . Negatív TEST, gondolom a töltö tekercs, és a világíto. Nálam a világíto tekercset ugye leszabályozza a fesszabályzo 12V ra, és az a 12V megy a CDI-be. Gondolom ezért érzem most erősebbnek?
Sziaztok. Tudnátok nekem segíteni légyszives. Mai nap elszállt a Fesszabályzó a motoromba. AM6. Csak úgy tudtam hazajönni hogy lehúztam a vezetékeket róla,szóval direktbe a CDI-re ment az áram szabályzás nélkül. Miközbe jöttem haza éreztem hogy sokkal jobban is megy a motor, ugye se lámpa se semmi. Az lenne a kérdésem hogy CDI nem szabályozza a feszültséget? Kell egyáltalán fesszabályzó? Illetve még a CDI-t hogy kell bekötni? mert nem tudom az elözö gazdája mit csinált vele de elég kokányos nincs is minden kábel bedugva.
egy villanyos kérdés. a fesszab piros(+) szálán lehet tölteni az akkut? elméletileg ott nem kellene visszamenni az áramnak, mivel amúgy is össze van kötve az akkuval
köszi!
Regebbi CDI semmilyen kapcsolatban nincs a motor akku rendszerevel es a vilagitas rendszerrel. Ujabban viszont mar az akkurol megy egy gyujtas 12V a dobozba es o maga allitja elo a 4-500V-os nagyfeszultseget a kondenzator szamara.
itt van páritt van pár
http://www.quadmotor.hu/kepek/... Még annyi hogy itt az ignition trigger pulse, az micsoda? Máshol PICKUP-nak írják. Ide mit kell kötni?
Kipufogóba hol tudnék gyapotot venni? Ha jól tudom kerámia gyapot kell bele, mert az nem ég ki.
Előre is köszi!
simán ment kipufogón felül érő vizekben is
a fogatom 66 os trofi
tavaly a szépség verseny 3 dik díjat hoztam el a kis 52 es csepivel
https://www.facebook.com/photo...
csak érdekeséként hali tasi
köszi!