Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nos, a suber tűn tudom állítani mikor mennyit kapjon.?más állítást nem találtam.Igaz nagyobb karbi és 90es fúvóka van benne.Amit láttam eddig azok 76 ossal voltak szerelve.Csak ebben nagyon melegben csinálja az új hengerrel.Főtengely szimering nem lehet?Vagy levegő rendszer,pl szvócsonk hajszálrepedés vagy ilyesmi,bár nem láttam.Esetleg membrán?Gyújtó trafó nem így hal meg?vagy a kiegészítő elektronika (sport edition) ?(A gyertya kép picit sötétebb mint az őz barna,de a gyertya közepe őz barna.)
azért nem 100% hogy a meleggel van a baja, szal nehogy kicserélgess mindent:)

fater babszija olyat csinált. hogy melegen alacsony fordulaton minden baja volt, aztán 20 km/h óra felett már ment, na ekkor a benyszint volt neki magas
Köszönöm a választ,vadászom mi nem szereti a meleget.
vedd le a levegőszűrőt és próbáld meg befogni valamennyire a karbit ha akkor kipörög akkor kevés benzint kap , a karbi ki volt pucolva rendesen ? kifújva kompresszorral ?
ha hidegen megy, de melegen nem akkor sok a benya valószínűleg.

esetleg, de ez sztem, a kevésbé valószínű valami nem szereti a meleget a gyujtásnál, vagy vlhol máshol:)
Üdv!Szeretnék kérni kis segítséget.Minarelli blokkos yamahám van.Az a gondom,hogy hidegen jól megy,de melegen behörög mint ha elöntené a levegő.Ilyenkor kétszer akkora gázadásra fele teljesítmény jön elő és nagyon fogy a benzin.Most lett henger fúrva új dugó gyűrű.(Az előbb leirt jelenség miatt lett generálozva.Gondoltam elkopott,de a gépműhelyben is azt javasolták,hogy fúrás)Szóval melegen fullad erőtlen ...mi lehet a bibi ?
Köszi szépen ezen elindulok meg a benzint is megpróbálom mindenképp :)
Még egyszer ezer hála :)
http://www.libri.hu/konyv/dezs...

Elsőnek javaslom ezt kiolvasni, sajna mindig megjelenik és elfogy...
BME -n és sok helyen javasolt irodalom is ezért tuti hozzá lehet jutni újban meg használtban is csak keresni kell.
Neten is sok bescanelt verziója kering....

Nem tuning de belsőégésű motorkról "minden"
Még Gordon Jennings könyve jut eszembe.
Graham bell könyve például.
Talán először a neten próbálkozz. Beírod a címszavakat és keresgélsz.
18 éves gimnazista vagyok, és nagyon tetszenek a tuningolt Simsonok, robogók. Én is szeretnék egy kicsit jártasabb lenni a témában ( 2t motortuning), tudnátok könyvcímeket írni, amiből el tudnám sajátítani, hogy hogyan kell tervezni a 2 ütemű motorok vezérlését, ha elméletben megvan, akkor esetleg gyakorlatban is kipróbálná, egy használt Simson henger nem olyan drága. Csak hobbi szinten foglalkoznék vele, olyat pls ne írjatok, hogy menjek gépészmérnöknek, mert mások a továbbtanulási szándékaim, de a matek, fizika megy és érdeklődésem is van. Szóval könyv címeket kérnék, segédanyagokat (magyar nyelvűt)

kiírtam már a tuning rovatba is, de ott nem kaptam választ
Gyertyapipák a helyükön vannak-e pl.
Nézd meg a gyertyapipák a helyükön vannak-e? Aztán az elektromos csatlakozókat is! Ha tankolni kell próbálj másik kútnál, mint ahol előzőleg....stb!
Sziasztok! :)

Egy olyan dologban kérem a segítségetek ami nagy fejtörést okoz nekem... egy cbr 600 rr 2008 motorom van és most volt benne aksi csere természetesen hivatalos márkaszervizben. Haza is hoztam rendesen ment viszont rá 2 napra reggel akartam vele gurulni és egyszerűen nem indult be mármint pörgette a blokkot meg a hengereket de benzin nem robbant be aztán hagytam is...délután újra próbáltam és akkor negyedik önindításra egy picit berobban a benzin de akkor lefulladt majd a következőre elindult utána megint hagytam egy két órát pihenni de amikor megint elindítottam a hengerek nem egyenletesen kezdtek menni benne ami a hang alapján nagyon rossz volt így azonnal leállítottam és elvittem márkaszervizbe lábon mivel akkor simán indult. Ott mivel simán indult nem tudtak mit mondani.
Ez volt 2 hete azóta simán indul viszont a motorblokk menet közben sokkal agresszívabb és nem olyan lágyan fut és sztem hangosabb is. El nem tudom képzelni mi lehet a probléma sztem dyno padra kéne tenni az kimutatja hogy tényleg gond van a motorommal...

Annyit még el kell mondani mielőtt kezdődtek a gondok egyszer ráindítottam akkor el is indult de azonnal le is kapcsoltam...esetleg megszívta magát bár ezek a jelek durvábbak ennél....

Aki tud valami véleményt mondani kérem tegye meg mit vagy esetleges hibákat......
budapesten a király utcában van egy kis műhely,ott vágnak neked visszapillantó tükröt :)
Hello, honnan tudom mikor kell kuplunglamellát cserélni? Honda Cbr 600 RR, mostanában néha alacsony fordulaton nagyot csattan a váltó, ez kuplung hiba vagy váltó? Előre is köszi!
Üdv nektek. Csak újságolom hogy végre jó lett az af1-em. A gond az volt hogy sok volt a hengertalptömítés a henger alatt. Sokat raktunk be, és kivettünk két vékonyat és maradt 1 db vastag és így beállít. Beállítottam a powert zárt állásba az elketro mágnesnél a gyári 7.5 és 8.5 hézag közép olyan 8 ra és picit néha bebe dadogat de szerintem ez normális. Nyit a power megy mint a mérgezett egér :) Lepke a súbertű középén. Szóval minden karaj :)
Láncszakadás
Azt hiszem a kérdés eldőlt. Nyugodtan szereld ki havonta a futóművet a motorodból.
Sziasztok, arra van valakinek ötlete hogy visszapillantóba tükörlapot (rendes nagylátót, az üveges csak sima tükröt vág) honnan tudnék szerezni. Motoros és autós boltban kérdeztem. :)
Ez sajnos igaz...