Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak nem nyugszol látom
Sziasztok. A segítségetek kérném. Sajnos ma szembesültem a szomorú ténnyel ,hogy a suzuki gsx-r 600 2005-ös limitált kiadású (20évfordulós) motorom jobb első féktárcsája a szegecseknél( O gyűrűknél ) megfáradt, kotyog. Sajnos nem a megfelelő mértékben és módon, hanem forgás iránnyal megegyezően,előre hátra mozgatva 1-2 mm-es mozgás látható az O gyűrűknél. Ez a mozgás érezhető a lassú, lámpára való lassítás során,a fékkar meghúzásakor enyhe kattanás majd enyhén pulzáló érzet jön a futóművön keresztül, viszont a fékkaron nem jön a tipikus "pulzálás". Érdeklődtem, a gyári tárcsa ára horror (100 felett),bontók, magánszemélyek nem tartanak limitált tárcsát. A kérdésem az lenne, hogy van e valaki aki szegecseltetett e már újra féktárcsát, mi a tapasztalat, biztonság szempontjából megéri e ez a beavatkozás? (Ha esetleg van valakinek elfekvőben ilyen tárcsa, vevő vagyok rá) Válaszotokat előre is köszönöm.
Helo van valakinek Kawasaki kx 125 powerszelepje? (91.-es hez kellene).a képen láthato jobboldalon egy kis és egy nagyobb fogaskerekes rész na az a kettö kellene nekem!Kérnék mindenkit,nagyonfontoss!
Sziasztok

Ma picit rámijesztett a moci /cb500 99-es/.

üresben pörgetgettem finoman /4ezerig max/. majd elengedted a gázt és leállt, és utána nem akart indulni. egy kis próbálgatás után elzárt benycsappal beindult, ergo túlfolyt a karbim.

Mennyi az esélye annak, hogy csak valami elakadt benne, és ez egy egyszeri alkalom?

Vagy kezdjek el számolni egy tűszelep cserével?
Sziasztok robogómal kapcsolatos kérdésem lenne légyszi ha tudtok segítsetek!Ha tud segíteni valaki írjon légyszi!
Ok. Köszi!
denso: W22EP-U

Amit meg tasi irt arra is kerdezz ra hogy az olajat csipegeti-e. Az is lerakodast okozhat a gyertyan plane ha nem tud ontisztulni hideg vagy rovid tavra van hasznalva a motor.
Gondoltam leírhatnád milyen is a gyári! Szerintem találomra minden szart beleraktak.
érdekes dolog ez !

egy jó állapotu nem kopot motorba simán jól működik a bele való gyertya ...aztán kopik és csipi az olajat stb ilyenkor már nem képes öntisztulni a gyertya ..-.tehát egy dr 9 .. 270 régibe.. x27 densoba szóval váltani kell egy jobban melegedő gyertyára dr 8 dr 7 240 --210 vagy x22 x24 gyertyára .. aztán az sem mindegy ,hogy valaki csak 10-15 km rohangálásra használja avasat vagy 400-600 km leteker 3 óra allat

aztán ott van a gyertya tul melegedése amikor már oda bent szinte izzik , ez is hamar meg eszi a gyertyát az öngyuladásrol ne is beszéljek .
én azt mondom maga a manuál a menet hosz stb -ben egy jó tám pont de mindenki kisérleteze ki magának milyen hő értékü gyertya az ami szépen le ég és nem kopog söt komolyabb vasak manuálja mindig két féle gyertya hő értéket jelöl meg a totyogoknak ,,, meg akik húzák is a gázt
én densot használok még egy db nem volt rossz pedig évi 2000-3000 db vásárolok ......... nagyon jó még a champion
aztán ha már a nagy kopás és az olaj miatt inditási nehézségek vannak és a hő értékel nem lehett tovább játszani még ott vannak a dupla elektrodás gyertyák ................ iridiumos gyertyát meg csak inyektoros gébe teszek csak ott tud érvényesűlni a hoszu élet tartam

