Most ősszintén ? Nem szárnyaim alá veszem Tasit , csak vissza olvasva , nekem egy el keseredett tanult ember kezd eszembe jutni rólad ! Nem jött be az élet ?
Ha tanult ember vagy ? ,tudnod kell ,az élet tanítása mélyebbre hatol , mint a könyvek , amiket az iskolába olvastál !
Nagyon büszkén és határozottan el mondod , milyen tudásod van mégis valahogy nem tudsz engem meg győzni !
Nem ismerjük egymást , így a véleményem csak gondolat ., Simsonos és egyéb gyerek dolgokat látok az adat lapodon 47 évvel ?
Ha el vagy keseredve, mert úgy érzed a nálad kisebb tudású emberek kétszer- háromszor sikeresebbek . Ne irigykedj inkább , TE tanulj kicsit másképp ! A tudás nem egy papír , nem egy fecnire karcolt diploma . Az csak egy jó úti könyv az élethez , és van aki ezt nem tudja sajnos ki használni ! Valahogy az írásaidból , én ezen emberek táborába sorolnálak .
Tasit ismerem , csak itt a fórumon van pár tucat szerelő aki , ha nem tud valamit meg javítani , át küldi a hibás motort hozzá .
Tasi sikeres mert azt csinálja amit szeret és ami a hobbija, én láttam a motor múzeumát , láttam ahogy dolgozik a fiával és láttam milyen tisztelettel járnak hozzá a motorosok .
Persze neki csak egy szakmunkása van és a tapasztalat
A kötekedés címen :, vettem a fáradságot és végig nyálaztam a Cr 125 Honda lajstromot , 27, 31 ,35 ,39 ,41 , 43 , 44 , lovakról beszél a széria . A gyári verseny motorok 44, 48 ,51 -ről beszélnek
Fel teszem a kérdést , ha már az elkeseredés és a siker hiánya el uralkodott , vagy a szegénység meg oldhatatlannak látszik , és a tudás még meg van , azt kéne kamatoztatni. Nem ? Nem egy mezei szerelő mestert ki kezdeni , A nagy tudást amit szereztél jobb dolgokra is használhatnád ! , mint kötekedés ?
Én kérek el nézést
Szinte naponta megleped a fórumot valamilyen hajmeresztő műszaki abszurditással amiből süt a felkészületlenség, a háttértudás hiánya.
Az elektromossághoz nem értesz bevallottan.
Ezen kívül kiderült hogy nem értesz a 2t-hez, alapvetően fogalmad sincs a motorban lejátszódó folyamatokról, lövésed sincs a motortechnikához kapcsolódó gépészetről, anyagismeretről, technológiáról, megmunkálásról, olyan alapvető dolgokról amiket egy motorszerelőnek ildomos tudnia.
El kellene fogadnod, hogy felnőtt egy generáció, aminek a tiednél jóval alaposabb tudása van mindezekben, mert megtanulták te meg nem.
Amúgy élvezettel olvasom/nám a nyilvánvalóan nagy gyakorlati tapasztalatodból fakadó kreatív megoldásaidat -mindamellett, hogy meglehetősen nehéz olvasmány- mert egy ügyeskezű igazi szorgalmas keleteurópai ember rajzolódik ki a történetekből.
Biztos vagyok benne, hogy sokan tanulnak a leírásaidból, ezt te is megpróbálhatnád, felcsippenthetnél ezt-azt az elméletből a felkészültebb szakiktól mondjuk ehelyett, hogy személyeskedni kezdesz, ha kiderül, hogy valamit nem tudsz,más meg esetleg de.
Ne állj szóba ezekkel , felesleges . Csak itt van arcuk, az életben pici ,szürke , egerek . Valahogy tengődnek segélyből meg éh bérből ,
valahol nekik is meg kell mutatni ,hogy valakik ?
már tudomást sem veszek a simson berhelös tudományodról én ott a gyujtásnál , be látam a hibám ............
LÉGY OLY KEDVES OTTHON A FÁS KAMRÁDBA VITÁZÁL A kis simsonos barátaidal ......... ne találjál meg többet JÓ ?
