Üdv!
Did VM 525 ös lánchoz nittelőt, vagy 20 cm használtat (csinálok legvégső nesetben) valaki nem tud? Esetleg cserébe 525 VMX nittelőt est cserébe felajánlok!
Koszi a tippt, megprobalom atnezni amiket irtal. De nagy az eselye a CDI nek, nagyon foro volt mikor kivettuk, a leallas utan kb fel oraval. es valmi ki is szivargott belolle.
Ha csontra kifogyott, akkor lehet lelevegősödött a szivattyú. A többség nem tudja magát légteleníteni, hiába öntötted bele a másik olajat. A legegyszerűbb ha lehúzod az olaj adagoló csövét a karburátornál, elindítod a motort és figyeled, hogy adagolja-e az olajat. Ha igen, akkor más gond van, nincs olaj, akkor keresd meg a szivattyút és próbáld kilégteleníteni. A szivattyú lehet kívül is a blokkon, de lehet a gyújtás oldalán belül is.
Van egy Tauris Samba 50-esem és az a problémám hogy vettem hozzá új olajat mert megette és most Repsol moto sintetico 2T van benne és nem tudom mi lehet a probléma mert elindul de elhal, nincs ereje nem megye egy idő után és leáll, az olaj lehet a rossz vagy valami egész más baja lehet? Ha vki tudja kérem segítsen! Köszi
Helló van egy suzuki adress 50 robogóm tavalyelőtt hibátlanul működött, félre lett rakva. Tavaly nyáron robogni szerettem volna vele, de a jelenség ami idén újból előjött mivel tavaly nem volt lelkierőm megcsinálni... csak úgy indul be, ha bespriccelek egy kis benzint a légszűrő felől, majd utána is csak akkor marad életben, ha be van fogva a karbi, tehát sok levegőt kap. Gondoltam, el vannak dugulva a fúvókák azért nem megy, de a karbi pucolás sem segített, a csövekből is rendesen jön a benzin. Nagyobb fúvókával talán menne? Én erre tippelek nagyon, de egy év alatt ennyit változna a klíma, hogy több levegőt kap?
Hűűű ez egy kész regény lett
CDI tobbnyire nem javithato mert be van ontve gumi-muanyag-mugyanta-akarmivel. De mielott elrohansz venni egyet nezd meg a nagyfesz. toltotekercset meg ha van kulon jelado tekercset es persze a gyujto trafot hogy jok e. Ellenalas a megadott erteken kell lennie. Aztan a leallito vezeteket is ellenorizd hogy nem e testzarlatos. Aztan ha minden jo akkor CDI csere.
Szevasztok.
CRM 250 az aldozat, egyszeruen megalt menet kozben, semmi szikra, masik gyertyaval sem, a CDI eleg szagos. Javithato a CDI? vagy masik kell helyette? es honnan lehet ilyet beszerezni? Valakinek valami tipp?
Makacs dugulást nem találok.Tiszta minden.Viszont megint segítettél ezzel a szél nyitja gondolattal.ki próbálom légszűrő nélkül nem-e az a gond,hogya benzinben kimosásnál elolvadt és nem ereszt át.most is kimostam de most tisztító szerben és nem jött változás.köszi a segítséget..
a membránhoz nem értek, annyit tudok, hogy olyasmi a szerepe, mint a forgótárcsának /remélem jól tudom a nevét/, szal nyitja zárja a benyát. szóval lehet az a baja, vagy esetleg egy makacs dugulás
Hello, van egy robogóm amit nem rég vettem, kicsit helyre raktam ezt azt rajta, hogy boltba meg ide oda el lehessen rohangálni vele, de kijött rajta most egy hiba amivel nem bírok :( tök jól indul gombra is meg rúgásra is. viszont megyek vele 500métert és nem lesz alapjárat és le is fullad, viszont ha nyélen tartom akkor megy mint ha semmi baja nem lenne. Haza jövök vele 10-20 perc múlva újra üzemel rendesen. Esetleg valaki tudna segíteni, hogy mit nézek meg? a segítséget előre is köszönöm.
Nos,mostanáig próbálkoztam.Úgy tűnik nem jön ki a karbiból a benzin.Mert ha a gyertyához spriccelek benzint akkor felpörög a moci de le is áll.Ha karbin keresztül jön a benzin akkor csak hörög egyet egyet de nem indul.Lehet membrán hiba?
Ugy latom nem kaptal meg valaszt. Eloszor nezd meg a karnal a holtjatekot. Kb 3mm-nek kell lennie. Ha ez jo akkor nezd meg hogy konnyen ki tudod e venni uresbe. Ha beteszed sebessegbe es kicsit felporgeted a motort, mocorog? A legnagyobb sebessegi fokozatban megcsuszik? Olajod milyen markaju milyen regi?Sokszor egy jo olaj sokat segithet. De ha kiemel a kupplungod rendesen es megis fog picit akkor lamella szett csere.
Sziasztok! Van egy Husqvarna TE 610 típusú motorom olyan problémám van velem ami mar nem először fordult elő hogy el reped a bal oldali dekli a váltókar felett.nem tudom hogy mit tegyek vele ezért fordulok hozzátok! Válaszokat előre is köszönöm!
Segítséget kérek,egy KTM SMC 2010 évjáratún szeretnék az alapjáraton emelni egy kicsit.ez injektoros ,nem karbis.Meg tudná valaki mondani hol van az alapjárat állító csavar?
egyrészt a súbertű, másrészt meg az úszóval tudod szabályozni a benyaszintet, ha hajlítasz rajta. Próbáld meg megnézni a benzinszintet.
leveszed a karbit, kinyitod a csapot, vársz egy kicsit, majd csp elzár, és a karbi alját leveszed, régebbi gépeknél volt jelölés, hogy mi az ideális szint.
Egyébként az is lehet, hogy falsot szív, illetve ha csak nagy melegben csinálja akkor lehet, hogy a gyertya hőértéke kevés.
Próbálj meg egy olyat, hogy kicsit erőlteted a bedadogást, és utána leállsz vele/messzire ne menj:D/, megvárod amíg kihűl, és kiveszed a gyertyát, ha kormos akkor sok a benya.
Did VM 525 ös lánchoz nittelőt, vagy 20 cm használtat (csinálok legvégső nesetben) valaki nem tud? Esetleg cserébe 525 VMX nittelőt est cserébe felajánlok!