Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lattam hogy mennyi van benne. Azert mondom valoszinu csak a feszito. Eleg idiota konstrukcio.
Megnézem hétvégén aztán megírom a tapasztalatokat egyébként 47e km van benne.
100%-ra nehez megmondani mi ment tonkre. Szet kell szedni sajna alapos vizsgalat es ugy megvenni ami kell.
Köszi a gyors választ.
Csak az a baj, hogy ezzel járok melozni, és gondoltam elöbb minden alaktrészt megveszek a javitáshoz, hogy egy hétvégén össze is tudjam rakni. De látom hogy ez igy nem fog menni
Kapcsolo villa nagy valoszinuseggel a 2 kapcsolodo fogaskerekkel egyutt. De lehet hogy mar a kukactengely is serult kicsit. Szetszedes es alapos vizsgalat. Cserelni kell a serult alkatreszeket.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem.
Adott egy Suzuki RG 80-as motor. A hatodok sebbesség fokozat olyat produkál, hogy felvátok 6.-ba, aztán kb 2 másodpercenként ránt egyet, mintha vissza váltana hirtelen 5-be aztán rögtön 6ba. Ha tertom a váltot a lábammal, tehát megemelve tartom, akkor megy rendesen 6.-ban is.
A kérdésem az lenne, hogy mit kell cserélnem, hogy a jelenség megszünjön.
Hello.
Mindketto csoroghet es csak ugy tudhatod meg melyik ha a vezermulancot megnezed eloszor. Mivel automata a feszito mindkettonel es a generator lanc feszitot nem is latod. Vedd le a szelepdeklit es nezd meg kezzel atforgatva hogy a vez. lanc meglazul-e nehany ponton. Kezzel meg is mozgathatod. Ha ige akkor az csorompol. Nemreg csereltem egy ilyenbe a gen. lancfeszitot mert eltort az a kis reteszpalca. De ahhoz sajna meg kellett bontani a blokkot. Ha a vez. lac laza az nagy valoszinuseggel a feszito hibaja mert elvileg egy lanc siman kibir 100 ezer Km felett.
egyféleképpen van hogyha valahonnan lenyúltak pár dobozzal .... ajánlottak nekem is a múltkorában iridiumos NGK-t kb 2000 ér darabját volt vagy 100 darab a muksónak , autóba valót úgyhogy nem igazán érdekelt, lehet nekem szerencsém volt de még nem találkoztam fos NGK-val pedig használtam franciát japánt asszem egy darab volt aminek a szikraköznél repedt volt a porcelán mikor bemelegedett pár másodperc után áthúzott
Tudom most meg azzal fogsz jönni, hogy nem engedhetjük meg magunknak a drága szervizeket.... Igazad van, de tényleg. Amúgy a fa...mat sem érdekelné ha magadnak otthon "hegggggesztenél", meg miegymás. Csakhogy ez közlekedés. Itt mindenkinek kötelessége lenne jó műszaki állapotban tartani a szekerét. Nem hajcsattal helyettesíteni a sasszeget, nem fordítva berakni a fékbetétet, stb. Annak sem örülnél szerintem ha 3 általánossal rendelkező emberek 'javítanák' a repülőt, amin éppen nyaralni indulsz... Lezártam én is, mert ha nem akarod megérteni...
Ez egyáltalán nem a "beszűkülésről" szól. Ha esetleg a családod vagy ismerőseid halnak meg egy 'féktuningos mekkmester' miatt, akkoris azt fogod mondani hogy "beszűkültek" vagyunk?! Szerintem igencsak félre fog állni a szád. Arról nem is beszélve hogy manapság már mindenki 'ért ' mindenhez, ettől pedig a rendes szervizek szépen csődbemennek. De végülis ez így jó, igaz? Szerintem is....
Üdv nektek!

Pécs környékén keresnék hozzáértő szerelőt. Főleg szelephézag állítás és lánckerekek+lánc cseréje miatt, esetleg még kis diagnosztizálás a masinán ,hogy van e csere érett alkatrész rajta. Egy Aprilia RSV 1000 Factoryról van szó!
Csak az nem kerülhet be márkakereskedésbe... Nekem még sosem volt gondom NGK gyertyával. Ha Hondás, ha alkatrész kereskedésből van. Mondjuk neten sosem vennék, mert vicc, hogy egy 7-8000.- forintos gyertyát 2500.-ért tud adni és még haszna is van rajta.
Sőt aki nekiáll hegeszteni az majd az autója fékjét is elbssza és tömegszerencsétlenséget fog okozni! Az egy gyilkos! Azért ennyire nem lehettek beszűkülve. Én a magam részéről ezzel lezártam.
Hallani kellene! De bármi lehet! Biztos nem Te vagy az első gazdája.
Cseréltess láncot. Abból nem lehet baj.
Én már csakis Denso-t használok. Az NGK egy vödör sz..... Volt mikor 4 gyertyából 2-őt kapásból vittem vissza. A középelektród a gyertya belsejében volt megszakadva...
Vagy talán a Honda márkajelzés sem valódi?..... Gondolom a márkaszerviz (bolt) is inkább megveszi az olcsóbb gyertyát, mert az emberek mindig sírnak az árak miatt. Olcsón veszi, picivel olcsóbban adja, de így akkoris több a haszna. Az olcsó pedig gyakran sza....
Na várj, én eredetileg arra reagáltam, hogy a főtengelyt felhegesztik otthoni körülmények között. Te írtad hogy szétrepült egy sportgép blokkja. Gondolom a sportmasinát nem szándékosan rakták össze szarul (meg valószínűleg nem hegesztett főtengely volt benne), de ha egy főtengelyt nekiállsz otthon hegesztgetni, az bizony már szándékos. Erre mondtam hogy nem mindegy hogy mi és hogy repül szét.
Főleg, hogy már nem is kínában hamisítják.....ez simán eu-s termék....
Aha. És a kínainak szerinted nincs annyi esze, hogy a hamisított gyertyájának csináljon hondás dobozt?
Szia szerinted egy 84-es Honda cbx750f-ben csöröghet a generátor lánc vagy a vezérmű lánc csilingel?47e km van a motorban.Csak alapjáraton csinálja terhelésnél elhagyja a csörgést és szép motorhangja van semmi füst.
Irhatod ide a kerdest. Valaki biztos tud valaszolni.
Márkakereskedésben vette.
Tudom hogy hamisítják az NGK gyertyákat, de azért azt nem hiszem el, hogy a honda rárakja a logóját egy hamisított gyertya dobozára.
De lehet csak naiv vagyok.
"amúgy szerintem egy 929 rr en ha jó a gyújtás és az elözö gyertyával hibátlan volt ... akkor a tag hamis gyertyát vet "

Múltkor megint kibasztam 3db ngk t és közöltem a gazdival mehet venni Densot, azzal pöcre indult a gép.
Remélem nem fogják azt is hamisítani, mert akkor következő tippem minden motorban márkakereskedésben cikkszám szerinti vásárlás....
Az első három betűvel a gond!
Densot kell venni, mert sajnos az NGK t már a sarki fűszeres is hamisítja!
Valaki bont mostanában Kawát?
Kellene egy marék gyári csavar meg alá az alu tehermentesítők az idomhoz.
zx6r és zx7r be lesznek....
zx6r víztartály gyári kupak?