Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én csináltam magamnak mert a gyári 10 - en - ezer forintos nem jött be meg nyilt
szerintem badarság amit össze hortok ! az uj motoron azért van végtelenitett mert a gyárba pik pak felmegy a motora az össze szerelésnél ,,, így nem kell ott evvel is szarakodni .
A triall ,vagy cross vagy láncos kis motorokra is úgy füzik be a clikes láncot , egyben az összeszerelésnél a futoszalagon .. mert egyszerűbb .. a nitelös vezézmü lánc vagy primer lánc semmivel nem rosszabb mint a végtelenitett a nitelő szem ugyan aból az anyag ból van mint maga a lánc anyaga ... csak szarul lehet össze nitelni ... hidjétek el ............ vagy szorosra ,,, vagy lazára préseled arról nem beszélve ,hogy nagyon fontosa tisztaság és a tömitö gyűrű sértetlensége !

amúgy a motoromon 200 Le // 49400 szakito szilárdságu cz 532 lánc van és clikes
sokan félnek ettől,,,,, pedig nem kell ha rendesen össze van rakva ,, vagy nitelve nincs avval semmi baj
Nem nehéz csak azért fizetni kell....
én átlag 2 évente kiszedem a lengőkart, aztán átzsírozgatom a cuccot
vétel után is széttúrtam az xt-t fullra
ha találnék elfogadható áron végtelenített láncot inkább azt vennék, mert szinte mindig a toldásnál adja meg magát a lánc
legalább be lesz zsírozva különben meg olyan nehéz találni valakit akinek van láncszerelő szerszáma ?
Nem bonyolult kivenni, csak kivenni az átmenő csavart, és keresztül fűzni, majd mehet is vissza.
pl a louisos láncszettek végtelenítve vannak és nem adnak hozzá nittelőszemet pedig az nem kis cég ... láncszerelő szerszámmal ki lehet préselni aztán nittelni
Köszönöm
Nem nem. Minden lanchoz adjak a lancszemet. Ez altalaba nittelos de kerhetsz vehetsz kulon klip tipusut is. A sracot szerintem lehuztak a szemmel es a helyeben visszamennek a boltba ahol vette. Kivetel ha hasznaltat vett vagy meg egy masik eset ha egy nagy dobrol vagtak le ahogy nalunk is van. De akkor is mellekeljuk a patentszemet.
Ne vedd ki a lengovillat. Vagd le a lancot es vegyel klippes lancot ha nincs lancpreselod. Mondjuk a nittelosre is volt itt jonehany otlet de azokat nem mondom.
Ne haragudj, annyira nem vagyok profi, de nem a saját csapot kell kinyomni, és azzal összetenni? Nekem is időszerű lesz a lánccsere ha a "monetáris kondíciók" engedik, most kértem kölcsön a templom egerétől, és már néztem, hogy ki kell majd vennem a lengővilla tengelyt! És akkor nem kell bontani a láncot. (honda CBX 750f/ 530-as x gyűrűs)
*525 zvm-x est sikerült kapnom.
Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni.
Vettem egy láncszettet DID 525 VM tipust,Honda CBF600 s-hez.A lánchoz nem kaptam láncszemet.Vettem egyet,de bárhol kerestem csak 525 VX-et lehet kapni,aminek vastag a tengelye.Nem megfelelő.Ezt a láncszemet szívesen elcserélném egy 525VM.re,vagy ha van valakinek,valahol elfekvőben megvenném tőle.
Ha tudtok segíteni előre is köszönöm.
inkább karbi próbáld a tűt feljebb emelni
sziasztok!

A kérdésem az lenne hogy jog 27v blokkot rakok össze és új 6g-os röpsúlyok lettek hozzá rendelve...a kérdésem az lenne ha valaki tud segíteni,.....hogy a röpsúlyok mértékét hogyan lehet kalibrálni a ccm méretéhez,így a motor gyorsulási teljesítményéhez, 60as hengerhez mekkora súlyra lenne szükség,ugyanis a bordásszíj új pont a kellő méretű, viszont a moci ugrik majd egy adott sebességtartománynál tovább nem gyorsul és utána meg csak csutka gáznál hajlandó ismét gyorsulni..szerintem vagy kevés a súly vagy sok a másik végletben....esetleg karbi beállítás?
www.kit-piston.com/recherche-m...*&criteria%5B4%5D=*&criteria%5B5%5D=*&
criteria%5B6%5D=*&criteria%5B7%5D=695&criteria%5B8%5D=2201&x=15&y=15
Üdv mindenkinek.
Valaki meg tudná mondani, hogy egy Suzuki rg 80-ba milyen másik motornak a dugattyuja passzol? Már vagy 4 napja googlezok dugattyu után, de még nem találtam ehhez a tipushoz sehol dugattyut.
Köszönöm a válaszokat.
Nagyon örülök, részemről a megtiszteltetés!
Szia, köszönöm a válaszod. Sajnos szaktudás hiányában nem akarom és nem is fogom a kezem ügyébe venni a dolog, keresem a legjobb megoldást, amit a pénztárcám megenged. Természetesen az új tárcsa (lenne) a megoldás, de ez kényszerhelyzet elé állít, vagy megveszem a tárcsákat, és idén ennyi volt a motorozás, vagy húzom a dolgot szegecseléssel, és van időm gyűjtögetni. Keresem azt az embert, aki ezt a műveletet végre tudja hajtani.
Köszi a választ, a fizikai mozgás, nem zavar, maga a futómű felőli visszajelzés nem kóser számomra.
Nem nem, zavar a dolog. Viszont a futómű és a kuplung patika lett, legközelebb is Hozzád viszem szervizre!
Sziasztok!
valaki tudna segíteni abban hogy nekem honda vf 750 f- em van és hogy a vf 1000f vezérműlánc feszitő jó- e hozzá?
előre is köszi!
Az ebayen 200 dolcsi egy par elso tarcsa. Utangyartott de jo minoseguek. Ha megis a csere mellett dontenel.
En mar szegecseltem nem egy tarcsat. De azok mind jok voltak abban az ertelemben hogy nem volt sem a belso tarcsa sem pedig a fektarcsa elvetemedve vagy egyenetlenul kopva. Errol meg kell gyozodnod mikrometerrel megmerve a tarcsat azonos keruleten korbe a tarcsan korben tobb ponton. Ha ez jo es a belso tarcsa sincs meggorbulve akkor csak le kell koszorulnod a szegecseket es ujakat gyartatni valami jo esztergalyos szakival rozsdamentes acelbol. A szegecseknek kivul valluk van belul pedig alatet es zeeger gyuru zarja ugy hogy elore hatra nem (csak a minimalisat hogy tudjon mozogni konnyen) csak oldalra lotyoghet 1mm-t. A szegecsek ki vannak furva belul a suly miatt. Ezeket az angolban "full floating disc"-nek hivjuk. A "semi-floaters" az eredeti mai sport motorokon ami vegul is mozog kicsit de preselt szegecsekkel van a kozepso tarcsara fogatva ami csavarozva van a felnihez.
Jezusom....
Üdv!

Haverom GSX-R-én majd egy centit mozog,a Tiéd még ahhoz képest gyári!:)