Nem egy szinten mozgunk !
csak le kell töltened a gyári Honda cr 125 teszt katalogusokat és akkor ott az egész falut össze csőditheted MEG A TUDATLAN HAVERJAID és vitázhatok , a Honda mérnökeivel ...........
külömben nem is oly rég itt a forumon lejebb olyan tudatlan okoskodásod volt hogy az egész műhely ezen röhögöt... direkt nem szoltam hozzá mert egy szarházi kötekedö vagy ... csak a kukacot keresed másban ............ VITÁZNI MEG NEM ÉREK RÁ VELED
ezzel be felyeztem .... mint ahogy szokták mondani ..
48 lóval a 250-esek is kibékülnek. Egy félhulla 250-es kb. annyit tudhat. A 380-as CZ sem tud ennyit, pedig az nem egészen úgy megy, mint egy 125-ös.....
Szerintem áruld el a titkot az eb gyorsaságis, enduro és krossz csapatoknak, mert ők úgylátszik nagyon tudatlanok...
Pár millát rálocsolnak a motorra, mindenféle kitteket veszenek a versenyblokkra mire 48 loerő kigyün a motorból, pedig csak be kellene menniük egy szalonba és megvenni a széria CR-t:)
Ez megint egy olyan téma, mint a kétütemű előgyújtása, vagy a csapágyjelölés, amiről nyilvánvalóan fogalmad sincs, de azért nagy hangon jobbantudod.
Amikor megkapja a tömításkászletet az RG hez, kb főbe fogja lőni magát:)
Kap majd kb 3 darab bárhol megvehető O gyűrűt, egy hengertalp tömítést, ami kivághat magának klingeritből meg egy fejtömcit.
Rendelve ez tizenéve is 12 ruppó volt, most bitztos van vagy 20.
A fejtömcit meg lehet csináltatni,a többit meg töredék áron megvenni a talptömítést önhatalműan kivágni.
Ebben a blokkban gyárilag nincs tomítés csak paszta.
Sziasztok.
Nemrégen cseréltem a motoromban variátor gögőket mert el voltak kopva.Szépen be is halkult a motor nem kopogott utána de most kb 5-600 km megtétele után megint hallom azt a kopogó hangot.Létezik hogy megint kuka a görgő szett?Igaz hogy RMS görgőt vettem de azért ennek többet ki kellene birnia.Vagy tényleg ennyire gagyi?
Üdv.
Köszi van manualom de spanyol,mást nem találtam ezt is úgy kaptam egy Fórumtagtól.majd a szerelőm is ráhallgat de elmondás alapján ő is a generátor feszítőre gyanakodott,mondta is hogy hasonló korú vf-nek is ez volt a baja.Köszönöm az eddigi segítséget,ha valami lesz még kérdezek.
Van egy motowell magnet 50 ccm robogóm alapjáraton jár de amint húzok egy kis gázt lefullad!
Milyen problémák lehetnek?
Ha tanult ember vagy ? ,tudnod kell ,az élet tanítása mélyebbre hatol , mint a könyvek , amiket az iskolába olvastál !
Nagyon büszkén és határozottan el mondod , milyen tudásod van mégis valahogy nem tudsz engem meg győzni !
Nem ismerjük egymást , így a véleményem csak gondolat ., Simsonos és egyéb gyerek dolgokat látok az adat lapodon 47 évvel ?
Ha el vagy keseredve, mert úgy érzed a nálad kisebb tudású emberek kétszer- háromszor sikeresebbek . Ne irigykedj inkább , TE tanulj kicsit másképp ! A tudás nem egy papír , nem egy fecnire karcolt diploma . Az csak egy jó úti könyv az élethez , és van aki ezt nem tudja sajnos ki használni ! Valahogy az írásaidból , én ezen emberek táborába sorolnálak .
Tasit ismerem , csak itt a fórumon van pár tucat szerelő aki , ha nem tud valamit meg javítani , át küldi a hibás motort hozzá .
Tasi sikeres mert azt csinálja amit szeret és ami a hobbija, én láttam a motor múzeumát , láttam ahogy dolgozik a fiával és láttam milyen tisztelettel járnak hozzá a motorosok .
Persze neki csak egy szakmunkása van és a tapasztalat
A kötekedés címen :, vettem a fáradságot és végig nyálaztam a Cr 125 Honda lajstromot , 27, 31 ,35 ,39 ,41 , 43 , 44 , lovakról beszél a széria . A gyári verseny motorok 44, 48 ,51 -ről beszélnek
Fel teszem a kérdést , ha már az elkeseredés és a siker hiánya el uralkodott , vagy a szegénység meg oldhatatlannak látszik , és a tudás még meg van , azt kéne kamatoztatni. Nem ? Nem egy mezei szerelő mestert ki kezdeni , A nagy tudást amit szereztél jobb dolgokra is használhatnád ! , mint kötekedés ?
