Pályán "sima" az aszfalt, utcán fos!
Mikor pályázós tempóban megyünk utcán és ne gyere nekem az 50, 90, 110, 130 dumával! Neked se csattogós lepkéd van!
Szerinted mit kap az a teló?
Csillapítás közben a mozgási energiából véletlen nem hő lesz? Az a hő most akkor ugye kifejezeten jót tesz az olajnak?
Értem én elszenesedet, részeire szétbomlott, felhígúl olaj tökéletes a telóba csillapítani és kenni, mert ugye mind a két feladatot ellátná ha friss lenne...
Hali
Olajcsere előtt állok most a mocimban(honda hornet) motul 10w40 van de ezzel az olajjal a kezdetek óta hangosabb a kuplung,váltó mint előtte! Hogy mi volt benne azt nem tudom mert még az előző tulaj rakta bele. Olyat olvastam hogy vastagabb olaj kellene bele. Ez mit takar? 15w50?
Köszi
ÜDv
nálam az a gyári mikor elmegyek a márkakereskedésbe és megrendelem az alkatrészt kici gyamahás zacsikába olyan 6423 ft a kettő darab és igen mind a kettőt cserélem akkor is ha csak az egyik folyik és másnak se cserélek egyet azt hogy ki mit vesz meg honnan a saját dolga nagyfiú azt csinál amit lehet
Sajnos én se a "nagyba" tekerem be egy nyár alatt!
Mindig van valami seggemberregő(simson,riga,romet,komár,stb...)
Mentem már 50essel 1nap 400km távot! Seggem szét is ültem....
Az 1500 -t azért linkeltem, be, mert nem mindegyiken van 2év!
Talán ha belinkel a paraszt 1500as cserét akkor eléri a paraszt, hogy 10ből egy ember ezután nem 60e után cserél olajat hanem 30e után, mert 24e nél elkezd már sporolni a 4ezerért 1liter olajra!
Gyárit?
Milyen gyárit? Sok cég GYÁRA gyárt tengelytömítő gyűrűket!
Egy pár átlagos japó mocijé kb. 2-6eft közt.Most ne gyere, hogy a tiedhez pont 1879ft volt...
3e ért igaz nem 10 de "közel10" liter benyát tankolok inkább és elmotorozom....
A gyári dumával meg ne gyertek, mert szoktam én is gyári tételszám alapján rendelni de akkor, ha az a biztonságosabb és olcsóbb beszerzés. Pl. lásd a sarki közértben csomagolt NGK gyertyák.....
Hát semmi köze a kettőnek egymáshoz.
24 000km az ugyebár 240x100km. 6l átlagfogyasztás alapul véve 1440l benzin (és akkor nem húztad neki de miért is tennéd egy sportmotor esetében ).
1440l benzin 400ft-al számolva 576 000Ft. Amit ha elosztunk mondjuk 7 hónapra akkor havi 82 000Ft költöttél csak benzinre.
Szerintem a ZX-7R, ZXR 750 tulajok pont nem fognak havi 80 rugót elkölteni csak a benzinre. Szóval hogyan is jönne össze?
24 000km az manapság min. 3 éves adag egy átlagmotorosnak akkor is ha nem osztja itt azt észt napi 24 órában.
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem kell lecserélni a dolgokat a megfelelő időközönként de kár 1500km-es olajcserékkel példálózni mert annak nincs köze az utcai motorozáshoz és csak hiteltelenné teszed magad.
Általában vissza szoktam olvasni, ha valamiről lemaradok. Főleg ha ilyen "érdekes" a téma és megy az anyázás, stb. Sajnos nekem is ba..a a csőröm pár ember viselkedése, de nem tudok vele mit tenni, ilyenek is vannak. De ha valaki nem hagyja előbb-utóbb abba, akkor bizony már unalmas lesz és érdektelen. Ilyenkor kellene az illetőnek visszavonulnia. Vannak akik ezt sem teszik. Ilyenkor van az, hogy több napon és oldalon keresztül csak a mocskolódást lehet olvasni az oldalon. Szerinted mit gondol rólunk egy újonnan ide csöppen friss motoros?! Szerintem az életben nem jön ide mégegyszer. Motoros Társadalom 2013. Ez tényleg nem összetartás ami itt folyik......
te miről beszélsz ? ki mondta hogy 2 évente kell cserélni szimmeringet ? én javasoltam a tulajnak ha már kipröccent tegyen bele újat egy ideig nem lesz gondja vele ... nekem a yamahámba 4 évet bírt a gyári szimmering (a sajátomba mindig gyárit teszek) és igen ha már az ember széthúzza kitakarítja tegyen már bele új szimmeringet mi abban olyan nagy cucc ?
De ez a versenymotorra vonatkozik. Gondolom nem viccből van ott, hogy Every 5 races. Érdekes lenne ha egy túramotoros hetente olajat cserélne a telóban.
Mondjuk kawasakinál lehet, hogy 2 évente kell, de a Honda 36ezer km-ig, vagy 36 hónapig is csak ellenőrzést ír... Arról nem is beszélve, hogy mi van akkor, ha csak 6000km-t megyek a két év alatt.
Jó nem minden motoron kell 2évente csak mondtam egy átlagos utcai adatot.
Ez pl. a világ legjobb motorjának a GYÁRI leírása:
Most mi is van? 1500km/új teló olaj? Jah tuti hülye a ferdeszemű... ....ti meg észnélkül szidjátok a motorokat, hogy szétesett, jah kérem karbantartás nélkül miért ne esne szét!
Pályán "sima" az aszfalt, utcán fos!
Mikor pályázós tempóban megyünk utcán és ne gyere nekem az 50, 90, 110, 130 dumával! Neked se csattogós lepkéd van!
Szerinted mit kap az a teló?
Csillapítás közben a mozgási energiából véletlen nem hő lesz? Az a hő most akkor ugye kifejezeten jót tesz az olajnak?
Értem én elszenesedet, részeire szétbomlott, felhígúl olaj tökéletes a telóba csillapítani és kenni, mert ugye mind a két feladatot ellátná ha friss lenne...