Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, szelephézagot melyik állásban kell mérni? amikor a vezérmű tengely "bütyök" felfelé áll? vagy amikor épp nyitná a szelepet ? vagy teljesen mindegy...? sor4 DOHC motor... lapkás
Tudom hogy semmi köze nincs de nem is erröl volt szó. Van ojan cdi amiben van fesszab s ezér kérdeztem. Màr megoldottam köszi.
Sziasztok,valami probléma van a géppel.Eigyik pillanatról a másikra elkezdett hörögni,fulladozni,5000-ig kipörög rendesen de onnantól csak fullad meg dadog.Amikor bedadog érződik benzinszag,nem éget rendesen,most felnyitottam a tankot hátha egy cső esett le de nem.Mi lehet a probléma?Cbr 125-ről van szó.
Gyorsabb voltal.
A trigger vagy pickup a gyujtas idozitese azaz az az impulzus ami megmondja az elektronikanak mikor hol van a dugattyu. Sok egyszeru robogonal nincs elogyujtas szabalyzas igy akkor szikrazik amikor a magneses ter osszeomlik a pickup tekercsben. Ahol van elogyujtas szabalyzas ott a pickup signal csak egy jel es az elektronika a fordulat fuggvenyeben donti el hol szikrazzon.
Regebbi CDI semmilyen kapcsolatban nincs a motor akku rendszerevel es a vilagitas rendszerrel. Ujabban viszont mar az akkurol megy egy gyujtas 12V a dobozba es o maga allitja elo a 4-500V-os nagyfeszultseget a kondenzator szamara.
tanulmányozni kéne ezt a elektromos dolgot.... a cdi gyújtásnak nem sok köze van a világítás rendszerhez a cdi áll nagyfesz töltő tekercsből jeladóból trafóból vagy inverteres de az aksirol táplált inverter ugyan csak a kondit tölti ...cdi
itt van páritt van pár
hmm.. Találtam CDI leírást. És valóban szabályzás nélküli feszültség kell neki. Komolyan nem hiszem el hogy minek kell belenyulni az elektronikába valakinek ha nem ért hozzá, 5000km et úgy mentem hogy kb fele olyan erős a motor. Mert most hogy előjött ez a "hiba" szerencsére megtudtam hogy szarul van bekötve, és komolyan mitha +4-5 lóerőt kaptam volna.

http://www.quadmotor.hu/kepek/... Még annyi hogy itt az ignition trigger pulse, az micsoda? Máshol PICKUP-nak írják. Ide mit kell kötni?
Sziasztok!
Kipufogóba hol tudnék gyapotot venni? Ha jól tudom kerámia gyapot kell bele, mert az nem ég ki.
Előre is köszi!
vagy 25 éve milyeneket zúztunk ilyennel....
simán ment kipufogón felül érő vizekben is
Sanyikám ! erre büszke lehetsz sajnos a gyüjteményemben nincs ilyen ... de jo volna ,ha lenne

a fogatom 66 os trofi

tavaly a szépség verseny 3 dik díjat hoztam el a kis 52 es csepivel
https://www.facebook.com/photo...

csak érdekeséként hali tasi
akkor gondolom a CDI-nek semmi baja nem lehet a nagyfeszültségtöl. Lehet épp ezért érzem én gyorsabbnak. Mivel a generátorbol 3 szál jön ki nekem . Negatív TEST, gondolom a töltö tekercs, és a világíto. Nálam a világíto tekercset ugye leszabályozza a fesszabályzo 12V ra, és az a 12V megy a CDI-be. Gondolom ezért érzem most erősebbnek?
Akad sajnos...
külön áramkör, van neki külön tekercs a generátorban nagyfeszültségű cucc
Akkuról megy a gyújtóegység?
Szép az a fogat! Becsüld meg.
külön mese a CDI független a fesszabályzótol a lámpától meg az akksitól
Aztán a túlfeszültségtől meghal a CDI, majd a generátor is. Nem viccből van benne.
Van szerkezeti különbség köztük?
Sziaztok. Tudnátok nekem segíteni légyszives. Mai nap elszállt a Fesszabályzó a motoromba. AM6. Csak úgy tudtam hazajönni hogy lehúztam a vezetékeket róla,szóval direktbe a CDI-re ment az áram szabályzás nélkül. Miközbe jöttem haza éreztem hogy sokkal jobban is megy a motor, ugye se lámpa se semmi. Az lenne a kérdésem hogy CDI nem szabályozza a feszültséget? Kell egyáltalán fesszabályzó? Illetve még a CDI-t hogy kell bekötni? mert nem tudom az elözö gazdája mit csinált vele de elég kokányos nincs is minden kábel bedugva.
Az tényleg 6V-os.....a 638 amúgy egy nagy szar....el is adnám szívesen....
Én az udvarban is meg tudom nézni... ...van egy 86'-os 12V-os generátoros Jawa 638-am....
lehet
egy villanyos kérdés. a fesszab piros(+) szálán lehet tölteni az akkut? elméletileg ott nem kellene visszamenni az áramnak, mivel amúgy is össze van kötve az akkuval
köszi!
Köszönöm tanulok..
igazad van sok szerelő kevés szakember?