Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kap üzemanyagot? Dugulás? Vákum a tankban? Karburátor beállítás? Millió dolog lehet.....
Apa, kezdődik.... 'o,o'
Sziasztok!
Van egy motowell magnet 50 ccm robogóm alapjáraton jár de amint húzok egy kis gázt lefullad!
Milyen problémák lehetnek?
Most ősszintén ? Nem szárnyaim alá veszem Tasit , csak vissza olvasva , nekem egy el keseredett tanult ember kezd eszembe jutni rólad ! Nem jött be az élet ?
Ha tanult ember vagy ? ,tudnod kell ,az élet tanítása mélyebbre hatol , mint a könyvek , amiket az iskolába olvastál !
Nagyon büszkén és határozottan el mondod , milyen tudásod van mégis valahogy nem tudsz engem meg győzni !
Nem ismerjük egymást , így a véleményem csak gondolat ., Simsonos és egyéb gyerek dolgokat látok az adat lapodon 47 évvel ?
Ha el vagy keseredve, mert úgy érzed a nálad kisebb tudású emberek kétszer- háromszor sikeresebbek . Ne irigykedj inkább , TE tanulj kicsit másképp ! A tudás nem egy papír , nem egy fecnire karcolt diploma . Az csak egy jó úti könyv az élethez , és van aki ezt nem tudja sajnos ki használni ! Valahogy az írásaidból , én ezen emberek táborába sorolnálak .

Tasit ismerem , csak itt a fórumon van pár tucat szerelő aki , ha nem tud valamit meg javítani , át küldi a hibás motort hozzá .
Tasi sikeres mert azt csinálja amit szeret és ami a hobbija, én láttam a motor múzeumát , láttam ahogy dolgozik a fiával és láttam milyen tisztelettel járnak hozzá a motorosok .
Persze neki csak egy szakmunkása van és a tapasztalat

A kötekedés címen :, vettem a fáradságot és végig nyálaztam a Cr 125 Honda lajstromot , 27, 31 ,35 ,39 ,41 , 43 , 44 , lovakról beszél a széria . A gyári verseny motorok 44, 48 ,51 -ről beszélnek
Fel teszem a kérdést , ha már az elkeseredés és a siker hiánya el uralkodott , vagy a szegénység meg oldhatatlannak látszik , és a tudás még meg van , azt kéne kamatoztatni. Nem ? Nem egy mezei szerelő mestert ki kezdeni , A nagy tudást amit szereztél jobb dolgokra is használhatnád ! , mint kötekedés ?
Én kérek el nézést
A fehér cápa:
http://www.sportmotor.hu/motor...

(Az úrnak, aki telefonon hívott az imént.)
Szinte naponta megleped a fórumot valamilyen hajmeresztő műszaki abszurditással amiből süt a felkészületlenség, a háttértudás hiánya.
Az elektromossághoz nem értesz bevallottan.
Ezen kívül kiderült hogy nem értesz a 2t-hez, alapvetően fogalmad sincs a motorban lejátszódó folyamatokról, lövésed sincs a motortechnikához kapcsolódó gépészetről, anyagismeretről, technológiáról, megmunkálásról, olyan alapvető dolgokról amiket egy motorszerelőnek ildomos tudnia.
El kellene fogadnod, hogy felnőtt egy generáció, aminek a tiednél jóval alaposabb tudása van mindezekben, mert megtanulták te meg nem.
Amúgy élvezettel olvasom/nám a nyilvánvalóan nagy gyakorlati tapasztalatodból fakadó kreatív megoldásaidat -mindamellett, hogy meglehetősen nehéz olvasmány- mert egy ügyeskezű igazi szorgalmas keleteurópai ember rajzolódik ki a történetekből.
Biztos vagyok benne, hogy sokan tanulnak a leírásaidból, ezt te is megpróbálhatnád, felcsippenthetnél ezt-azt az elméletből a felkészültebb szakiktól mondjuk ehelyett, hogy személyeskedni kezdesz, ha kiderül, hogy valamit nem tudsz,más meg esetleg de.
Tasi !

