Van egy Honda af18, henger dugattyu már elég kuka lett. Haverom azt mondja hogy akk venne rá 70es-t , nem tuning henger csak valami 70es henger. Szerintetek nem lenne baja?
Köszi az infókat. Átgondolva lehet h igazad van. Meg vagyok elégedve vele, de piszkálja a csőröm h gyárilag több mint +10 le vel jött ki az amerikai piacra szánt változat.Vélemények esetleg tapasztalatokat szívesen hallgatok még.Valószínű akkor, hogy a gyújtáselosztót kéne cserélnem?
Meddig akarod használni? Mert nekem bőven elég a 91 LE, és ha lenne egy ilyen motorom , elő nem fordulna, hogy kivegyem a fojtást. Ez kíméli a blokkot. Meghalni elég a jelenlegi kW-is!
A másik, hogy biztos nem a karburátor van megfojtva, fúvókailag a négyütemű benzinmotor üzemi tulajdonságai miatt.
ÜDV!Van egy GSXR 600 srad típusú motorom . A motor 2002 es gyártási évű de még a karburátoros 2000 ig gyártott széria. A motor gyárilag 72 kw ra fojtott. A fojtás csak a karburátor fúvókázásán múlik vagy elektronikailag is le van fojtva? Ha a karburátorban a fúvókaszettet kicserélem a Dynojet kittben vásárolhatóra sikerülne elérnem a gyári lóerőszámot vagy talán picit többet? Válaszokat előre is köszönöm!
Így van. Innen hiányzik a kultúra. Én miért viselkednék szépen? Olvasd el az adatlapom. Mikor olyan kedvem lesz, akkor szépen fogok válaszolni, máskor meg bunkón beszólok. Mert megtehetem és mert jólesik és mert gonosz vagyok mint Dr. House....
Köszi a választ!
nekem Gömbgrafit szerkezetű gyűrű lesz benne, annak le van törve , és krómotorr, tehát azzal akkor nem lesz gond:D
És ahogy nézem amiket írtál, akkor nekem jó lesz a láncfűrész lánc reszelő kör alakú, és elég finom is:D
Igazából az volna a kívánatos hogy ne legyen vágóéle az ablakoknak.
Kicsi ablakoknál még elmegy ha úgyhagyod, a gyárakban sem túrázatatták magukat mondjuk a simson ablakain, de azért nem árt azoknak sem, iylen 60% környéki ablakoknál meg már eléggé kötelező.
Lehet sima finom kör, madárnyelv, félkör satöbbi fogazott tűreszelővel (egyenessel szeritnem nehezebb kotorászni a sarkokban) de célszerűbb gyémántporossal. (kínai piacon olcsó)
Végül finomítani a lekerekítést 400 csizsolópapír csíkkal (reszelőre vagy az ujjadra tekerve)
Nemtom miylen felszerelésed van otthon, de neki lehet menni óvatosan csaposköszörűvel és finiselni gumikővel. Persze ezzel könnyebb belekaristolni a hengerbe:)
(lehet, hogy megköveznek itt érte, de én az önvénygyűrűk élét is letöröm kicsit, hogy annak se legyen végóéle.. A krómozott gyűrűnek eleve le van, ha nem volna, talán meghámozná a hüvelyt, és az öntvénygyűrű is jóval keméynebb mint az átlag hüvely)
ez nem technika nem varázslat azt úgy kell csinálni de nem kell különösebben reszelgetni hanem csak az éleket leszedni egy salberrel vagy egy kopott 3 oldalú reszelőt megélezni és azzal persze utána kimosni benzinnel kifújkálni tisztára
Helo,
Olvastam egy helyen, hogy frissen húrt hengereknek, (2T) az ablakoknál az éleket finom reszelővel megreszelik / lekerekítik kicsit az éleket, ez gondolom biztonságosabb mert a gyűrű ha vmiért bele akar akadni így nem tud.
De más valami előnye vagy hátránya ennek a technikának?
köszi előre is !
Nem. A max fékerő 80%-án kell mérni. Lefékezik, amíg meg nem csúszik, utána mérik rendesen. A maximum fékerő nem lesz akkora, mint ha már összekopott volna, de nem probléma.
hello! az lenne a kérdésem, hogy új, használatlan fékbetéttel és tárcsával a műszaki vizsga fékpadon valszeg rossz eredményt fog kapni a motor a bejáratlanság hiánya miatt?
Van egy Honda af18, henger dugattyu már elég kuka lett. Haverom azt mondja hogy akk venne rá 70es-t , nem tuning henger csak valami 70es henger. Szerintetek nem lenne baja?
Budapesten tudtok ajánlani egy jó szerelöt 1200es Bandithoz? Jellenleg karbiszinkron kéne..
A másik, hogy biztos nem a karburátor van megfojtva, fúvókailag a négyütemű benzinmotor üzemi tulajdonságai miatt.
nekem Gömbgrafit szerkezetű gyűrű lesz benne, annak le van törve , és krómotorr, tehát azzal akkor nem lesz gond:D
És ahogy nézem amiket írtál, akkor nekem jó lesz a láncfűrész lánc reszelő kör alakú, és elég finom is:D
Pár napja még a kulturált hozzászólás hiányát emlegetted..
Kicsi ablakoknál még elmegy ha úgyhagyod, a gyárakban sem túrázatatták magukat mondjuk a simson ablakain, de azért nem árt azoknak sem, iylen 60% környéki ablakoknál meg már eléggé kötelező.
Lehet sima finom kör, madárnyelv, félkör satöbbi fogazott tűreszelővel (egyenessel szeritnem nehezebb kotorászni a sarkokban) de célszerűbb gyémántporossal. (kínai piacon olcsó)
Végül finomítani a lekerekítést 400 csizsolópapír csíkkal (reszelőre vagy az ujjadra tekerve)
Nemtom miylen felszerelésed van otthon, de neki lehet menni óvatosan csaposköszörűvel és finiselni gumikővel. Persze ezzel könnyebb belekaristolni a hengerbe:)
(lehet, hogy megköveznek itt érte, de én az önvénygyűrűk élét is letöröm kicsit, hogy annak se legyen végóéle.. A krómozott gyűrűnek eleve le van, ha nem volna, talán meghámozná a hüvelyt, és az öntvénygyűrű is jóval keméynebb mint az átlag hüvely)
Olvastam egy helyen, hogy frissen húrt hengereknek, (2T) az ablakoknál az éleket finom reszelővel megreszelik / lekerekítik kicsit az éleket, ez gondolom biztonságosabb mert a gyűrű ha vmiért bele akar akadni így nem tud.
De más valami előnye vagy hátránya ennek a technikának?
köszi előre is !