A Sevenfifty fórumon van motoros társ aki már egyszer adalékolt normál olajat, majd két alkalommal Xado olajat rakott a gépébe és legnagyobb megelégedéssel használja. Őszintén szólva engem is befolyásolt az Ő pozitív tapasztalata. Árban pedig alig van különbség a többi olajhoz képest.
A tábori tuning nekem nagyon messze van, sajnos nem tudom nekik elvinni a gyári dugot.
Köszi a sok infot mindenkinek, remélem össze fog jönni a felujitás.
Akkor hátvágán szétszedem a gépet, és megméresgetem, amit meg kell.
Nagyon hálás vagyok emberek
a segitségetek nélkül még vagy 20 évig járna a gép kompresszio nélkül, mert ugya a szegény magyarnak nincs pénze szervizbe vinni a vasat.
a xado jó .... a felujito gélek max 3000-5000 km és ki kopnak én xadot használok 6 éve ............. nyáron néha teszek esters olajat a gépeimbe / öreg vasak/ az még alternativa és jobban birja a meleget .. a xadonál .....
már ilyen felhuzos 2 /t ....nen válalok csak haveroknak .. de van egy fasza cég tényleg ............. a táboriék .. minta után nagyon jó minöségü dugokat faragnak még a cr 125 is elmegy már vagy 2 éve pedig az vagy 50 lovas ..söt vagy 5-6 éve a fiam nsr 125 -be is onnan vettem ilyen 6000 ft körűl és birta a strapát talán kicsit több olaj kö hozzá azt semmi problem
Motorkerékpárba használom én is, autómba ősszel lesz olajcsere, abba akkor kerül bele. Nekem bevált. De arról még nem hallottam, hogy fűnyíróba, vagy rotába bárki is rakott volna. El nem rontja biztos.
Ezek szerint akkor a fejmagasságnak és a csapszegátmérönek kell stimmelni? Akkor ha rendelek egy adott méretüt, és jo a fejmagasság, és csapszegátmérö, akkor csak beleteszem és hurrá? Természetesen hozzáfuratom a hengert. De akkor nem kell paráznom, hogy amit rendeltem, nem lesz jo bele?
Bocsi az értetlenségért, de amit eddig rendeltem, az mind a motor tipusához volt rendelve, de ugye ehhez meg az istennek sem találok.
Az általad is említett méreteket nem tudom én se, azért volna jó kézbe venni és mérni a gyári dugót. Lehet hülye kérdés, de az rg nem vizes, míg a ts levegős? Már csak azért mert akkor a hengert nem lehet cserélni, de attól még a dugó lehet jó, csak illesztést kell úgy megadni fúráskor.
Tök ugyna az a blokk emlékeim szerint..
Csapszegátmérőt és fejmagasságot nézzél az stimmeljen, a tetőrádiuszhoz hozzá lehet alakítania fejet ha kell, a hosszát meg simán be lehet lőni.
De mondom, Tkrj és társai katalógusban keresgélj.
(talán még a phix-et is érdemes megnézni, ez a prox lcsóbb változata, de még mindig inkább ez mint egy kisipari vagy egy ambika)
Meglehetősen átlagos méretű dugó van benne, semmi extra, sem méretileg sem másjént.
Aléggé nehezen tudom elképzelni, hogy Meteor vagy tkrj vagy hasonló ne lenne bele.
Köszönöm mindeninek a segitséget.
A linkelt oldalon találtam nekem valo méretü dugot, de nem tudom, hogy hosszra megegyezik-e. Ha esetleg rövidebb, az nagy gond? Ha valamivel hosszabb, abbol gondolom kicsit leget reszelni, vagy nem ajánlatos?
Ezek szerint a ts 80 henger rámenne az rg 80 blokkra? Ahhoz már könnyebb lenne telálni dugattyut.
(mégegyeszer köszönöm a segitséget )
Nyilván nem azonos minőségű a kisipari öntött dugó a gyárival, de talán azért lehet használható minőségűt szerezni abból is. Én nem találtam adatokat a furat x löketre vonatkozóan, így még csak saccolni se tudok milyen kellhet bele. De az e bay is megoldás lehet ha nincs más.
Normális motor nem fog műkszeni itt-ott öntetetett senki sem tudja milyen dugattyúval..
A gyári minőséget (strapabírást, szervízintervallumot)a motor akkor fogja hozni, ha legalább a gyárival aznos minőségű cucc kerül bele.
Ha elkezded "megjavítani" mindenféle üzbegisztán külsőről származó hulladék alkatrészekkel, (ambika és társai)akkor a motor hamarosan a leggyengébb alkatrész szinvonalára esik...
