Sziasztok! Meg vagyunk lőve; Ugyan ilyen dugattyú kéne nekünk, de sehol sem találunk. Csak a méretek állnak rendelkezésre.
(Aprilia RS50-hez kell, amiben mint kiderült nem origi, hanem valamilyen 70 ccm-s - talán AM6-os - hengerszett van, szóval még inkább nehezebb a helyzet. Ennél nagyobb dugót már nem lehet belerakni, de mivel még dugattyúszoknya-törés előtt jó volt a kompresszió, így ugyanilyen dugattyút szeretnénk még belerakni - megúszva a henger-vásárlást -
Valaki nem tud esetleg segíteni, hogy hol lehetne ilyen paraméterű dugattyút vásárolni valahol? (Ahogy a képen látható. Nincs rajta "ablak", teli szoknyás.)
Szia, tudomásom szerint indítórugónka nevezik azokat a kis rugókat amik a röpsúlyos kuplung pofáit húzzák össze. Alapvetően keményebb rugóval nagyobb fordulaton indul el (mondjuk sportosabbnak), puhább rugóval kisebb fordulaton.
Bele lehet menni jobban, mert még rengeteget számít a kontrasztrugó, ami a hátsó rugós szíjtárcsát nyomja össze, a variátor görgők tömege, és a görgők pályájának kialakítása.
Tapasztalatom szerint nem nehéz,ha csak el nem felejtem,hogy bejáratós a jószág.. Az igazi gondom az volt,hogy melegen lábbal kellett meglökni olykor-olykor..
egy megoldás van ami mindjárt kettő vagy egy ugyanojan motornak a kuplungját szétszeded (lehet utána az is szorulni fog ) vagy megnézel egy robbantott rajzot esetleg a harmadik elviszed egy szerelőhöz ez lenne talán a legjobb ....
Nem leszek népszerű azzal, amit írni fogok, de ha nem tudod a bajt megállapítani, akkor kevés a tudás. Kevés tudással pedig nem állunk neki ilyen munkának. Simán lehet, hogy elgörbítetted a szelepeket.
Logika és méregetés tolómérővel! Már digitálisat is lehet venni 2-3000 Ft-ért! És azt az alátétet ami eddig kívül/ belül volt, máshová tenni.
Szakképzettség nélkül pedig nem kellene szerelni!
Köszönöm a választ..bár a frissen fúrt motor nem lesz mindig frissen fúrt, a sportos indulás csak akkor jön,de nem akartam szerelgetni..az indító rugót egy szerelő használta,hogy az a gond.Valószínűleg nem másra gondolt,mint a kontraszt ra ..csak kellett volna a megerősítés.
Az indító rugó talán a berúgókar visszahúzó rugója akar lenni, a kontraszt rugó a kuplung alkatrésze. Esetleg a bendix rugója is lehet. Frissen fúrt motorral meg ne akarj sportosan indulni.
"háromötvenes" jawa-k
http://webmotors.hu/dugattyu_4...
(Aprilia RS50-hez kell, amiben mint kiderült nem origi, hanem valamilyen 70 ccm-s - talán AM6-os - hengerszett van, szóval még inkább nehezebb a helyzet. Ennél nagyobb dugót már nem lehet belerakni, de mivel még dugattyúszoknya-törés előtt jó volt a kompresszió, így ugyanilyen dugattyút szeretnénk még belerakni - megúszva a henger-vásárlást -
Valaki nem tud esetleg segíteni, hogy hol lehetne ilyen paraméterű dugattyút vásárolni valahol? (Ahogy a képen látható. Nincs rajta "ablak", teli szoknyás.)
Köszönöm.
Bele lehet menni jobban, mert még rengeteget számít a kontrasztrugó, ami a hátsó rugós szíjtárcsát nyomja össze, a variátor görgők tömege, és a görgők pályájának kialakítása.
Szakképzettség nélkül pedig nem kellene szerelni!
Az indító rugó talán a berúgókar visszahúzó rugója akar lenni, a kontraszt rugó a kuplung alkatrésze. Esetleg a bendix rugója is lehet. Frissen fúrt motorral meg ne akarj sportosan indulni.