Hmm... most néztem meg van hely, tehát közelebb lehet tenni. És nem kell hosszabb kormánycsutka... és ha csak ezek a magyarázatok, akkor mitől fog jobban? He?
Megértem, hogy nem áll módodban tovább válaszolni, általában erre jutunk...
A helyhiány és a helyigény miatt. Csak meg kell nézni, hogy egy radiális főfékhenger mennyivel kompaktabb. Mivel nem tudod a főfékhengert beljebb szerelni, ezért a hosszabb karhoz hosszabb kormánycsutka kéne.. stb.
Amúgy a Japók csak az asztalra csaptak és azt mondták, mától a radiális fék a nyerő, akinek nem tetszik toldja meg a fékkart és kapaszkodjon a kormánysúlyba.. Szerintem is hülyék hozzá, csak valami dizájner megvezette őket... de beszélhetünk a Brembo, vagy Magura fékekröl is.. Azok meg ellopták az ötletet, de lehet, hogy tőlük lopták. Végülis mindegy, me má rég vót.
Több kérdésre nem tudok válaszolni, maximum a szalagos fánk recepthez, mert ahhoz értek.. de ahhoz nagyon
Ja és nem vagyok egyáltalán érzékeny, csak pikpakk átveszem a szemét stílusodat, és perceken belül nem a fékről, hanem arról lesz szó, ki a buzi.
Szóval ezért vegyél vissza.
Ha pusztán azzal akarjuk megmagyarázni a dolgot,amit itt mondtál, akkor a kérdésem a következő. Minek fordítjuk keresztbe a főfékhengert, ha pusztán a kar hosszát elegendő meghosszabbítani, valamint a forgásponthoz közelebb vinni a főfékhengert?
Túl érzékeny vagy és értetlen.. Ha te nem érted a különbséget, mint tanár, akkor hogyan lehet elmagyarázni egy erőkar változást? Amúgy a főfékhenger átmérő megegyezik mindkettőnél (600RR 03'-600RR 07')
persze kissebb kézerővel ugyanolyan fékhatás vagy ha másképp fogalmazzuk meg ugyanakkora kézerővel nagyobb lehet a fékmunkahenger átmérő és nő a fékhatás
Köszönöm.
Javasoltam,de távolból még tanácsot adni sem egyszerű ,komolyabb felszereltségű mester javasoltam.Az elmondottak alapján én is kizártnak tartottam a vezérlőt,na de csodák lehetnek.
Köszi.
Nem kell. De ha a hagyományos fékmunkahengerre teszek egy hosszabb kart, akkor már tudja ugyanazt, mint a radiális?
Hangnem kicsit csípős kezd lenni, csak szólok.
a radiális föfék henger más 20-% nagyobb nyomást fejt ki ugyan olyan kézi erővel ... tehát hatásosabb mint a hagyományohttp://totalbike.hu/technika/radialfek/s
Nem ad elég jelet? Ezt mivel mértétek? Szkóppal? Egyébként szerintem ez nem cdi gyújtás lesz, hanem tranzisztoros (rajz alapján). Ha 2 henger van, akkor simán csak össze kell hasonlítani a két kört. Jó megoldás az is amit mondtak, hogy össze kell cserélgetni a köröket (mármint értelem szerűen ). Ha ekkor a másik kör fog rosszalkodni, akkor leszűkíthető a hiba.
Távjavításban komolyabb méréseket javasoltam ,nekem alattomos nyagyfesz. zárlatnak tűnik.Szkópon biztosan látható,no de így. Így a távolból a kérdésem "csak" annyi lett volna ,hogy gyakorlatban volt e valami hasonló vezérlő hiba.
Köszönöm.
a csere megvolt ? mármint a trafók közt persze pipával kábellel együtt ha most a másik henger szarakodik akkor trafó pipa kábel baj de mondjuk azt le is lehet mérni
Nézd... aki le tud mérni üzem közben egy főtengely csapágy illesztési hézag változást, annak nem okozhat gondot lemérni egy fékkart. Megközelítőleg 25mm-rel hosszabb a fékkar forgáspontja, míg a forgásponthoz kb, 5mm-rel közelebb került a főfékhenger. Szakrajzot is beadjak Tanár úr?
Megértem, hogy nem áll módodban tovább válaszolni, általában erre jutunk...