Ilyan viszonlag ritkább motorokhoz mint az rg gyakran külföldről olcsóbb a dugó még postával is, mintha itthon megrendeled.
Amúgy a blokk azonos a Ts 80as ban lévő blokkkal.
Az országban több helyen is öntenek dugattyúkat. Írd be a keresőbe, biztos találsz a közeledben. Kell hozzá az eredeti dugó. De pl. http://www.robogowebshop.hu/" target="_blank">itt is vannak dugattyúk, csak tudni kell a megfelelő méreteket.
Hello mindenki.
Egy Suzuki rg 80-al kapcsolatban kérdeznék.
Nagyon gyenge a kompressziom, és sehol sem találok bele dugattyut.
Illetve itt a forumon az egyik kolega ajánlott egy oldalt, de majdnem 30ezerért van dugattyuszett.
1. Az lenne a kérdésem, hogy valahogy meg lehet-e variálni, hogy egy másik hengert rakok rá, valami ismertebb márkát, amihez lehet kapni dugattyut.
2. Önteni vagy fabrikálni, vagy nem tudom lehet-e dugattyut ugy, hogy jó legyen. (Nem saját kezüleg értem, hanem valami szakember)
Aki tudna nekem valami tippet rini, hogy mit lehetne vele kezdeni, annak nagyon örülnék.
Csak szetszedes utan latod majd mit kell cserelni. Service Manual legyen keznel. Nagy segitseg. Ha barmi egyeb kerdes csak kerdezz. Azert en meg meghallgattatnam meg tobb hozzaertovel is es a sztetoszkoppal is mielott szetszeded. Biztos ami biztos.
Megforgattam előre fele is és úgy is feszes mint az állat Gondolom akkor ez motorszéthúzást jelent Ha úgy alakul akkor a lánc is cserés vagy ez csak a széthúzáskor derül ki vagy csak a feszítőjét elég cserélni
Köszi a sok infot mindenkinek, remélem össze fog jönni a felujitás.
Akkor hátvágán szétszedem a gépet, és megméresgetem, amit meg kell.
Nagyon hálás vagyok emberek
a segitségetek nélkül még vagy 20 évig járna a gép kompresszio nélkül, mert ugya a szegény magyarnak nincs pénze szervizbe vinni a vasat.
Bocsi az értetlenségért, de amit eddig rendeltem, az mind a motor tipusához volt rendelve, de ugye ehhez meg az istennek sem találok.
Csapszegátmérőt és fejmagasságot nézzél az stimmeljen, a tetőrádiuszhoz hozzá lehet alakítania fejet ha kell, a hosszát meg simán be lehet lőni.
De mondom, Tkrj és társai katalógusban keresgélj.
(talán még a phix-et is érdemes megnézni, ez a prox lcsóbb változata, de még mindig inkább ez mint egy kisipari vagy egy ambika)
Aléggé nehezen tudom elképzelni, hogy Meteor vagy tkrj vagy hasonló ne lenne bele.
A linkelt oldalon találtam nekem valo méretü dugot, de nem tudom, hogy hosszra megegyezik-e. Ha esetleg rövidebb, az nagy gond? Ha valamivel hosszabb, abbol gondolom kicsit leget reszelni, vagy nem ajánlatos?
Ezek szerint a ts 80 henger rámenne az rg 80 blokkra? Ahhoz már könnyebb lenne telálni dugattyut.
(mégegyeszer köszönöm a segitséget )
A gyári minőséget (strapabírást, szervízintervallumot)a motor akkor fogja hozni, ha legalább a gyárival aznos minőségű cucc kerül bele.
Ha elkezded "megjavítani" mindenféle üzbegisztán külsőről származó hulladék alkatrészekkel, (ambika és társai)akkor a motor hamarosan a leggyengébb alkatrész szinvonalára esik...
Ilyan viszonlag ritkább motorokhoz mint az rg gyakran külföldről olcsóbb a dugó még postával is, mintha itthon megrendeled.
Amúgy a blokk azonos a Ts 80as ban lévő blokkkal.
Egy Suzuki rg 80-al kapcsolatban kérdeznék.
Nagyon gyenge a kompressziom, és sehol sem találok bele dugattyut.
Illetve itt a forumon az egyik kolega ajánlott egy oldalt, de majdnem 30ezerért van dugattyuszett.
1. Az lenne a kérdésem, hogy valahogy meg lehet-e variálni, hogy egy másik hengert rakok rá, valami ismertebb márkát, amihez lehet kapni dugattyut.
2. Önteni vagy fabrikálni, vagy nem tudom lehet-e dugattyut ugy, hogy jó legyen. (Nem saját kezüleg értem, hanem valami szakember)
Aki tudna nekem valami tippet rini, hogy mit lehetne vele kezdeni, annak nagyon örülnék.