Én kérek el nézést
http://www.hidlap.hu/news/view...
http://www.azet.sk/firma/pobo
c...
http://www.sportmotor.hu/motor...
(Az úrnak, aki telefonon hívott az imént.)
Az elektromossághoz nem értesz bevallottan.
Ezen kívül kiderült hogy nem értesz a 2t-hez, alapvetően fogalmad sincs a motorban lejátszódó folyamatokról, lövésed sincs a motortechnikához kapcsolódó gépészetről, anyagismeretről, technológiáról, megmunkálásról, olyan alapvető dolgokról amiket egy motorszerelőnek ildomos tudnia.
El kellene fogadnod, hogy felnőtt egy generáció, aminek a tiednél jóval alaposabb tudása van mindezekben, mert megtanulták te meg nem.
Amúgy élvezettel olvasom/nám a nyilvánvalóan nagy gyakorlati tapasztalatodból fakadó kreatív megoldásaidat -mindamellett, hogy meglehetősen nehéz olvasmány- mert egy ügyeskezű igazi szorgalmas keleteurópai ember rajzolódik ki a történetekből.
Biztos vagyok benne, hogy sokan tanulnak a leírásaidból, ezt te is megpróbálhatnád, felcsippenthetnél ezt-azt az elméletből a felkészültebb szakiktól mondjuk ehelyett, hogy személyeskedni kezdesz, ha kiderül, hogy valamit nem tudsz,más meg esetleg de.
Ne állj szóba ezekkel , felesleges . Csak itt van arcuk, az életben pici ,szürke , egerek . Valahogy tengődnek segélyből meg éh bérből ,
valahol nekik is meg kell mutatni ,hogy valakik ?
LÉGY OLY KEDVES OTTHON A FÁS KAMRÁDBA VITÁZÁL A kis simsonos barátaidal ......... ne találjál meg többet JÓ ?
Nem egy szinten mozgunk !
csak le kell töltened a gyári Honda cr 125 teszt katalogusokat és akkor ott az egész falut össze csőditheted MEG A TUDATLAN HAVERJAID és vitázhatok , a Honda mérnökeivel ...........
külömben nem is oly rég itt a forumon lejebb olyan tudatlan okoskodásod volt hogy az egész műhely ezen röhögöt... direkt nem szoltam hozzá mert egy szarházi kötekedö vagy ... csak a kukacot keresed másban ............ VITÁZNI MEG NEM ÉREK RÁ VELED
ezzel be felyeztem .... mint ahogy szokták mondani ..
NEKED VAN IGAZAD !
Pár millát rálocsolnak a motorra, mindenféle kitteket veszenek a versenyblokkra mire 48 loerő kigyün a motorból, pedig csak be kellene menniük egy szalonba és megvenni a széria CR-t:)
Ez megint egy olyan téma, mint a kétütemű előgyújtása, vagy a csapágyjelölés, amiről nyilvánvalóan fogalmad sincs, de azért nagy hangon jobbantudod.
ez meg az udvarba egy régi vas vázas dupla poweres 48 lovas
Az..
Kap majd kb 3 darab bárhol megvehető O gyűrűt, egy hengertalp tömítést, ami kivághat magának klingeritből meg egy fejtömcit.
Rendelve ez tizenéve is 12 ruppó volt, most bitztos van vagy 20.
A fejtömcit meg lehet csináltatni,a többit meg töredék áron megvenni a talptömítést önhatalműan kivágni.
Ebben a blokkban gyárilag nincs tomítés csak paszta.
Nemrégen cseréltem a motoromban variátor gögőket mert el voltak kopva.Szépen be is halkult a motor nem kopogott utána de most kb 5-600 km megtétele után megint hallom azt a kopogó hangot.Létezik hogy megint kuka a görgő szett?Igaz hogy RMS görgőt vettem de azért ennek többet ki kellene birnia.Vagy tényleg ennyire gagyi?
Üdv.
A zx9r 99-es hűtő ventilátorja ugyan olyan mint a zx6r 99 esé?Köszi a választ.Sziasztok
Azt érdekes modon találtam ehhez a modellhez, de dugattyut... :(