Mert a robigyula forgórészében rendszerint nagyobb a kúp mint a simsonéban.
Am(rv) blokkra való Duci energia gyula viszont 1/1ben stimmöl.
Aki mg a babszival szopatja magát még mindeig az emg is érdemli.
Valami oka mégis van, hogy simsonokra nem raknak robogó gyújtást. Ez persze nem jelenti azt, hogy azok nem jók, csak valamiért azokat még nem találták meg.
Egyet értünk. Sokan kínlódnak azzal a szarral. Egy robogó gyújtás ezerszer többet tud. Amit meg én terveztem az meg pláne. Ebben FET van, ~8-szorosan túlbiztosítva. Meghibásodás eddig 0, pedig volt pár eladott példány. Főleg ditech-ekbe lett belerakva, de működik ráülős fűnyíróban, stb, bármiben is. A szikra stabil, erős, a nagy fordulatszámok meg sem kottyannak neki.
Abból is két fajta volt. Az első kiadások, még a nagy kerekűek tranzimós gyújtással jöttek ki. Azoknál volt az a nagy piros négyszögletes gyújtó egység. Utána jöttek a tirisztoros gyújtásúak, ott már külön volt a trafó és a vezérlő cdi. Ez utóbbival szerelt motor volt nekem is és nem volt velük gond.
Én ezt is elhiszem neked, hogy jobban ugrik, stb, aztán mehetne max 40-el. De a Babetta germánium-tranzisztoros szarját akkor sem tenném rá semmire! Bármi mást, csak azt nem.
szerintem is egy nagy rakat szar a babetta cdi és nem is olcsó bagó pénzér vannak a robogó cdi-ik yamaha aprilia honda peugeot nagyobb menetszámú tekercs kell az állórészbe viszont kis fordulaton is adnak szikrát nem kell kütyülni mint a félőrült hozzá
Nem ok nélkül kínlódnak a gyerekek. A Simson megszakítós gyújtása sokkal lustább és rosszabb hatásfokú, mint a tirisztoros Babetta. Jobban veszi a fordulatot, ill. magasabb fordulatot is bír. Nagyobb jobb minőségű a szikra, tökéletesebb az égés, így jobb a hatásfok is. Keress rá a youtube-on vannak ilyen videók. Meglepődsz, hogy egy-két motor mit tud a babszi vagy stihl gyújtással.
Annak idején a vacak Babetta gyújtások tömkelegét cseréltem, pedig az ára akkor közel fél havi kereset volt, mert sorra meghóttak! Most meg, mert valaki felkapta és ahelyett, hogy betennétek egy külső trafós Simson gyújtást ezzel a szrral kínlódtok?
Segítséget szeretnék kérni egy Aprilia Pegaso 650 cube karburátor beállításában.Csak szívatóval működik gáz adásra és a szívató vissza tolásra le fullad.Karbit most tisztítottam ki.
A slag jó helyen megy el nem törik meg biztos. Nem is koszos, új slag. Folyni egyáltalán nem folyik attól hogy nem bírom elzárni. Akarok venni másikat csak még nem juttam odáig. A blokk újítás elvitte minden pénzem.
ha folyik az jó, kérdés, hogy mennyire, illetve hogy el jut-e a karbi aljába, szal mondjuk nincs-e megtörve a cső, vagy a belseje megsérülve, illetve, hogy rendesen nyit-e a karbid, nem-e szorul valami, és nem nyit időben.
Mondjuk a csapot cserélném, nem lenne fasza ha elfolyna a nafta, főleg nem ha mondjuk meleg motornál még lángra is kapna
De az én csapom nem vákumos mert nincs rajta vákum slag meg semmi. De azt tudom hogy rossz. Nem zár el sehogysem. Direktbe folyik mindig, még most is. De hála istennek a karbi nem folyik így nem folyik el a benzinem. Ez befolyásolhatja a működést?
Probald meg meg hatrafele (azaz elore) is megforgatni kezzel mert ilyenkor nagyobb a fesziton a terheles. Figyeld hogy belazul e a lanc. Ahogy mondtam a generator lanchoz a blokkot szet kell szedni. Szal legyel biztos a dolgodban. Ha a generator lancfeszito torott akkor a leeso alkatresz meg nagyobb pusztitast tud vegezni a valto kornyeken.
a cb az a japoknál a minden csak a cb- ket gyártják japánba ezt a sorozatu motort nem viszik külhonba gyártani .... más tipusokat Angolok -tol ... Braziliáig csinálják
a gs 500 ...... H -. .4 szelepes 1988 ota ..... és a léghütés el avult ................ így abba is hagyták a gyártást már vagy 6-7 éve
Fontos megjegyezni, hogy a Suzuki megmaradt a hagyományos 2 szelepes, léghűtéses, konstrukciónál, míg a Honda 4 szeleppel, vízhűtéssel bír. Talán a Honda ebben az esetben még picit magasabb fordulatot is használ.
Am(rv) blokkra való Duci energia gyula viszont 1/1ben stimmöl.
Aki mg a babszival szopatja magát még mindeig az emg is érdemli.