Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello...Éppen Épül a Simsonom 60/4 kapott egy babetta gyujtást.valamiért menet közben szaggat fél gáz után és állandó sebességtartásnál is,de viszont üresben való gázcibálásnál semmilyen probléma nem mutatkozik csak menet közben...meg mintha szorulna is egy kicsit a forgórész.:( nemnagyon tudjuk milehet a baj...egy kis segitséget tudnátok adni?elörre is köszönöm.::)
de ha szépen vissza lapoztok az időbe... és össze hasonlitjátok a 4 japot

AZ ESETEK 90 % ban mindig a Suzuki csinálta az erösebb motorokat szériában maga a Honda jobb motor mint a Suzuki , de egy két kivételtől el tekintve maga a motor a Suzukiban mindig combosabb volt mint a riválisoké ........... legyen szó a kis motorokról vagy az ezres gépekről
az hogy melyikből mennyit meg hol gyártottak annyira engem nem izgat:)

arról hogy a japó GS 62 lovas még nem hallottam, kicsit próbáltam utánaolvasni, de nem találtam róla semmit. Bár az igazat megvalva belpiacos gépet nem igazán vennék.
na na tanuljatok !

a cb 500 58 le a gs 500 48 csak azt is tudjad ,hogy a cb 500 csak japánban gyártották a gs 500 at ..Espanyol , dél afrika , és India gyártotta 25 kw nak és 35 kw osnak hogy az europai és amerikai piacot is el tudják látni a kis jogsisoknak

a HONDA CSAK 25 KW OS AT GYÁRTOTT folytotba ! így történhetet meg hogy 3 * annyi gs 500 adtak el mint cb 500

japánba ez nem gond mert ott csak egy motor jogsi kategoria van ha feljebb akarsz lépni fel patansz 16 évtől egy erösebb motora és a meg adot pályán meg adott időt kell motorozni .... ha nem megy nem ülsz nagyobb motora nem kapod rá a zöld kártyát

JA és a japánban gyártott : gs 500 62 le
nana nana :D a cb 500 57 csikó, a GS500 meg 48, szal a honda erősebb:P

Tartósságra a fasz se tudja, CB500 al csináltak 300 ezer km-es tesztet, szétszedték, megállapították, hogy minden fasza, összerakták és hajtották tovább. Szóval nem tom, mennyivel lehet tartósabb a GS.

Persze az hogy mennyit megy le nagymértékben befolyásolja hogy milyen gazdája volt, el lehet baszni egy motort 20e km-n is.
A mi motorunk CB 500. 58 Le, a Gs 500 talán nincs ennyi. De ennél a kategóriánál ez majdnem mindegy. A benzin csapján viszont tényleg nincs csak nyitott, zárt és tartalék állás. Már én is néztem többször de direkt állás nincs.
na na .......................................................................
.................. eben a kategoriában a a gs 500 mindenben meg eszi a Hondát legyen tartoság motor erő fogyasztás stb
a Hondában
külőmben évjáratol fügöen van benne csap sima rendes .................... az álitási lehetőségekell befele néző ,, a tankban csap és 2 db benzincső egy ujabb csapra......... ami lehet sima és vákumos is még az utolsó szériás is ilyen ...biza
Az enyém Made in Japan. 3 misiért még benzincsapot se adnak? A k..va annyukat. Egy cimborának is van B King-je ajánlgatta egy időben, hogy kerüljek vele egyet, de megremegett kezem, lábam. Inkább kihagytam. Amúgy nagy kedvencem.
jól írta eryk04

Honda és ez ilyen, mellesleg 99-es a gép, szal nem mai szekér.
Hááát az lehet.....sajnos nem olasz mint a honda és benzincsap sincs rajta.... .....evvan...
a csavart lazitod és közben a motor alapjárton jár ....... és utána vissza húzod kb enyi de elmondásod alapján vagy afeszitő rugó gyenge vagy a lánc meg van nyúlva , vagy a vezetők ,rezgés csilapitok el vannak kopva ............... vagy mind egyszere kicsit
Ez Honda és ilyen. Lehet ez a motor még akkor is menni fog amikor a tiedről leporlad a műanyag.
Üdv mindenkinek.
Valaki meg tudná mondani, hogy hogyan kell vezérmű láncot feszíteni egy 1978 as Suzuki GS 550 motoron.
Azt tudom, hogy hol van a feszítő, de ennyi kb. A tünet az , hogy alapjáraton zakatol valami a blokkba, de ha emelem a fordulatot akkor elhalgat és egy bizonyos fordulat fölött megint elkezdi egy iszonyatos vibrálás formájában.
Köszönöm.
Fel, le meg előre?.....vazz, a malév leselejtezéskor vetted?
az enyémnek 3 állása van:

fel le meg előre, a már leírt funkciókkal, lehet hogy van direkt is, vmi gomb vagy valami, még nem jöttem rá, hálistennek még nem is kellett keresnem.
kevés típust ismerek de eddig még mindegyiken folyt valahol a benzin
sokból nem tart tesztelni az állásokat
már ha van olyan. nekem csak on off meg tartalék van, vagy a direkt folyást kiba jól sikerült eldugniuk:)
akkor majdnem sikerült
egyik állásban folyik a lé az a lényeg
2013. 06 .16 . du 17óra 06 perc 24 mp Mány t. m .s

javitás :

on ....állás normál vákumra folyik csak a benya ha müködik a vas
rest.... állás tartalék ..vákumra folyik csak a benya ha működik a vas
pri ... állás folyamatos mindenhogyan jön a benya ha müködik a vas ha nem ..

1 . megjegyzés : rest állás......... általában a motor fogyasztásához mértem kb 50 km -re van még üzem anyag
2. megjegyzés : a pri állás .... az üzemanyag leengedésre és a téli leállitás utáni karburátor fel töltésére használatos vagy karbi szerelések után
3. megjegyzés : ma kurvára ki motoroztam magam 13 liter + 20.5 liter +17 liter ..... le is zsibatam rendesen

tasi
tartalékon illik átengedni a vákuumosnak is a benzint
Értem. Rendben megpróbálom. Köszönöm
az enyimen is van tekerentyű, hogy zárva, nyitva, meg tartalék, de attól még vákuumos.

Ha nem nehéz iktasd ki a csapot, é úgy próbáld ki, hogy kikapja a benyát a karbiból.
Hello...Éppen Épül a Simsonom 60/4 kapott egy babetta gyujtást.valamiért menet közben szaggat fél gáz után és állandó sebességtartásnál is,de viszont üresben való gázcibálásnál semmilyen probléma nem mutatkozik csak menet közben...meg mintha szorulna is egy kicsit a forgórész.:( nemnagyon tudjuk milehet a baj...egy kis segitséget tudnátok adni?elörre is köszönöm.::)
Folyik szépen belőle amúgy a benzin. A Tank szellőző azt sem tudom hol van.
Tank szellőző nincs eldugulva?