Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor gyaníthatóan a főfékhengered befalsol, azaz a dugattyú mellett a fékezések végén azaz a fékkar elengedésekor mindig beenged egy kis levegőt. Ez a levegő nagy melegben kitágul, a helyzet rosszabb lesz, majd ha kihűl, a helyzet javul.
Én a főfékhenger cseréjét próbálnám meg. A felújítószett ára esetleg elgondolkodtatna a felújításról...
Minden nap ugyan olyan. Reggel jó, de nem tökéletes, délután puha, mint a szivacs.
Esőben való nyomáspont javulás nálam is megvan (1985-ös VF1000R), és tanácstalan is vagyok vele.
Ellenben nem írtad, hogy másnap reggel (eső nélkül) megjavul-e a helyzet?
Következő lenne a problem: Reggel felülök a mocira, fékezek. Nem tökéletes a fékhatás, de viszonylag határozott és jó helyen is fog. Késő délután, a nagy melegben indulok haza. Fékezek.A fékkar majdnem teljesen behúzható, nincs határozott nyomáspont, az egész olyan "tésztás". Persze meg tudok állni ott, ahol akarok, de ez így nem túl biztonságos. Esőben viszont szinte teljesen gyári a fékezés. Teljes fékfolyadék csere volt egy hónapja. Légtelenítettem is. Utána 2-3 napig tökéletes, határotott nyomáspont, akár egy ujjal is lehetett olyat fékezni, hogy a fenekét emelgette. Utána megint egyre rosszabb lett. Folyadékszint állandó, fékpofák még bőségesen bírják. A fékcsövek eredeti gyáriak. Még! :) Hová nyúljak, mit bénáztam el? Nem sok kedvem van hetente légteleníteni, mert az ugye nem normális. 2008-as cbr600rr.
Hány trafós?
Gyújtásvezérlőben diagnosztikai tapasztalat? " szikra van ,de nem megy,kéthengeres egy jeladóval, a másik henger tökéletes.A CDI kiteszi a 12 Voltot,testet kapcsolgat,gyertya "kint" működik.Trafón ,kábelen,pipán látható sérülés nincs.
Minek no?
Ínnnye ma különösen jó ez a topik....
Valamit tettetek vele a gyertyacserén kívül...
Egyre szarabb itt az emberek helyesírása..., vagy egy ember ír több nicken?
Az egy jó motor, tehát ha a szerelő ért hozzá rendbe rakja és pöccröff lesz! Minek kérded mi a pontos baja, ha nem értesz hozzá?

Motort szerelni nem olyan, mint időjárást jósolni!
Szia!
Érdeklődnék Te vagy e aki CDI vezérlőket javít ,készít?
Ámen.
Ha már meggyőzéssel nem megy......
Zx9r-em melegen nehezen indul.tovább kell tekertetni. A napokban fogom vinni szerelőhöz karbi szinkront és szelephézagot állítatni, valamint gyertya csere. Olajat nem eszi és a teljesítményén sem veszek észre semmit.ez a művelet ha nem oldja meg a problémát akkor mi miatt lehet ez?nem tudom mikor voltak ezek csinálva rajta meg mikor volt gyertyacseréje. Elöre is kösz a választ.válaszokat!
Eben szerintem nincs igazad , némi irigységet érzek a szavaidban . Arról nem beszélve ,hogy még az okoskodásodon kívül semmit , nem mutattál magadból .

cr 125 böl pedig nekem is volt 44 lovas vadi új 1 890 000 ft áron Japánból , és rendelhetem volna 3,5 kiloval könnyebet és 3 loval erősebet + 430 000 ft ért . Szerintem is egy kötekedő fasz vagy!

Itt van egyből a kis Suzukisnak a tőmi hozzá szólásod , faragni meg bárhol kapható , meg majd néz a gyerek ha oda tolják a számlát .
Beszélsz itt TUDÁSRÓL ? Tényleg egy pondró lehetsz !
Módszeresen el kellene kezdeni kideríteni hol a hiba. Gyújtás, üzemanyag ellátás. Szikra van-e? Ha van oké, ha nincs, miért nincs. Benzin van-e a karbiban, dugulás, hideg indító rész. Persze mindezt az egyszerűbb dolgoktól a bonyolultabb felé.
Sziasztok!A kymco Dink 150-es rotyogómat kb 1 hónapja megfúrták-honolták /profi helyen/ kapot persze új dugót, gyűrűt. Majd minden előjel nélkül 2hét múlvaa fordulat nem ment 3500 fölé. Majd másnap reggel már nem indult és azóta sem. A főtengely szimeringnél kapott egy kis olajat a gyújtás. szerintetek a főtengely szimering okozhatja a leírt problémát vagy várhat rám valami komolyabb meglepi. Várom építő hozzászólásokat.üdv.
A City Bike-on van 9ezerért teljes tömités szett.
Azt mindenféleképp veszek, nem fogok magamnak fabrikálni, meg kinlodni a keresgéléssel.

Csak a dugattyu legyen jó bele :)
Helló.Segítsetek.
Van egy Gszr 600 K6 os om és gyertyacsere óta nem indul.
Nem megy a benzin szivattyú.
Valószínű az immo csinál valami mert nem úgy villog mint szokott.
Valakinek hasonló tapasztalata?
A gyakorlat alapja az elméleti tudás.
Ha az nincs, akkor vajon hogy történik a gyakorlat, mi alapján?

A javítás,a szerelés, az fejben történik a tudás alapján, maga a gyakorlati tevékenység már csak az elméleti tudás mechanikus leképeződése.
Szia Szeretnék veled valahol össze futni .. beszélgetnénk a tudásról , a kötekedésről , a törőt csontokról , meg el magyaráznám kivel , és mivel foglalkozzál . Na ná hogy nem tudás alapon csak olyan paraszt lengősen , hogy nehogy ki menjen a fejedből a tudás !
akkor a CR250 az 100 lovas ? a CR 500 meg 200 ? a picsába nekem meg csak egy 46 lovas DR650 jutott