Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért ha oda jutok jobban szeretnék egy olyan szakit aki egyetemen tanulta meg és adtak neki diplomát is belőle hogy jól elsajátította a vakbélműtét mikéntjét.
Attól a hideg kirázna ha bejelenti hogy ő otthon a konyhaasztalon tapsztzalta ki a szomszéd malackáin hogy is kell eztet és még egy páciens se halt bele és nem kellett hálapénzt se fizetniük.Csak a nagykést és a gézt kellett vinniük.
Ahogy a Naaagy Möster, Bartos Cs. István fogalmaz a koccintós borral kapcsolatban (ami ugye finoman szólva sem a legjobbak egyike): "A borok királya, a királyok bora!" Kinek mi a minőség? Ő is különc, mint te
Papír! Baj?!
Az a jó ha sokat és mélyen kivesézve írod meg.
Köszönöm
Köszönöm. A mennyiség miatt szoktak cseszegetni. Azt, hogy minőséget is igyekszem bele vinni, nem szokták észre venni. Sebaj.
nézd ebben az országban van 3.5 millio nyugdijas 1 millio diák 1 millio cigány diploma és tudás uri huncutság akinek van az adó fizetők pénzéből van .. miért mert már jó helyre született nem kellet el menie pénzt keresni 17 évesen hanem még 26 évesen is volt aki el tarcsa -... és két diplomával nem talál munkát és ha talál a nemzet pénzéből ki tanult szakmával , el megy és le szarja a nemzetétt

ha meg itthon lesz munkálya .... milyen munkálya semmit tevés fönök játszás , a nemzet ingyen élöi , efektive 6 10 évig azt tanulják hogy kell munka nélkűl mások zsirján élni .............


OK oK azt itt hagyuk abba ............. persze vannak kivételek ...

mint a rendes cigány
Reméljük! Tényleg csak tipp. De így madár után már elég gyanús. Papír vagy szivacs szűrő?
Remélem ennyi megoldja! Tegnap elkaptam egy verebet, be is szippantotta! Kitakarítottam mindent, kivettem a dögöt is, de lehet maradt benne toll! Köszi a tippet!
Parancsolsz?
Segíthetek?
"a hengerfejet megfurkálták körbe kb. 13as fúróval, "

Van ilyen is! De most akkor te is ilyen vagy? Mert általánosítani én is tudok. Arról nem beszélve miket találtam egy itthon szer-vizelt motorban?
A héten volt ugyanez a GSX-R-el. A légszűrő kimosása megoldotta a problémát. "Légszomja" volt, gondolom a meleg csak tetézte ezt. Tisztíts egyet, hátha segít.
igazad van ebben cserélni kéne ha már ezt akkor a vezetőket is és stb ... ez a fajta feszitő régi motorokban van bontoban sanszos ,hogy szart kap , rendel egyet gyáriba és tudod mi van minek tépjem a szám

Vasutas sajnos tudatosan el szegényitett társadalom vagyunk ... de a szegényeb réteg is ugyan ugy szeret motorozni mint a gazdag

ne félj ide egy burzsuj paraszt gyereke se ir mert le szarja

eleve új motorja van 1vagy két évente és ha el is romlik ...irány a serviz ... és ki nem szarja le menyibe kerűl ... nem Ő dolgozik a pénzért ------ söt még büszkén meséli a csorobb társainak ......

most romlot el a 1000 gigszerem 178 000 javitoták .. de most veszek rá egy nyitott bodis rendszert mert az a menő 240 000 ért

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Sziasztok, valami gond van a busámmal! 8000rpm felett hullámozva adja le a teljesítményt! Megy-nem megy-Megy-nem megy ezt csinálja koppgázon! Tipp hogy mi lehet? találkozott e valaki ilyennel?
Szerinted tehát akinek netán diplomája van, az csak okoskodó csicska lehet, aki tönkre teszi az országot. És a sok Hozzád hasonló autodidakta szaki, aki az ország (esetleg nemzet?) építésében olyan sokra vitte, hogy saját anyanyelvén helyesen írni nem tanult meg, az mind elkallódott kincse nemzetünknek? Úgy érzed, amit teszel a megértésre és a testvériességre való törekvés netovábbja?

Ezt most nem kötekedésből kérdezem, csak szeretném megérteni. Illetve elnézve az elmúlt egy napot inkább nem szeretném. Jobb álmok között élni.
Mennyi a korrepetálás matekból és fizikából egy órára?
" ha már szar a feszitő rúgó " akkor ki kell cserélni....