az meg hogy jobban gyújt meg stb egy maszlag

tasi
Denso jo es csakis amit a gyar eloir. A membranok miatt nem lehet dus es a gyertyat sem teszi tonkre.
Az a baj,hogy ritkán találkozom a sráccal és telefon nélkül ősmagyarosan él egy zsákfaluban ahová 1hónapba 2szer van fuvarom. A hamisítás miatt laikusan azt mondtam neki,hogy vegyen Nippondenso vagy Bosch gyertyát, első lépésként. Ha ez sem válik be akkor kifaggatom részletesen. De a dús keverék már jó támpont. Mintha szakadt membránokról is beszélt volna.
Most hallom itt a forumon hogy sok a hamisitott NGK es nem birjak sokaig. A motorcsak akkor teszi tonkre ha dus a keverek es hamar lerakodik a koksz ami meggatolja a szikrakepzodest az elektrodak kozott. Mi a jelenseg pontosan? Azert mert oreg a motor annak jol kell mukodnie.
Adva van egy 20+os korú sr400. Már itt meg akadtam, mert nálunk csak 125,250,500sr ami ismert, legalábbis részemről. A motor elkezdte enni a gyertyát. Ezt korábban sosem tette. Amúgy megy,dolgozik rendesen,viszont az új gyertyákat néhány hét alatt kifingatja. Talán belpiacos ez a 400as,mint a Virago400? Egy ismerősömé aki a múltban él, a szerelője pedig az olajcserénél többre alkalmatlan.
Kerdezz batran.
Kérdésem lenne hozzád Yamaha SR400al kapcsolatban, ha ismered a típust! Gondolom most az igazak álmát alszod, majd estefele kereslek.
a fékcső nem volt drága nekem olyan 18000 be jött ki a TDM-re fekete csövek fekete csatlakozók 3 cső 6 csatlakozó összerakhatós figura komplett eleje egy darab gumifékcső a gyári ami elkopott lett volna 17000
Igy szuletett
sváboktól meg 10 ha lett volna
egy csomó ismerős angoloktól rendel szerszámokat, de akár egyszerű fúrókat is

nekem az angol ebay-ról a fém fékcső postával volt 4000ft itt ugyanaz majd 10 lett volna
ami a vicc hogy 3 font volt a posta, itthon ugyanaz feladva 700
magyar kereskedők ... ehhh néznéd meg nálunk románba ha lehúzást akarsz látni .. proxxon dugókulcskészlet debrecenbe megvettem 17000-ér nálunk olyan 38000 -be lett volna viszont a motul 5100 ast 10w40 et simán megveszem 8000 alatt a 4 litert
Hátrafelé forog? MÉ?
de ez csak azért van mert a nép nem vásárol a pali bácsitól mert nehogy gazdagodjon a mi pénzünkön
szóval azért többnyire a nép szopatja meg magát, persze nem közvetlenül de akkor is kiharcol mindenki egy-több kékerest a torokba
Üdv!
Most vettem életem első s51-es simsonját kosárban,egész jól halad a projekt,csak a hátsó lengővillát nem tudom a vázra rakni.
Szilentek,tengely,perselyek megvannak,már csak össze kéne
szerelni. Ezért ha valaki tudna segíteni, hogy hogyan kell rászerelni,
annak nagyon örülnék.
Előre is köszi.
Helló!
Ha láncból ki akarok venni szemet, de nincs patentszem, akkor csak "nittelő szem"et alkalmazhatok vagy patentszemet is akár.Mindkettőt lehet kapni, melyiket ajánljátok? (100 Le ig)
Itt a kutya el ásva gyerekek !

nem bántom a magyar kereskedőket ,de mind meg baszhatja az any....

egy két Pl .

egy dupla esteres motul a halandonak 5000 ft körűl landol én ugye kapok kedvezményt én ezt az olajat meg kepom 3400 ft hologramos ....

a minap javitotam egy bandit ... mondja a tulaj hogy ő tud szerezni 4 litert 7500 ft ért .................. ?

vagy itt a következő nálunk a suzukiba egy gyűrű garnitura 4 db dugora 72 000 ft ............

rc51 utána kérdezet nekem a nagy amerikába 170 dolcsi ergó 39 000 ft ,,,,,,,,, hogy a kurva any.... van ez egy mocskos lehuzós kereskedőket kiszolgálo rezsim .... vagy Pali bácsi almát termel dolgozik vele , permetezi ,stb 60 ft veszik tőle a szarházi C kereskedők .............. a te asztalodra meg 200 ft -ért kerűl

..... bocs el kapott az ideg
Arra figyelj hogy mivel a motor hatrafele forog a feszito elol van es a vezerlesnel is fontos. Ha az lenne a baj akkor ideiglenesen egy erosebb ruggoval megoldhato a hiba. Egyebkent a tuske szokott elkopni a retesz lapban amihez a ruggo is csatlakozik.