Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csapot még nem néztem hallod. Megnézem amint tudom. Amúgy nem vákumos mert van rajta csap vagyis érted :)
Sanda gyanúm az,hogy a kuplungnál van a jeladó ami zár egy áramkőrt viszont akkor szét kell kapni a motort.Hurrá.Esetleg ezt az üres jelzést valahogy ki lehetne iktatni nem világítana a lámpa.Mondtak ilyesmit csak hát hol kellene ezt a vezetéket összekötni vagy ki silabizálni.Próbálkozom.Köszi.
Az oldal sztendernél vagy a kuplung karnál van kapcsoló? Ha igen lehet ott a baj.
Üdv!Van egy 97-es Yamaha DT125RN-es motorom.A motor teljesen fel lett újítva a Yamahánál,szóval motorikusan tökéletes.Egy idő óta,ha motort sebességbe rakom le áll.A gyertya nem kap áramot.Hol vagy mi okozhatja a problémát?Esetleg a kuplungnál van valami jeladó ami kikopott.A motor üresben van lámpára gondolok.A Yamahánál ahol szerelték se tudnak telefonon segíteni,be kellene vinnem.Bármilyen ötletet szívesen várnék.
írtad, hogy van hoy jól megy de kikapja benyát a barbiból.

Nincs elkoszolódva a szűrőd a csapnál?
Illetve ha vákuumos a csap lehet, hogy nem tud elég üzemanyag átfolyni, ismerősöm mocija ha sokat ment nagy gázon leállt,ott is a csap volt a ludas.
Üdv. Olyan gondom lenne hogy van egy Aprilia Af1 futura 125 öm, igazából egy sport pro. 34-es dellroto karbival van szerelve. A motor fel lett újítva tisztára. Felújítás előtt is az a gondja volt mint most. Sokat kapott de annyira hogy 8 nál tovább már csak darálva pörgött. De így is kis fordulaton 1 és 2 be induláskor padlógáz húzásnál lefulladt. Ha elveszem a motortól súberen a kaját akkor megy jól nyit a pówer minden jó de úgy kikapja a benzint a karbiból hogy leáll és nem indul be míg újra meg nem telik, nem beszélve arról hogy az alapjárat is 4 ezer és úgy is csak hümmög, és ha oda húzom neki leáll. De ha középen van a súber akkor is sokat kap fent, de lent mégis kevés mert fullad. Mindenhol új szimering van új tömítéskészlet meg minden mert azt mondták hogy bárhol falsot tud szívni. Nos ezek mind ki vannak küszöbölve és mégis teljesen ugyanaz a gond mint újítás előtt. A henger fúratva,új vertex dugó,főtengely újítva mindent ahogy illik. Valami karburátor gondok vannak nagyon. Nagyon idegesít hogy 100 ezret költöttem rá és mégis meg maradt ugyanez a gondja és nem lehet beállítani sem. A fúvóka 150-es benne, úgy tudom ez való bele pontosan. Valaki segítsen kéremszépen
Van egy Aprilia rs 50 -em blokk nélkül segítséget kérnék hogy milyen blokkot tudok beletenni átalakítás nélkül eredetileg rv4 volt benne!Vagy esetleg van valakinek rv4 blokkja reális áron?
Szia körbeforgattam a motort ahogy mondtad de a vezérmű lánc feszes. akkor ez a generátor lánc lesz
Ez jó ötletnek hangzik.
Ahol javították megkérdem ezeket megnézték e rendesen.
Köszönöm.
akkor viszont csúszik valami meg kéne nézni a kuplungot ki van tükrösödve a kuplungharang az egyik pofa szorul ilyesmi esetleg nem-e került olaj oda ahova nem kellene
Kipörög persze ugrik is de olyan 65 km/h óránál a sebesség mintha elakadna és csak a fordulat növekszik.
állóhelyzetbe kipörög rendesen a motor ? terhelésnél is vagy ott már nem bírja ?
vasutas krém szinte ingyen van....... vagyis volt mert már nem tudok hozzájutni, de van annyi hogy ha addig élnék amíg elkenem akkor noé életkora 3x meglenne
Inkább néha olajozd és ne tegyél fel gyűrűset.....már ha inkább terepezel...
hát ja ............. ha kint a villa ,,akkor már mindegy ,,amugy a végtelenitett mindig tartosabb ,,, mert álltalában gyári
én a mosdatlan terepmotorosok között forgolódom
pl én 3 év alatt 5x ha kentem a láncom előírás szerűen
ha már idegesítően csikorog akkor lekenem vasutas zsírral
láttam(képen) olyant is amit úgy betekert a lánckerék a blokkhoz hogy kb fél óra volt kipiszkálni
ha megyek messzebb mindig van egy patentszem a zsák mélyén
Bár ha kiveszed a villát akkor tök mindegy, jó a végtelenített...
Csomónak?....én még egyetlen egyről sem hallottam és nem tudok...párat összeraktam magam is és eddig senki sem panaszkodott.....talán ott ahol maguk tették össze valamivel szétütve a csapot ahogy sikerül alapon.....
Szíjhoz nem nyúltam ezzel a szíjjal vettem. De ha az elején jobban ment most meg nem nem értem mi történhetett.
szélessége nem vékony?
asszony robeszán majd fele vastag volt mint az új aztán az is eléggé meglassult miatta
egy csomó(vélhetőleg trehány) ismerősnek ment már szét a lánc a nittelésnél
patent jobb mert azt ki lehet venni megnézni a csapot
nekem nem szakadt még lánc mert ha moccan a csap kb 1mm akkor dobom le a rákba(ló sincs sok ami szaggassa)
aztán mivel úgy is kiszedem a villát jobb lenne a végtelenített, bár szerintem most is nittelős lesz ahhoz könnyebb hozzáférni
A szíj az a gyári nem lóg alap állapotban is jónak tünik.
szíj nem vékonyabb mint amilyennek kellene lenni?
Sziasztok!

Segítségre lenne lenne ezért regisztráltam hozzátok.
Van egy Zonghsen 125 ccm robogóm.
A probléma a következő ez a moci ment 95 környékén kényelmesen.
1 hónapja már csak 65 körül gurult ugyanazon a fordulaton.
Vario görgők cserélve blokk szét lett húzva hátha ott van a bibi de ott semmi hiba.
Hajtás szíj egészséges.
Most görgő csere után 75 a max.
Szerintetek mit tegyek vagy javítsak 6000 km van a mociban.
Válaszotok köszönöm
üdv