Ne állj szóba ezekkel , felesleges . Csak itt van arcuk, az életben pici ,szürke , egerek . Valahogy tengődnek segélyből meg éh bérből ,
valahol nekik is meg kell mutatni ,hogy valakik ?
Még nem láttam olyat, aki a J és LY betűket ennyire következetesen tudja felcserélni a hibás verzióra.
már tudomást sem veszek a simson berhelös tudományodról én ott a gyujtásnál , be látam a hibám ............

LÉGY OLY KEDVES OTTHON A FÁS KAMRÁDBA VITÁZÁL A kis simsonos barátaidal ......... ne találjál meg többet JÓ ?

Nem egy szinten mozgunk !

csak le kell töltened a gyári Honda cr 125 teszt katalogusokat és akkor ott az egész falut össze csőditheted MEG A TUDATLAN HAVERJAID és vitázhatok , a Honda mérnökeivel ...........

külömben nem is oly rég itt a forumon lejebb olyan tudatlan okoskodásod volt hogy az egész műhely ezen röhögöt... direkt nem szoltam hozzá mert egy szarházi kötekedö vagy ... csak a kukacot keresed másban ............ VITÁZNI MEG NEM ÉREK RÁ VELED

ezzel be felyeztem .... mint ahogy szokták mondani ..

NEKED VAN IGAZAD !
48 lóval a 250-esek is kibékülnek. Egy félhulla 250-es kb. annyit tudhat. A 380-as CZ sem tud ennyit, pedig az nem egészen úgy megy, mint egy 125-ös.....
Szerintem áruld el a titkot az eb gyorsaságis, enduro és krossz csapatoknak, mert ők úgylátszik nagyon tudatlanok...
Pár millát rálocsolnak a motorra, mindenféle kitteket veszenek a versenyblokkra mire 48 loerő kigyün a motorból, pedig csak be kellene menniük egy szalonba és megvenni a széria CR-t:)

Ez megint egy olyan téma, mint a kétütemű előgyújtása, vagy a csapágyjelölés, amiről nyilvánvalóan fogalmad sincs, de azért nagy hangon jobbantudod.
egy elektromos új 43 lovas blokk ..........

ez meg az udvarba egy régi vas vázas dupla poweres 48 lovas
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/hasznaltmotorteszt_honda_cr125r az elektromos poweres olyan 43 le körűl van , a dupla poweres 48 le
Köszi szépen a segitséget
sok-sok kicsi kínai paci
50 loerős cr125...
Az..
Amikor megkapja a tömításkászletet az RG hez, kb főbe fogja lőni magát:)
Kap majd kb 3 darab bárhol megvehető O gyűrűt, egy hengertalp tömítést, ami kivághat magának klingeritből meg egy fejtömcit.
Rendelve ez tizenéve is 12 ruppó volt, most bitztos van vagy 20.
A fejtömcit meg lehet csináltatni,a többit meg töredék áron megvenni a talptömítést önhatalműan kivágni.
Ebben a blokkban gyárilag nincs tomítés csak paszta.
Elvileg barmelyik motor szerviz tud rendelni a hondatol. Telefonalj korbe nehanyat. Vagy egyenesen a honda kereskedesbol. Itt 50 dolcsi korul van.
cikkszam kulombozik.
Sziasztok.
Nemrégen cseréltem a motoromban variátor gögőket mert el voltak kopva.Szépen be is halkult a motor nem kopogott utána de most kb 5-600 km megtétele után megint hallom azt a kopogó hangot.Létezik hogy megint kuka a görgő szett?Igaz hogy RMS görgőt vettem de azért ennek többet ki kellene birnia.Vagy tényleg ennyire gagyi?
Üdv.
Sziasztok.

A zx9r 99-es hűtő ventilátorja ugyan olyan mint a zx6r 99 esé?Köszi a választ.Sziasztok
Köszi van manualom de spanyol,mást nem találtam ezt is úgy kaptam egy Fórumtagtól.majd a szerelőm is ráhallgat de elmondás alapján ő is a generátor feszítőre gyanakodott,mondta is hogy hasonló korú vf-nek is ez volt a baja.Köszönöm az eddigi segítséget,ha valami lesz még kérdezek.
Persze, azt mindenféleképpen rendelek.
Azt érdekes modon találtam ehhez a modellhez, de dugattyut... :(
Még egy tömítés készletet azért rendelj mellé.