Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Kettő,a "mester" megállapítása szerint nem ad elég "jelet"a nem tökéletesen működő hengernek.A trafón meg van a 12V és a vezérlő kacsolgatja a testet.Ugyan rajz szerint két áramkör szolgáltja ki a trafót ,kint szikra is van nem gondolom,hogy vezérlő hiba lenne.
nem kell találgatni Jani valami okból le levegösödik a rendszer ,,,,,,,,,,

és milyen okból ? hát tömitési okból ennyi .. ahogy montad vagy vissza dolgozik a főmunkahenger . /amit én is gyanitok / ha valahol sérült lenne a rendszer , észre venné a tag ! de simán vissza szivhat levegöt ha a munka hengernél van tömitési probléma ..

szerintem ki takaritani az egészet és új karmantyu mindenhova

szerintem ezen .... nincs mit találgatni .. a radiális fék az meg semmi az hogy most merevebben áll a nyereg és nem mocorog mert mindkét oldalon fix csavarok tartják ... ki faszt érdekli a 25 t kamionon uszonyerges tárcsafék mocorog mégis jobb a hatásfoka !
nagyobba tárcsa meg szebb ... és akkor mi van ?

lecso a 21 éves gsx-r -en is ugyan az a teknika van mint a vf 1000 r en csak 310 tárcsával ugyan úgy oda figyeltek rá mint a Hondánál ....... és és mégis néha ki köl pucolni

nekem is ugyan ezt produkálta mint neked hidegebb idöben ... kis új és ahogy melegedett egyre beljebb egyre beljebb ez barátom dugatyu nyomás külömbség ... de ne hidjéllll nekem !
Köszönöm!
Ezt megjegyzem, ha kérdezi valamelyik diák, még jól jöhet...
Aha.. gyúrtak egy hónapig
Gyujtáskapcsoló áramkör hiba.
Akksi ki be.
tegnap odáig jutottam hogy c 42 dobja ki.Lehúztam az immo cstiját meg a gyújtás kapcsolóét is.Beindult.
De visszaraktam a légszűrőt tankot és újra nem indul.
A vezetékkel lesz valami.
Növelték az erőkart?
Parasztvakítás jópézé :D Gyakorlatilag az erőkar növelésével, a jobb adagolhatóság, amit egy szar fékbetéttel jól el lehet b@szni. A "régi" főfékhenger semmivel sem rosszabb, de az RR-eken elég "nyúlós" gyárilag.
Feltételezem, hogy ha jó lett, kemény, akkor ezen túlléphetünk.
Valóban írta, hogy légteleníti, de nem mindegy, hogyan..
Ha már itt tartunk, a radiális főfékhenger mitől jobb? Mert sztem marketinges fasság. Szóval indulhat a találgatás.
Persze. Írja is, hogy lelégteleníti és pár nap múlva megint szar. Értem én, hogy két perc, csak heti két alkalommal mégsem kéne.
De ha 2008-as, akkor igazad lehet...
Az én motoromon a dugattyúk képtelenek berohadni. 28 éves, de eloxált belülről a nyereg. Szétszedtem már egyszer, de nulla szennyeződés. 19800 márka volt 85-ben, amikor a konkurencia 10000 márka körül adta a motorokat... szóval a Honda akkor még adott a dolgokra.
Nem kéne hogy elkopjon, bár nekem az RMS szíj párszáz km alatt kinyúlt és megégett.....
Csak voltam, már mással foglalkozom. Viszont az SR50 fórumon van egy másik srác, aki szintén javítgat ilyeneket. Bár igaz hogy ditech ECU javítást mondott, de kérdezd meg, hátha.
http://www.sportmotor.hu/tagok...
zoz11 kukac vipmail pont hu
neked van csak reggel én egész éjszaka nyomtam ..

a te motorodhozz irtam az esőben stb te nézd meg a sajátotad .. ha be esik a fék kar vagy levegö , vagy nem tömit a fö munka henger vagy bárhol a hidralikus rendszer ereszt
a te hondádon viszont szerintem a dugok nem együtt dolgoznak ezzért lesz jobb a + hűtésre -...esőre


az én problémámra mondjál valamit
Mivel egy 2008-as motorról van szó, kétlem, hogy gond lenne a főfékhengerrel. Azon már radiális fék van, ezért a légtelenítés kicsit más procedúrát igényel. 2 perc alatt rendbe hozható.
Tasi. A beragadó dugattyú nem fékkar beesést produkál, hanem fékkar felkeményedést.
lecsó ! a 8 dugó kisebb hömérsékleten egyűt nyom mihelyt emelkedik a hömérséklet a dugatyu , a munka henger furat , vagy a karmantyúk hibája miatt Pl 8 bol 2-3 beragad , vagy kisebb nyomást tud ki felyteni a fék betétre ,

csak probáld meg ,,, mérd össze a dugókat , a hézagot ,nézd meg a furat körköröségét a henger felületett , ha fasza minden ...karmantyu csere és jó lesz .

nekem is van egy bajom ...........
a fordulatszám mérőm 4-6 ezer közt hulámzik ... a gyujtásrol m ami vezeték jön neki át néztem nincs szakadás szépen le tisztitotam az érdekelt sarukat a csatikat az orát ki fujtam stb ... 1 hétig fasza gyönyörüen szépen megy a mutató aztán egyszer csak megint neki áll hulámozni ............ mi faszt csináljak ?
Hali.
Szerintem az kopog megint csak kicsit keveset futott még dehát gagyi kiciócó volt.
Eddig is kopogot de ahogy kicseréltem csöndes lett mint egy macskusz kitekattusz lehet megint cserélnem kell?
Köszi! Megvilágosodtam :) Ennek utánanézek!
RMS görgők a variátorba nagyon hamar kopnak. Vegyél malossit, melyen van teflon bevonat egyből nem lesz ilyen bajod. persze az ára sem rms ár... Simán el tudom képzelni nekem is néhány száz km után már kockásodott. De ettől még NEM kopog a motor.
Szerintem szinte kizárt hogy ennyi idő alatt elkopjanak a görgők. A csuszkák ki lettek cserélve? 3db kis műanyag a variátornál.
Sziasztok.
Megkérdezem még egyszer hátha..................
Létezik hogy az RMS görgők 5-600 km alatt elkopjanak és újra kopogjon a moci?