...10 cserére javasolt dologból 9et megkókányolnak és azt az egyet is két évvel később cserélik....
....nem kell adni az ötleteket a népnek, mert ha lenne fényképezőm mutatnék neked sziloplasztozott szívósor gumikat is!
...vagy simson dugót belefaragva robogóba, úgy, hogy a hengerfejet megfurkálták körbe kb. 13as furóval, mert alapból a dugó belevert volna.
Ez nem vicc, halál komoly!
Égéstér szélénél ahol felütközne a dugó körbe furtak sok sok sok "süllyesztéket" furóval!
már nekem se ..........mivel motor buzi vagyok probálok annak a rétegnek segiteni akinek nincs pénze szerelöre ..ép hogy csak az anyagot tudja meg venni ,,,, és van anyira kreativ hogy sok mindent maga otthon meg old

és mi történik mindig jönn az eterből egy kitöltettlen nagy okos aki majd ő tudja jobban .... hátér tudásal , meg diplomával , meg nagy észel ..

El mondom ,hogy ilyenek teszik tönkre ezt az országott

szét rohado fás kamrás nagy pofályu diplomás duma gépek

van itt pár ember akit személyesen ismerek egy kettö ugy osztota itt az észt hogy csak a levegöt kaokotam aztán el romlik a gépe és ir a facémra vagy a taschner garagéra ,,, hogy tovább

mert ö ezt már nem érti !

PEDIG TELE VAN HÁTÉR TUDÁSAL MEG gépész mérnökivel , meg minden van neki csak ép a kurva motor nem tudja meg javitani

vagy 5 ember van itt ebben a topikban , csak nem kezdem el sorolni az áll nevüket
mert az életben jó gyerekek ,, csak itt akkarnak többek lenni

szánalmas az egész ... ez a magyar mindent elbasz
Qrva drága , viszont a feltekercselt elektródák miatt rugózás nélküli bányagépekben is remekül bírta a strapát.
amin a villás kulcs van az a rögzitő be indit , avillás kulcsot nyitod , ha már szar a feszitő rúgó ,, kicsit tekerd beljebb a kettes képen a feszitö rugo csapot az ora mutató járásának megfelelöen és tarzsd ugy és közben zárd vissza a csavart ...

ha jó a feszitö és minden rendben csak acsavart kell lazitani és ujra meg húzni
igen sajnos furcsát itt már nem a motorok javitásároll beszélünk, vitázunk
a sok a rá érős és ugy veszem észre már nem is a rossz motorok hibáinak a feltárása a téma hanem egykét faszkalap kötekedésének a reagálására megy a drága idő


ezt mindenki ugy veszi ahogy akarja

érdekes a veterán forumon régota osztom az észt mivel én inkább abban vagyok nagyon otthon ... ott is van egy két kis majom de a moderátor ki basza onan itt áááááááááááááááá
Értem, és köszönöm a választ. A hibajelenség pedig az, hogy felveszi a töltést, csak nem tartja meg. Ez a cellazárlat? Amúgy nem megy róla semmi extra, csak néhány visszajelző. Akkor sajna mehetek akksit venni. Spirálcellásról mik a tapasztalataitok? Köszi
a radiális fék abban különbözik a hagyományostól hogy a fékkart úgy tudták felrakni a munkahengerre hogy mi halandó emberek nagyobb,adagolhatóbb erővel tudjuk húzni a féket.a munkahenger ugyanolyan nyomással nyomja a folyadékot mint a másiknál.
Ha zárlatos az akku, akkor nagyobb áramot vesz fel. Ha szulfátos vagy szakadt, akkor kevesebbet. A nagyobb áram jobban terheli a fesszabályzót, ezért jobban melegszik. A kisebb áram kevésbé terheli a fesszabályzót, ezért saját magán kell elfűtse a túlfeszültséget (esetleg megszaladhat a terhelés hiánya miatt). Mindkét esetben jobban melegszik, egyik sem jó neki. Az akku ezen kívül mint puffer működik. Komolyabb gépeknél a motorvezérlő elektronika is erről megy (és minden egyéb is). Ha nincs puffer/szűrés, akkor esetleg kaphat a töltőkörből feszültség tüskéket, ami nem biztos hogy jó neki. Szóval cseréld ki azt az akkut, mert előfordulhat hogy nagyobb kárt okoz. További okoskodásokra nem reagálok, mert ezek tények. Ha valaki kötekedni akar, tegye a kocsmában. (Megjegyzés: már nem tetszik a SportMotor oldal, mert nem arról szól amiről kellene. Anyázni, buzizni lehet otthon és a kocsmában is...... )
Furcsa irányt vett a fórum....